![]() |
![]() |
![]() |
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Słowo daję, że jeszcze kiedyś zrobię sobie takie RS8 na D2-ce.....Mucholejkolator pisze:FOSS, coś dla Ciebie :-D
wciąż robi to na mnie wrażenie :lol:
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
- sebos17
- Super Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Są takie chwile kiedy masz wrażenie że mocy pod pedałem brakuje, ale kiedy wyprzedzam inne auta "dla ludu" i widzę jak oni się męczą to szybo mija mi pomysł inwestowania w moc w D2 ;-)
Oczywiście, całe stado 600 KM pod maską pozytywnie nastraja, jednak ja bym raczej kupił ori RS6 C5 jakąś wymuskaną na weekendy, a D2 zostawił na co dzień. Kasa włożona w D2 nigdy się nie zwróci, zawsze będą większe czy mniejsze problemy z serwisowaniem tego a i odsprzedaż za sensowne pieniądze za kilka lat jest wątpliwa.
Mój tok rozumowania nie jest jedyny i właściwy, po prostu ja bym tak zrobił ponieważ szanuję swoje ciężko zarobione pieniądze ;-) gdybym kasę wygrał/dostał pewnie patrzyłbym na to w inny sposób.
Oczywiście, całe stado 600 KM pod maską pozytywnie nastraja, jednak ja bym raczej kupił ori RS6 C5 jakąś wymuskaną na weekendy, a D2 zostawił na co dzień. Kasa włożona w D2 nigdy się nie zwróci, zawsze będą większe czy mniejsze problemy z serwisowaniem tego a i odsprzedaż za sensowne pieniądze za kilka lat jest wątpliwa.
Mój tok rozumowania nie jest jedyny i właściwy, po prostu ja bym tak zrobił ponieważ szanuję swoje ciężko zarobione pieniądze ;-) gdybym kasę wygrał/dostał pewnie patrzyłbym na to w inny sposób.
Co prawda to prawda że do każdej cywilnej mocy sie przyzwyczajamy ale jak przedmowca wspomniał widząc meczące sie dupowoziki szczegolnie pod gorke to przypominam sobie że una tam jednak jest
Inna alternatywą jest pojeździć troche autem co ma max 100KM i sie potem przesiąść
Ostatnio jechałem nowiutkim Hyundaiem i20 i jak na autobanie pod górke pedal w podłodze a un 90 to się zdziwiłem bo w A8 nie ma takiego czegoś 



- PitBullRedNos
- Forum Audi A8
- Posty: 70
- Rejestracja: 20 paź 2010, 20:43
- Lokalizacja: Zabrze
Kolego Guzior jak tam prace idą na warsztacie... Modyfikowałeś w jakiś sposób ostatnio jakąś A8 lub S8 4.2 ??
I ciekaw jestem czy gwarancje roczną którą dajesz można by przedłużyć np. za dopłatą, jeżeli tak to jaki koszt i jaki czas/przebieg wchodzi w grę maksymalny... ??
Zastanawia mnie czy jeżeli ktoś założyłby po modyfikacjach u Ciebie nową instalację LPG to uwzględniałbyś nadal gwarancje... ??
No i czy rozmawiałeś już z mechanikiem od ASB... ??
Pozdrawiam
I ciekaw jestem czy gwarancje roczną którą dajesz można by przedłużyć np. za dopłatą, jeżeli tak to jaki koszt i jaki czas/przebieg wchodzi w grę maksymalny... ??
Zastanawia mnie czy jeżeli ktoś założyłby po modyfikacjach u Ciebie nową instalację LPG to uwzględniałbyś nadal gwarancje... ??
No i czy rozmawiałeś już z mechanikiem od ASB... ??
Pozdrawiam

-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 sty 2010, 13:58
- Lokalizacja: Modlin Twierdza
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa