Ustawi się na 160 i sprzeda <hura>FOSS pisze:
Przy okazji jazdy testowej przekroczyłem magiczne 300kkm....... i co teraz będzie
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Hjeniu pisze:Ustawi się na 160 i sprzeda <hura>FOSS pisze:Przy okazji jazdy testowej przekroczyłem magiczne 300kkm....... i co teraz będzie
W żadnym aucie które przeszło przez moje ręce, czy to do jeżdżenia czy stricte na handel, nie korygowałem stanu licznika - jestem profesjonalistą a taki proceder jest niezgodny z moją religiąInter32 pisze:jak potrzymasz ją jeszcze 5 lat FOSS to ja ją odkupię od Ciebie, tylko nie cofaj licznika
Czy pojeżdżę nim następne 5 lat to nie mam bladego pojęcia.... ale na pewno będzie wiadomo jak już będzie do kupienia
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
A ja dzisiaj wymieniłem komplet świec żarowych trochę się namęczyłem bo żadna lekko nie poszła, ale także żadna na szczęście się nie urwała i gotowe
Tak ostatnio stała na dworze i coś trochę gorzej odpaliła z rana niż zawsze i myślę trzeba sprawdzić świece, po sprawdzeniu okazało się, że 8 sztuk spalone
Na szczęście operacja przebiegła pomyślnie i jak zostanie jutro na dworze nie powinno być problemów
Tak ostatnio stała na dworze i coś trochę gorzej odpaliła z rana niż zawsze i myślę trzeba sprawdzić świece, po sprawdzeniu okazało się, że 8 sztuk spalone
Na szczęście operacja przebiegła pomyślnie i jak zostanie jutro na dworze nie powinno być problemów
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Marecki pisze:Jak dbasz tak masz,poprzednie auto 1.9TD carisma paliła mi w każde mrozy,grunt to świece i dobra ropa.