części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] TIP w kierownicy

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 gru 2012, 22:02

od początku prawie
tylko z hamowaniem trza uważać bo przyspieszać to i tak można :mrgreen:

[ Dodano: 2012-12-20, 22:03 ]
mam kody jakby co :-P

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 20 gru 2012, 22:28

:D
to czemu tego nie robisz ja to sie wkurzam jak cos mi sie pali a jak czegoś nie ma to uuu

jak trzeba bedzie kody to napewno chce :-D
ale wciąż czytam i narazie wychodzi że czujnik skretu trzeba skalibrować vagiem i jazdą i powinno pomoc
probowałeś tego??

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 gru 2012, 07:57

tylko teraz to ty pompę rozwaliłeś kodowanie jej
miga ci wykrzyknik na zegarach ??
prawda jest tak że nie mam kiedy tego zrobić bo mam multum pracy przy autach a jedzie to nie muszę

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 21 gru 2012, 11:19

:/ miga wykrzyknik
czyli co kodowanie pompy i kalibracja czujnika skretu :shock:

a te kody to przypisane są pod model czego ?? te co masz będą dobre do mojej??

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 21 gru 2012, 13:08

Tutaj jest wzmianka jak skalibrować czujnik skrętu i ABS ;) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... lectronics
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 gru 2012, 16:09

o to mamy tak samo
kody masz jak wyżej i na nalepce z tyłu masz rodzaj hamulców
coby odpowiednio wpisać :-P

[ Dodano: 2012-12-21, 16:10 ]
tylko że u mnie nie chce jakoś tych kodów przyjąć

[ Dodano: 2012-12-21, 16:11 ]
a mówiłem abyś przed sobie odczytał i spisał co nie :-)

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 21 gru 2012, 17:06

no to koledzy : CZY KTOŚ Z OKOLIC WAWY MOŻE MI TO ZROBIC??

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 gru 2012, 01:11

lukas28 pisze:no to koledzy : CZY KTOŚ Z OKOLIC WAWY MOŻE MI TO ZROBIC??
Po świętach dopiero... a nawet i po nowym roku... roboty sporo i świątecznego zamieszania zbyt dużo :-/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 27 gru 2012, 11:30

spoko spoko
też ogarniam trochę tak więc po nowym roku sie spotkamy nie jest to takie pilne ;-)

Jakub
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 216
Rejestracja: 14 lis 2009, 13:49
Lokalizacja: BTM

Post autor: Jakub » 03 mar 2013, 10:18

Podepnę się pod temat,co może być przyczyną,że tip tylko redukuje biegi,do góry nie działa,z kiery i lewarka to samo.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 03 mar 2013, 10:23

Jakub pisze:Podepnę się pod temat,co może być przyczyną,że tip tylko redukuje biegi,do góry nie działa,z kiery i lewarka to samo.
Powyżej 2000 rpm też nie przerzuca do góry? U mnie jak mam blisko tych obrotów to dopiero da radę wbić wyższy bieg. ;)

Jakub
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 216
Rejestracja: 14 lis 2009, 13:49
Lokalizacja: BTM

Post autor: Jakub » 03 mar 2013, 10:45

Zero reakcji w całym zakresie obrotów.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 cze 2013, 20:22

....Panowie...i Panie powiedzcie proszę jak się dorobić tego żeby działało zmienianie biegów w kierownicy...po przełączeniu na TIPa przyciski na kierownicy sie nie zapalają, zero reakcji... nigdzie nie ma żadnych błędów, ABS I ESP działają, AIRBag sie nie świeci... :-/ już sam nie wiem...

czy może trzeba wziąść i zaprogramować te przyciski pod kompa od skrzyni, czy jest jeszcze jakaś inna opcjia...
to nie jest zwykły napęd...to

luka6
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 10 lut 2013, 11:42
Lokalizacja: Śląsk Cieszyński

Post autor: luka6 » 03 cze 2013, 21:17

martin_rs4 pisze: Wysłany: Dzisiaj 20:22     
....Panowie...i Panie powiedzcie proszę jak się dorobić tego żeby działało zmienianie biegów w kierownicy...po przełączeniu na TIPa przyciski na kierownicy sie nie zapalają, zero reakcji... nigdzie nie ma żadnych błędów, ABS I ESP działają, AIRBag sie nie świeci... już sam nie wiem...

czy może trzeba wziąść i zaprogramować te przyciski pod kompa od skrzyni, czy jest jeszcze jakaś inna opcjia...
Może ktoś kierownice zmienił i nie podłączył tego do instalacji :roll:

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 03 cze 2013, 21:30

tez tak moze byc :-P ale jak zdjąłem poduszke to stoi data ta sama co rok i miesiac produkcji auta, poza tym wszystkie kostki są podłączone ...
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl