[D3 ALL ] Jak posadzić A8 D3? (Obniżanie zawieszenia)
Witam kolegów mam problem z obniżeniem zawieszenia. Wszystko robię wg instrukcji ross tech stąd : http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html i niestety przy momencie włączenia channel 5 czyli zatwierdzenia pokazuje się, że funkcja kanał jest niedostępny ;/ przez to nie mam jak zatwierdzić ustawień i w tym momencie pali się żółtka kontrolka od pneumatyki , a także nie działają tryby zawieszenia. Auto nie obniżyło się . Proszę o jakąkolwiek pomoc, pozdrawiam !
Jak wpisujesz to samo co rosstech podaje to nic Ci to nie da bo rosstech podaje wartości farbyczne, musisz zmierzyć wszystkie swoje koła i dodać np 20mm i auto powinno usiąść te 2 cm
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
automat i comfort i żółta kontrolka jak się świeci to nie skalibrowane dobrze zawieszenie ja na początku wpisałem to też mi poszła do góry, musisz zmierzyć od środka felgi dokładnie do błotnika każde koło i jak wpiszesz tak w tych kanałach to ustawi ustawienia podstawowe wyreguluje wtedy. musisz dodać 20mm i wtedy obniży się auto bo oszukasz, że jest wyżej niż jest faktycznie
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
guziqs, tak jak mówiłem zmierz wszystkie koła od środka dekielka do błotnika, zapisz sobie na kartce i np wychodzi Ci 426 z przedniego lewego koła to dodaj 20 czyli 446 i tak dodaj do każdego koła. Wtedy oszukasz komputer bo wpisując swoje wartości Ona chce wyrównać do serii czyli wpiszesz większa wartość(oszukasz, że stoi wyżej) sterownik będzie chciał wyrównać do serii czyli obniży Ci o te 20mm
A szczerze jak chcesz bawić się troszkę w obniżanie kup łączniki obniżające od czujników
Mam taki zestaw u siebie i komputerem nic już nie kombinowałem tylko skręciłem łączniki i mam obniżone D3
A szczerze jak chcesz bawić się troszkę w obniżanie kup łączniki obniżające od czujników
Mam taki zestaw u siebie i komputerem nic już nie kombinowałem tylko skręciłem łączniki i mam obniżone D3
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
pomierzyłem porobiłem i udało się wrócic do stanu fabrycznego u mnie to przód 417 tył 398 i błedów brak. Ale z obniżeniem mam problem gdy chce zrobić powyżej 10 mm zmianę zawsze mam INVALID ;/ Takze udało mi sie tylko zmienic na 427 mm i 408 mm tył co mnie no nie zadowala do końca jakieś sugestie?Próbowałem zrobić tez parktronica na MMI i sterownik mam zły bo jednak nie chce przejść . pozdrawiam
U siebie jakiś tydzień temu bawiłem się elektroniką to fizycznie mierzone z przodu miałem jakieś 346mmguziqs pisze:pomierzyłem porobiłem i udało się wrócic do stanu fabrycznego u mnie to przód 417 tył 398 i błedów brak. Ale z obniżeniem mam problem gdy chce zrobić powyżej 10 mm zmianę zawsze mam INVALID ;/ Takze udało mi sie tylko zmienic na 427 mm i 408 mm tył co mnie no nie zadowala do końca
Tak to się prezentuje ↓↓↓↓↓
Zestaw obniżający mechanicznie... pisał kolega już powyżej.guziqs pisze:jakieś sugestie?
Na wiosnę będę miał już w ciągłej sprzedaży
Zmienić sterownik.guziqs pisze:Próbowałem zrobić tez parktronica na MMI i sterownik mam zły bo jednak nie chce przejść .
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
Taka gleba jest ok,ale tylko na pokaz jeżdzic się raczej nie da normalnie <niewiem>
Ja swoje zawieszenie -sport-obniżyłem vcds-em o 15mm i jak przejeżdzam przez spowalniacze to nieraz zalicze obcierke osłoną silnika
Ja swoje zawieszenie -sport-obniżyłem vcds-em o 15mm i jak przejeżdzam przez spowalniacze to nieraz zalicze obcierke osłoną silnika
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
No teraz to poszło mi w dół więcej niż chciałem więc będzie jeszcze korekta - to po prostu wynik zabawy VCDS'em.olimpus104 pisze:Taka gleba jest ok,ale tylko na pokaz jeżdzic się raczej nie da normalnie <niewiem>
Ale na ustawieniu jak poniżej jeżdżę od 3 lat (zawias sportowy) i jakoś daję radę..... nawet na zimę nie podnosiłem do góry (korzystałem tylko z fabrycznej pozycji Lift) chociaż jeździłem również w góry na jakieś narty czy inne wypady ↓↓↓↓↓↓↓↓
.
Najniższym punktem mojego auta są elastyczne łączniki układu wydechowego z przodu auta - w ustawieniu jak na foto w trybie comfort/sport nie przejeżdżam nad leżącą na płasko kostką brukową (sprawdziłem to kiedyś boleśnie) a mimo to łączniki te wymieniałem jak dotąd tylko 1 raz
Ostatnio zmieniony 27 lut 2014, 23:28 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
I zestawem łączników i VCDS'em.covacsxxx pisze:FOSS, u siebie obnizales vcdsem czy lacznikami?
Generalnie jest tak, że samym VCDS'em raczej nie da się zrobić tak jak u mnie a samymi łącznikami bez ingerencji w elektronikę auto stanie się mocno nie komfortowe i trudne w prowadzeniu.
Jak pisałem powyżej... na wiosnę będę miał już zestawy do obniżania dostępne praktycznie "od ręki"covacsxxx pisze:Ja ciagle sie waham nad obnizeniem...ale jak patrze na Twoja osemke to...chyba musze szybko podjac decyzje
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-