części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A8D3 2002-2004 jaki kod silnika wybrać?

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 06 mar 2015, 08:56

@jacek
1. w12 2x v6 jak by nie było dzwiek tej w12 pozostawia wiele do zyczenia osiągi ... nie wiem nie jechałem a8 d2 w12 ale cyfry mówią za siebie jest lepiej :)
jesli... roznica miedzy w12 a s8 jest taka sama jak miedzy a8 ,a s8 to ja podziekuje :)

2. wiemy ze o spalanie nie chodzi przy lpg moja pali miedzy 13-16 a jezdze bardzo dynamicznie i szybko, zeby wziela mi 25/100 musialbym zrobic dziure w baku

a powiedzenie ze gaz jest do zapalniczek jest nie na miejscu , gaz jest dla racjonalnie myślącego człowieka no choc bynajmniej przejawiającego oznaki myślenia racjonalnego, dobra instalacja gazowa nie kosztuje 20 zł , i jesli jest dobrze zalozona jest się z niej zadowolonym
ale wiem ze kazdy z nas jesli by mógł jeździł by bezkarnie na PB98


ciesze sie ze jestes zadowolony ze swojego auta ale nie kazdy musi miec tok myslenia czlowieka z ubiegłego wieku:) i nie każdy śpi na kasie i nie kazdy jej nie szanuje z samego faktu jej posiadania - musisz to w końcu pojąć i nie wyśmiewać się co ileś tam postów z LPG

ciekaw jestem co kirowalo toba przy wyborze w12? mysle ze byl to przypadek a teraz co masz napisac ? ze jestes nie zadowolony ? :D myslę że musisz być zadowolony, kazdy chwali sobie swoje

suma sumarum w12 są zazwyczaj tańsze od 4,2 w budzie d3 i innych na rynku wtórnych ze względu na brak tej śmietanki która to kupi i bedzie o to dbac, lpg ciezko zalozyc nie oszukujmy się problem z czesciami i serwisem tak ze cieszę się ze mamy choc jednego arystokratę na forum ktory zawsze powie mnie stac a gaz do zapalniczek mam nadzieje ze bedziesz na spocie latem bysmy mogli podziwiac twoje auto bo na pewno robi wrazenie

W moim przypadku (normalny człowiek w POlandii , nie arystokrata i milioner) wolę miec lpg i doinwestowac auto w kazdym calu chocby za roznice wydaną na paliwo

(tym samym mówie że jeżdząc na pb nie robil bym chyba wszystkich tych napraw i nie byl bym wstanie doprowadzic auta do ładu w tak krótkim czasie z powodow finansowych, )

acz kolwiek jesli nie byłbym tak impulsywny i poczekal z zakupem kupil bym inny egzemplarz za więcej pieniążków kupilem za tyle ile mialem a pozniej musialem praktycznie wszystko powymieniacprzebijajac wartosc auta juz chyba trzykrotnie (na ładne d3 by juz było ) i to wszystko w ciagu zaledwie roku!!! tu przestroga dla innych kupujacych na łapu capu wariatów

A8 z LPG,mogę cieszyc sie autem , miec zwiekszony zasięg jak by co no i zawsze sporo pieniedzy zostaje w portfelu, oczywiscie sa tez ludzie za ktorych masz nie jednego z nas ze wsadzone lpg do v8 byle sie pokazac ze sie ma tzw (cynki z podmiejskich barów mlecznych) bohaterowie 1-2 sezonow do pierwszej powaznej awarii pozniej jest placz i dzial sprzedam o ile zdazyli nabic trochę postów

za wyborem w12 przemawia DO MNIE na pewno:
mniejsza liczba poprzednich wlascicieli no i zazwyczaj szukajac w12 mozna napotkac niesamowite wyposazenie :) takie jak bylo widac ostatnio w zakupie kontrolowanym w w12 z Czech

bez urazy i z wyrazami wręcz sympatii pozdrawiam
bądź sobą, wariatów też lubią

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 06 mar 2015, 09:45

Ja juz kiedys mialem zabawe z duzymi silnikami kiedys bylo to bmw 7 v12 5.4 motor nie dosc ze smoczysko bo 60km za 100zl robiło to tylko oryginalne czesci nie mialem wogule zamiennikow od tego momentu powiedzialem stop. Max 4.2 litra no ewentualnie 5.2 v10 s8 d3 od 2007 bo to jest perfekcja doskonalosci ideału sportu i limuzyny :) :) :) :) :) :) ( ale slyszalem ze maja tez duze minusy)

gibek33
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 04 mar 2015, 21:03
Lokalizacja: Tiel

Post autor: gibek33 » 06 mar 2015, 10:40

Co do wyboru pojemności silnika można pisać i pisać hehe a tak się zapytam na jaki kod skrzyni trzeba uważać, czy też nie ma to znaczenia?

Gość

Post autor: Gość » 06 mar 2015, 11:28

PITER82 pisze:no ewentualnie 5.2 v10 s8 d3 od 2007 bo to jest perfekcja doskonalosci ideału sportu i limuzyny :) :) :) :) :) :) ( ale slyszalem ze maja tez duze minusy)
No własnie mają więcej jak te W12 więc nie podniecał bym się :)

A ktoś wspomniał o spalaniu W12 przy ostrej jeździe-pałowania to one na pewno nie lubią.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 06 mar 2015, 13:23

w12 są wyjątkowe to bez 2 zdań ale nie kazdy kto ma lpg to jakis druciarz i ktos gorszy :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Motostacja

Post autor: Motostacja » 06 mar 2015, 13:28

Ja jesli nie bede musial juz robic duzych przelotow typu 15-20 tys rocznie oczywiscie to pojecie wzgledne bo sa ludzie co robia 60-80 tys rocznie , to nie kupie nic wiecej jak v8 do 5 l na MPI pod lpg bo wole monety zaoszczedzone na paliwie odlozyc na przyjemnosci , a juz dawno nie patrze na opinie innych wysmiewajacych sie z lpg , ja nie mam zamiaru przeplacac skoro nie trzeba

Jesli powroce do swoich przebiegow z przed 2 lat typu 5 tys rocznie (w lato duzo jezdze jednosladem) to moge kupic i r8 bo jesli bedzie zadbane i nie bedzie wymagalo wkladu to prze 3 lata eksplotacji nie bede musial zmieniac chocby tarcz i klockow ktore kosztuja krocie

A jak mialbym teraz co roku ladowac nowe heble i lac olej 2 razy w roku po 12 l do w12 czy trzasc sie o jakas mini awarie ktora w przypadku tego silnika konczy sie wizyta w aso to szkoda mi na to kasy

4.2 to fajny dynamiczny i oszczedny silnik fakt mi po miescie pali ponad 20 l gazu czasami 25 l
Po tym samym miescie aspen kolego 5.7 l hemi pali do 20 l gazu

gibek33
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 04 mar 2015, 21:03
Lokalizacja: Tiel

Post autor: gibek33 » 06 mar 2015, 13:49

Ktoś poda Jeszcze sprawdzone kody skrzyni biegów z którymi nie ma problemów większych pozdro.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 06 mar 2015, 14:35

nie ma z tymi ktore sa odpowiednio eksploatowane wiec nie ma reguly , miano pancernych skrzyn mialy 4 biegówki z d2 pre fl
bądź sobą, wariatów też lubią

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 06 mar 2015, 16:33

Ja tez jestem tego zdania ze dobrze dbane samo sie odwdziecza :)

Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 06 mar 2015, 17:35

Sorki jeżeli kogoś uraziłem swoim postem wcześniej .

Co do mojej osoby i D3 W12 to nie jestem milionerem tylko osobą która pracuje w branży motoryzacyjnej od wielu lat i po szybkiej kalkulacji , czytaniu naszego forum itp. zakupiła W12 , dlaczego nie 4,2 MPI jak każdy ?
Bo nie robię dużych przebiegów oraz statystycznie licząc 4,2 MPI , FSI również z LPG czy V10 S8 są bardziej awaryjne niż silniki W12.
Dlaczego jestem przeciwny LPG - ponieważ nie wszystkie silniki tolerują takie paliwo , poza tym często widuje te złe skutki korzystania z LPG .


I tak wszyscy mówią blee na W12 a ja wraz z małżonką używam Audi na co dzień i jestem zadowolony .
Sorry za off-topic.

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 06 mar 2015, 18:06

I przyznasz jacku ze czesci do twojej w12 sa drogie i malo masz zamiennikow oraz serwis jet duzo drozszy od innych modeli :)

Generalnie w12 ma fajne osiagi ladnie sie zbiera ale spalanie mimo wszystko nawet przy spokojnej jezdzie swoje wezmie . Na trasie wiadomo ale w cyklu miejskim i np.w korkach to juz naprawde pochlania :)

Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 06 mar 2015, 18:41

PITER82 pisze:I przyznasz jacku ze czesci do twojej w12 sa drogie i malo masz zamiennikow
Z tym niestety się nie zgodzę , wszystkie części użytkowe typu filtry, tarcze ,klocki , zawieszenie itp. występują w zamiennikach i są ogólnodostępne .
Ostatnio zmieniałem klocki z przodu koszt 330zł TRW ale najtańsze kosztowały ok. 150zł więc od zwykłej D3 wcale nie są mocno droższe.
Koszty serwisu owszem więcej oleju niż 4.2 , dwa filtry powietrza i to wszystko.

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 06 mar 2015, 21:07

A jak jest w W12 z wymianą rozrządu ??

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 06 mar 2015, 21:21

W12 posiada rozrząd na łancuchu , podobna technologia jak w 4.2 TDI i pokrewnych .
Ostatnio zmieniony 07 mar 2015, 09:12 przez michalwruszak, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 06 mar 2015, 22:39

a czy 3.2 v6 tez jest na lancuszku?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl