Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

proszę o radę odnośnie sprzedaży swoich 8

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 16 maja 2018, 12:50

dice111 pisze:
ernesto pisze:Zabrzmi to okrutnie, nie byłem za tym byś kupował eSe, pamiętasz co Ci mówiłem.
Jeżeli chcesz sprzedać jedno auto to sprzedaj ją.
To ja bym już prędzej właśnie tą srebrną pogonił. Toć zwykłe A8 sporej wartości to raczej nigdy mieć nie będzie. Ale na więcej niż 20k bym nie liczył. A eSe do garażu, dom buduje to będzie przecież miała gdzie stać.
Dokładnie, tym bardziej, że eSa jest mniej podjechana . A A i tak będzie ciągnąć siano i tak .

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 maja 2018, 18:40

Lechu pisze:Dokładnie, tym bardziej, że eSa jest mniej podjechana . A A i tak będzie ciągnąć siano i tak .
dla mnie A jest w lepszym stanie niż ta esa....ale to moje spostrzeżenie...

A8 ciągnie kase bo jest w nieustannej eksploatacji, używana na codzien, a esa stoi, wiec w nią nie wkłada....

Jak zacząłby nią jeździć na co dzień to dopiero by sie worek bez dna otworzył <faktycznie> <cicho>

ja już kiedyś mówiłem (bez urazy dla eSkowiczów), że dla mnie S8 D2 to żadne S8... kosztuje w zakupie dużo więcej, jest najczęściej zajechana a ma tylko 50KM więcej (FL) .. szału nie robi...wiec nie wiem na co sie tak napalać <bezradny>

Dla mnie prawdziwe S8 wyszło dopiero w D3. Nie dosyć, że widać różnicę zewnątrz to przede wszystkim jest różnica w mocy, w porównaniu do A8, o 115KM a nie marne 50KM...

sorry ale musiałem <cicho> <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 16 maja 2018, 19:22

z punktu widzenia posiadacza A8 i S8 stwierdzam że różnica wyraźnie zauważalna
jest... a pan jezdzil jednym i drugim dłużej?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 maja 2018, 19:29

maciu pisze:a pan jezdzil jednym i drugim dłużej?
no jeździł, ale oba w automacie... w manualu na pewno różnica jest odczuwalna..

poza tym...nie napisałem, że nie czuć różnicy, tylko że aż takiego szału nie robi te 50KM...

Dla mnie przejażdżka na ostatnim zlocie S8 D3 450KM to była odczuwalna różnica...ale jeżdżąc S8 D2 aż tak dużego wow nie ma <bezradny> ale to jest tylko moje odczucie ;)

jeszcze raz bez urazy dla eSkowiczów... eSa to eSa <okok> nie tam jakiś podrabiany S-line :D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 16 maja 2018, 19:39

nie no esa jezdzi bardzo malo jestem 3cim wlascicilem tego auta ogolnie a nie w PL :) srodek stan super nie liczac tego elementu na fotelu , uwazam ze jest roznica miedzy A a S 8 do tego w A mam całe nowe zawieszenie a w S regenerowane tylne nivo i o wiele lepiej wybiera wlasnie Ska no i jest cicha i szyyybsza pomimo podobnego wygladu zupelnie inne auto , ale sentyment mam do srebrnej nie ma co :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 16 maja 2018, 21:41

ABZ z CUE na 1BA a AHC z DGV na 1BE to dwa zupełnie inne samochody, chociaż wyglądają podobnie.

A tak w ogóle

Obrazek

:D ;)
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 maja 2018, 21:43

A tak w ogóle

Obrazek

ale że co ??? <hmm> już taki temat jest założony :D :P
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 16 maja 2018, 22:45

Dejta spokój już z tymi głupotami, przecież każdy ogarnięty wie, że w d2 eska to badziewie. Droższe przepływki, brak strategicznych części oe i zamienników, wolne automaty, gówniane manuale. Rajdowe też to nie są auta.. ceny esek nie adekwatne do stanu, co w ogłoszeniach to chleja olej, korby z boku, dziwne stuki. To samo co z zwykłymi A, tylko ze eski bardziej dojechane przez ambitniejszych a ceny hoho.. Przynajmniej D2 nie rdzewieja :)

ernesto

Post autor: ernesto » 17 maja 2018, 18:20

Dlatego kupiłem S-line

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 17 maja 2018, 19:42

ja uwazam ze jesli auto zadbane to brac :)
bądź sobą, wariatów też lubią

monster_1973
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 116
Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
Lokalizacja: DE Hessen

Post autor: monster_1973 » 17 maja 2018, 20:00

Ja ze swoim A8 problemów nie mam. Jeździ bezawaryjnie. Ale wpakowałem w niego ze 25tyś i praktycznie wszystko przebudowałem i sprawdziłem.
Co do sprzedaży, to moje A8 też wystawiłem do sprzedaży i podchodzę do tematu że jak będzie kupiec to się sprzeda a jak nie to nie. Ja nikomu prezentów nie będę robił.
Wiem że te auta po lifcie są wyceniane na Allegro po kilkanaście tyś. Mnie takie pieniądze nie interesują za moje A8. Nie sprzedam a nie będę nim chciał dłużej jeździć, to schowam do stodoły i niech stoi jak mam za takie gów...ne pieniądze sprzedać. To prawie tak, jak oddać darmo.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 17 maja 2018, 21:16

a co ty tam takiego wielkiego za 25k wymieniles? bo ogladalem twoje ogloszenie i nie widzialem tam nic takiego "grubego" zrobionego jak dla mnie to zwykla eksploatacja "wymieniony został kompletny rozrząd, hamulce, oleje (w skrzyni biegów również), zrobiłem kompletny serwis."
???
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 17 maja 2018, 21:36

Preston81 pisze:a co ty tam takiego wielkiego za 25k wymieniles?
tak samo można zapytać, co Ty takiego wielkiego zrobiłeś w tym aucie za te 60k, bo też nie widać po aucie <bezradny> ;)

wiekszosci osób szukających A8 mało co obchodzi ile włożyłeś w auto...ma kosztować poniżej 20K (FL) i palić w mieście nie więcej niż 15L lpg (4.2) <faktycznie> :D
takie są realia, dlatego tak ciężko sprzedać na prawde zadbane A8 za "dobre pieniądze"...a teraz powiedz jakie "dobre pieniądze" by cie interesowały skoro całość z autem wyniosla Cie 80K <hmm>

ja ostatnio miałem faze na D3 ... pomijając fakt, że za chwile zaczynam budowe domu i całą kase odkładam właśnie na to, to po przemyśleniu ile też włożyłem w to auto, ni jak się sprzedaż nie kalkuluje <bezradny>
przez ponad 5 lat zrobiłem ponad 110KKM i wsadziłem w auto ponad 40K (nie tylko na naprawy ale i widzi mi sie, jak RNSE - heble 360/330, nowe lpg, fel 20" wiele innych) ... niestety nadal jest to stary, 18letni samochód, który będzie wymagał co jakiś czas aby wsadzić w niego pieniądze...i to pewnie dożywotnio. Drugim generatorem kosztów są warsztaty, mechanicy bez pojęcia, do których się te auta oddaje... <boisie> bo prawda jest taka, że ciężko o dobrego mechanika..dlatego sporo osób tutaj z całej PL obiera tylko dwa kierunki... Pruszcz Gd. albo stolica... ;)
to nie jest zwykły napęd...to

peter5on
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 11 wrz 2016, 23:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: peter5on » 17 maja 2018, 21:59

E tam pany ja mam 11 lat w rodzinie opla vectre z 96 roku ile tam pieniędzy włożone przez te lata? A gdzieś pewnie z 15 tysi a samochód wart może z 2,5 tyś zł? Tyle co jeden nastawnik w aso, straszne to jest.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 18 maja 2018, 09:47

ernesto pisze:Dlatego kupiłem S-line
na eslajna to wystarczą dywaniki i znaczek S na klapie ;)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl