2 zaciski na 1 tarczy
2 zaciski na 1 tarczy
Przeglądam sobie różne zdjęcia A8 i natrafiłem na facebooku A8 "PISI"
On ma dwa zaciski z tyłu :o tarcze wentyl i nawiercane
Chciałem coś o tym wygooglować ale za bardzo nic niema. Podobno gdzieś były montowane jak "hamulec ręczny"
To jakiś zestaw pod zamówienie czy jak? Ktoś coś wie? Bo aż ciekaw jestem
Z przodu ma takie talerze, że szok :o S8 chyba takich nie ma ?
Tutaj link do fb
On ma dwa zaciski z tyłu :o tarcze wentyl i nawiercane
Chciałem coś o tym wygooglować ale za bardzo nic niema. Podobno gdzieś były montowane jak "hamulec ręczny"
To jakiś zestaw pod zamówienie czy jak? Ktoś coś wie? Bo aż ciekaw jestem
Z przodu ma takie talerze, że szok :o S8 chyba takich nie ma ?
Tutaj link do fb
tutaj robione https://www.facebook.com/Hamulce/?fref=ts, koleha jest na forum, zaciski 18z+customowe adaptery i wybranie zacisku tarcza pelen custon 385x36 tyl chyba jak pamietam to 330 jest opisane na ich stornie
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Chciałem podobne rzeczy robić z heblami ale szczerze mówiąc na tą chwilę mam jednak inne ważniejsze wydatki. A tanio nie jest
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Drogo nie wychodzi taki hebel, o ile się samemu robi prodzekt i dobrze trafi z gratami i kosztami wykonania adapterków. Nie rozumiem tylko idei robienia tarcz na dzwonach przy furmance jeżdżacej wokół komina noo ale...
Jeśli lubisz wywalać hajs to zleć to inżynierom.
Off Np graty kpl na air ride wyszły mnie tylko tyle co koszt kompresora, a mam prawie 2 zestawy tylko okucie ostatnie na wolnej chwili przetoczę I nie piszę tego by się chwalić ale chodzi o samą ideę, że nie musi to kosztować kupę siana by to mieć Tak samo z hebelkami ale już nie raz to pisałem..
Jeśli lubisz wywalać hajs to zleć to inżynierom.
Off Np graty kpl na air ride wyszły mnie tylko tyle co koszt kompresora, a mam prawie 2 zestawy tylko okucie ostatnie na wolnej chwili przetoczę I nie piszę tego by się chwalić ale chodzi o samą ideę, że nie musi to kosztować kupę siana by to mieć Tak samo z hebelkami ale już nie raz to pisałem..
Zapożyczyć z R8 co dokładnie?danishow pisze:Można z R8 zapożyczyć i wcale tak drogo nie wychodzi
Zacisk? Zacisk z jarzmem?
A jak z mocowaniem zacisku? Jaki adapter proponujesz?
Przy projektowaniu adaptera weź pod uwagę, że ja to potrzebuję do auta wykorzystywanego na codzień i jeżdżonego dynamicznie a nie na weekendy na MotoShow
No właśnie, tarcze na dzwonach.krzychu22.p1i pisze:Drogo nie wychodzi taki hebel, o ile się samemu robi prodzekt i dobrze trafi z gratami i kosztami wykonania adapterków. Nie rozumiem tylko idei robienia tarcz na dzwonach przy furmance jeżdżacej wokół komina noo ale...
Cóż, jak się jeździ w koło komina i od MotoShow do MotoShow to chyba jasne czemu ma to służyć.
Takie tarcze miały wylądować i u mnie teraz na wiosnę ale szczerze mówiąc na ten sezon porzuciłem ten pomysł bo... no właśnie, rozpoznałem temat i wg. mnie jednak nie jest tanio.
Nie jest tanio tym bardziej, że pozostając na swoim zestawie hamulcowym po samej zmianie tarcz na takie z dzwonem nie mam co zbytnio liczyć na jakąś poprawę właściwości hamowania a dla samego efektu wizualnego nie bardzo mam ochotę pakować w to kilka czy kilkanaście tysiaków pln.
Na ten sezon mam inne plany na auto i bajeranckie hamulce bez poprawy ich wydajności nie są priorytetem
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No u Krzyśka tarcze i zaciski robią wrażenie tu bardziej chodzi o estetykę i zrobienie WOW koła ma super to i zacisk się musi wyróżniać zza Niego jeżeli chce zdobywać różne nagrody na imprezach taki sam pomysł mam na hamulce do mojej zabawki bo z gotowców mało jest, a chcę założyć przód 6 tłok tył 4 tłok z jak największą tarczą mieszczącą się w 18 calowe koła rozmawiałem z Krzyśkiem (PISI) i jest to koszt większy, ale jakiejś tam tragedii olbrzymiej nie ma
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Dokładnie mam na myśli założyć dodatkowy zacisk od R8 i zamówić do niego adapter, pierwszy zestaw adapterów kosztuje około 200 euro, kolejne są już tańsze. Nowy zacisk podpiąć pod przewody hamulcowe (przez trójnik) od oryginalnego zacisku i bajaFOSS pisze:Zapożyczyć z R8 co dokładnie?
Zacisk? Zacisk z jarzmem?
A jak z mocowaniem zacisku? Jaki adapter proponujesz?
Ty jeździsz jak emerytFOSS pisze:ja to potrzebuję do auta wykorzystywanego na codzień i jeżdżonego dynamicznie
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]