Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 04 cze 2013, 12:19

FOSS, coś dla Ciebie :-D


Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 cze 2013, 20:04

Mucholejkolator pisze:FOSS, coś dla Ciebie :-D
Słowo daję, że jeszcze kiedyś zrobię sobie takie RS8 na D2-ce.....
wciąż robi to na mnie wrażenie :lol:
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 04 cze 2013, 20:06

Kusicie mnie panowie kusicie :-P

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 04 cze 2013, 23:12

FOSS pisze:Słowo daję, że jeszcze kiedyś zrobię sobie takie RS8 na D2-ce.....
wciąż robi to na mnie wrażenie :lol:
Ja też wiem, że zrobię w końcu u siebie coś pomiędzy 450 a 500KM. Tylko kwestia czasu. Tak więc guzior robotę będziesz miał ;-)

Gość

Post autor: Gość » 04 cze 2013, 23:24

Mucholejkolator, Rób i opisuj bo musze sie (jak do LPG) przekonać :) Mnie zadowoli 400KM

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 06 cze 2013, 11:32

Jak jeździłem RS6 C5 to po 15 minutach jazdy wiedziałem, że po miesiącu jazdy z tą mocą (450KM) już by mi jej brakowało... Nie kończąca się opowieść ;-) Człowiek do wszystkiego się przyzwyczaja. Ale i tak mieć taki zapas mocy w starej limuzynie to było by coś :->

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 06 cze 2013, 12:31

Są takie chwile kiedy masz wrażenie że mocy pod pedałem brakuje, ale kiedy wyprzedzam inne auta "dla ludu" i widzę jak oni się męczą to szybo mija mi pomysł inwestowania w moc w D2 ;-)

Oczywiście, całe stado 600 KM pod maską pozytywnie nastraja, jednak ja bym raczej kupił ori RS6 C5 jakąś wymuskaną na weekendy, a D2 zostawił na co dzień. Kasa włożona w D2 nigdy się nie zwróci, zawsze będą większe czy mniejsze problemy z serwisowaniem tego a i odsprzedaż za sensowne pieniądze za kilka lat jest wątpliwa.

Mój tok rozumowania nie jest jedyny i właściwy, po prostu ja bym tak zrobił ponieważ szanuję swoje ciężko zarobione pieniądze ;-) gdybym kasę wygrał/dostał pewnie patrzyłbym na to w inny sposób.

Gość

Post autor: Gość » 06 cze 2013, 13:34

Co prawda to prawda że do każdej cywilnej mocy sie przyzwyczajamy ale jak przedmowca wspomniał widząc meczące sie dupowoziki szczegolnie pod gorke to przypominam sobie że una tam jednak jest :D Inna alternatywą jest pojeździć troche autem co ma max 100KM i sie potem przesiąść :D Ostatnio jechałem nowiutkim Hyundaiem i20 i jak na autobanie pod górke pedal w podłodze a un 90 to się zdziwiłem bo w A8 nie ma takiego czegoś :D

Awatar użytkownika
AdasKaziu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 27 cze 2013, 19:58
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: AdasKaziu » 03 lip 2013, 22:57

guzior napisz mi jakie całkowite były by koszta aby zarobić z mojej esy z silnikiem AQH w automacie 600km.
Chodzi mi o komplet kosztów razem z hamulcami, skrzynią, silnikiem itd.

JIMM

Post autor: JIMM » 28 lip 2013, 15:53

No i co z tym uturbieniem w D3? Guzior działasz już coś masz jakiś efekt aby to zareklamować, bo czekamy na działanie w kolejce?

Awatar użytkownika
PitBullRedNos
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 70
Rejestracja: 20 paź 2010, 20:43
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PitBullRedNos » 02 lis 2013, 18:01

Kolego Guzior jak tam prace idą na warsztacie... Modyfikowałeś w jakiś sposób ostatnio jakąś A8 lub S8 4.2 ??
I ciekaw jestem czy gwarancje roczną którą dajesz można by przedłużyć np. za dopłatą, jeżeli tak to jaki koszt i jaki czas/przebieg wchodzi w grę maksymalny... ??
Zastanawia mnie czy jeżeli ktoś założyłby po modyfikacjach u Ciebie nową instalację LPG to uwzględniałbyś nadal gwarancje... ??
No i czy rozmawiałeś już z mechanikiem od ASB... ??
Pozdrawiam :)

JIMM

Post autor: JIMM » 02 lis 2013, 18:28

PitBullRedNos pisze:Kolego Guzior jak tam prace idą na warsztacie...
myślę, że po prostu z D3 i jej elektroniką nie dał sobie rady:)

pawell31
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 04 sty 2010, 13:58
Lokalizacja: Modlin Twierdza

Post autor: pawell31 » 02 gru 2013, 22:04

guzior pisze:Od razu pisze:
D3 - na miekko bedzie chodzic na ori ecu, i zadnych bledow srac nie bedzie.

LPG - po mydikacjach instalacji da sie to zrobic - ale potrzebne sa mocne parwniki, wielkie wtryski, gruba linia zasilajaca parowniki itp. Stroic LPG tez mozemy :)
przecież już o tym było

Awatar użytkownika
sokolasty
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 176
Rejestracja: 26 lut 2013, 17:04
Lokalizacja: Lublin

Post autor: sokolasty » 04 gru 2013, 14:16

a jak wyglądała by taka sprawa gdyby chcieć przełożyć całe biturbo z 2.7

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 04 gru 2013, 14:20

było już porównanie 4.2 biT do W12?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl