części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] Jak posadzić A8 D3? (Obniżanie zawieszenia)

Dokładane DVD, tunery TV, radia CB, nawigacje GPS, moduły do telefonów GSM, videorejestratory, przeróbki elektryki i elektroniki zmieniające funkcjonalność auta, nowe gadżety.
guziqs
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 07 lip 2013, 14:08
Lokalizacja: KUJAWSKO-POMORSKIE

Post autor: guziqs » 26 lut 2014, 18:22

Witam kolegów mam problem z obniżeniem zawieszenia. Wszystko robię wg instrukcji ross tech stąd : http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html i niestety przy momencie włączenia channel 5 czyli zatwierdzenia pokazuje się, że funkcja kanał jest niedostępny ;/ przez to nie mam jak zatwierdzić ustawień i w tym momencie pali się żółtka kontrolka od pneumatyki , a także nie działają tryby zawieszenia. Auto nie obniżyło się . Proszę o jakąkolwiek pomoc, pozdrawiam !

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 26 lut 2014, 18:33

Pewnie w kanałach 1-4 po wpisaniu wartosci miałeś komunikat invalid i dlatego nie możesz zaakceptować.

guziqs
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 07 lip 2013, 14:08
Lokalizacja: KUJAWSKO-POMORSKIE

Post autor: guziqs » 26 lut 2014, 18:38

hm nie zwróciłem uwagi szczerze lecę zobaczyć. To jakie wartości wpisywać aby byłą gleba akceptowalna przez auto bo wpisywałem tak jak w ross tech.

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 26 lut 2014, 19:07

Jak wpisujesz to samo co rosstech podaje to nic Ci to nie da :) bo rosstech podaje wartości farbyczne, musisz zmierzyć wszystkie swoje koła i dodać np 20mm i auto powinno usiąść te 2 cm :D
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

guziqs
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 07 lip 2013, 14:08
Lokalizacja: KUJAWSKO-POMORSKIE

Post autor: guziqs » 26 lut 2014, 19:21

Panowie valid i akceptacja channel 5 jest tylko przy ustwieniach fabrycznych jak wpisuje. Ato teraz stoi wyzej niz stało az 2 cm bo mierzyłem mimo ze niby wartosci teraz sa pierwotne. A druga sprawa ciągle pali mi sie kontrolka od zawiechy i moge tylko wybierac automatic lub comfort ..;/

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 26 lut 2014, 19:35

automat i comfort i żółta kontrolka jak się świeci to nie skalibrowane dobrze zawieszenie :/ ja na początku wpisałem to też mi poszła do góry, musisz zmierzyć od środka felgi dokładnie do błotnika każde koło i jak wpiszesz tak w tych kanałach to ustawi ustawienia podstawowe wyreguluje wtedy. musisz dodać 20mm i wtedy obniży się auto bo oszukasz, że jest wyżej niż jest faktycznie :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

guziqs
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 07 lip 2013, 14:08
Lokalizacja: KUJAWSKO-POMORSKIE

Post autor: guziqs » 26 lut 2014, 21:41

będe dalej próbował i dziękuje :) jestem nowicjuszem a dzis 1 dzien z Vagiem ale wszystko robie wedle instrukcji

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 26 lut 2014, 22:25

guziqs, tak jak mówiłem zmierz wszystkie koła od środka dekielka do błotnika, zapisz sobie na kartce i np wychodzi Ci 426 z przedniego lewego koła to dodaj 20 czyli 446 i tak dodaj do każdego koła. Wtedy oszukasz komputer bo wpisując swoje wartości Ona chce wyrównać do serii czyli wpiszesz większa wartość(oszukasz, że stoi wyżej) sterownik będzie chciał wyrównać do serii czyli obniży Ci o te 20mm :)

A szczerze jak chcesz bawić się troszkę w obniżanie kup łączniki obniżające od czujników :)
Mam taki zestaw u siebie i komputerem nic już nie kombinowałem tylko skręciłem łączniki i mam obniżone D3 :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

guziqs
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 07 lip 2013, 14:08
Lokalizacja: KUJAWSKO-POMORSKIE

Post autor: guziqs » 27 lut 2014, 13:40

pomierzyłem porobiłem i udało się wrócic do stanu fabrycznego u mnie to przód 417 tył 398 i błedów brak. Ale z obniżeniem mam problem gdy chce zrobić powyżej 10 mm zmianę zawsze mam INVALID ;/ Takze udało mi sie tylko zmienic na 427 mm i 408 mm tył co mnie no nie zadowala do końca :) jakieś sugestie?Próbowałem zrobić tez parktronica na MMI i sterownik mam zły bo jednak nie chce przejść . pozdrawiam

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 27 lut 2014, 13:58

guziqs pisze:pomierzyłem porobiłem i udało się wrócic do stanu fabrycznego u mnie to przód 417 tył 398 i błedów brak. Ale z obniżeniem mam problem gdy chce zrobić powyżej 10 mm zmianę zawsze mam INVALID ;/ Takze udało mi sie tylko zmienic na 427 mm i 408 mm tył co mnie no nie zadowala do końca :)
U siebie jakiś tydzień temu bawiłem się elektroniką to fizycznie mierzone z przodu miałem jakieś 346mm ;)

Tak to się prezentuje ↓↓↓↓↓

Obrazek
guziqs pisze:jakieś sugestie?
Zestaw obniżający mechanicznie... pisał kolega już powyżej.
Na wiosnę będę miał już w ciągłej sprzedaży ;)
guziqs pisze:Próbowałem zrobić tez parktronica na MMI i sterownik mam zły bo jednak nie chce przejść .
Zmienić sterownik.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
olimpus104
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
Lokalizacja: Bognor Regis UK

Post autor: olimpus104 » 27 lut 2014, 18:22

Taka gleba jest ok,ale tylko na pokaz :) jeżdzic się raczej nie da normalnie <niewiem>
Ja swoje zawieszenie -sport-obniżyłem vcds-em o 15mm i jak przejeżdzam przez spowalniacze to nieraz zalicze obcierke osłoną silnika :/
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm

guziqs
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 07 lip 2013, 14:08
Lokalizacja: KUJAWSKO-POMORSKIE

Post autor: guziqs » 27 lut 2014, 19:32

ogarnąłem tyle ile pozwolił mi VCDS także auto zeszło 1-1,5 cm i juz tak zostaje ;) dzięki Panowie za pomoc ! Btw. są jakieś ciekawe fajne funkcje które warto aktywować?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 27 lut 2014, 21:39

olimpus104 pisze:Taka gleba jest ok,ale tylko na pokaz :) jeżdzic się raczej nie da normalnie <niewiem>
No teraz to poszło mi w dół więcej niż chciałem więc będzie jeszcze korekta - to po prostu wynik zabawy VCDS'em.

Ale na ustawieniu jak poniżej jeżdżę od 3 lat (zawias sportowy) i jakoś daję radę..... nawet na zimę nie podnosiłem do góry (korzystałem tylko z fabrycznej pozycji Lift) chociaż jeździłem również w góry na jakieś narty czy inne wypady &#8595;&#8595;&#8595;&#8595;&#8595;&#8595;&#8595;&#8595; ;)

Obrazek . Obrazek

Najniższym punktem mojego auta są elastyczne łączniki układu wydechowego z przodu auta - w ustawieniu jak na foto w trybie comfort/sport nie przejeżdżam nad leżącą na płasko kostką brukową (sprawdziłem to kiedyś boleśnie) a mimo to łączniki te wymieniałem jak dotąd tylko 1 raz ;)
Ostatnio zmieniony 27 lut 2014, 23:28 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

covacsxxx
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 135
Rejestracja: 11 lis 2012, 21:53
Lokalizacja: bialystok

Post autor: covacsxxx » 27 lut 2014, 21:59

FOSS, u siebie obnizales vcdsem czy lacznikami? Ja ciagle sie waham nad obnizeniem...ale jak patrze na Twoja osemke to...chyba musze szybko podjac decyzje

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 27 lut 2014, 22:06

covacsxxx pisze:FOSS, u siebie obnizales vcdsem czy lacznikami?
I zestawem łączników i VCDS'em.

Generalnie jest tak, że samym VCDS'em raczej nie da się zrobić tak jak u mnie a samymi łącznikami bez ingerencji w elektronikę auto stanie się mocno nie komfortowe i trudne w prowadzeniu.
covacsxxx pisze:Ja ciagle sie waham nad obnizeniem...ale jak patrze na Twoja osemke to...chyba musze szybko podjac decyzje
Jak pisałem powyżej... na wiosnę będę miał już zestawy do obniżania dostępne praktycznie "od ręki" ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl