[D3 08 4.2TDI ] Po sofcie
[D3 08 4.2TDI ] Po sofcie
Witam,
Wczoraj "dokonalem" malej modyfikacji i rezultat jest nastepujacy :
374 KM oraz 742 momentu.
Dla zainteresowanych wykres moge podeslac mailem.
Pozdrawiam
Wczoraj "dokonalem" malej modyfikacji i rezultat jest nastepujacy :
374 KM oraz 742 momentu.
Dla zainteresowanych wykres moge podeslac mailem.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 sie 2011, 20:23 przez arczic, łącznie zmieniany 1 raz.
mam spore problemy z wklejeniem, poza tym wykres mam w pdfie.
Woczraj udalem sie do Aliego z Dynosoftu w Katowicach, po pierwszym hamowaniu okazalo sie, ze niestety auto nie jest seryjne... ktos wgral malo udany program nie ruszajac limiterow :roll: . wynik 348 KM i o ile dobrze pamietam 720 momentu. nastapila proba doprowadzania programu do seryjnego. po ponad godzinnej walce udalo sie i przyszedl czas na tworzenie nowego..... po wgraniu hamowanie i wynik 370 km oraz 800 momentu. jak dla mnie zbyt duzo momentu. pozniej kilka poprawek i finalny wynik 374 KM / 742 Nm.
Cala zabawa trwala ponad 3 godziny, ale bylo warto :-)
Woczraj udalem sie do Aliego z Dynosoftu w Katowicach, po pierwszym hamowaniu okazalo sie, ze niestety auto nie jest seryjne... ktos wgral malo udany program nie ruszajac limiterow :roll: . wynik 348 KM i o ile dobrze pamietam 720 momentu. nastapila proba doprowadzania programu do seryjnego. po ponad godzinnej walce udalo sie i przyszedl czas na tworzenie nowego..... po wgraniu hamowanie i wynik 370 km oraz 800 momentu. jak dla mnie zbyt duzo momentu. pozniej kilka poprawek i finalny wynik 374 KM / 742 Nm.
Cala zabawa trwala ponad 3 godziny, ale bylo warto :-)
Nie dalej jak tydzień temu w Niemczech na zlocie A8-Germany widziałem na żywo co takie pomodzone 4.2TDI potrafi... noi trzeba przyznać że połyka nie tylko 4.2PB ale także 6.0W12 :-?arczic pisze:Wczoraj "dokonalem" malej modyfikacji i rezultat jest nastepujacy :
374 KM oraz 742 momentu.
z drugiej strony trzeba być jednak świadomym że porównujemy silnik diesla doładowany (podwójnie zresztą) z wolnossącą benzyną... bo gdyby tak porównać tą samą pojemość i dwa silniki doładowane to można obok postawić nawet starsze ale także pomodzone RS6 C5 4.2V8 Bi-turbo i tu już benzynka będzie górą :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Foss... mam porownanie bo 4,2 PB tez stoi w garazu i tu nie ma o czym mowic, zostanie z tylu. co do 6.0 nie mam pojecia jak to jezdzi wiec ciezko sie odniesc.
z 4,2 tdi mozna wyciagnac ok 400 km, no ale warunkiem jest bardziej wydajniejszy cooler, ktorego mozna polaczyc z juz obecnymi. na ta chwile rozgladam sie i zapoznaje z tematem. mozliwe, ze w przyszlosci sie skusze :-).
z 4,2 tdi mozna wyciagnac ok 400 km, no ale warunkiem jest bardziej wydajniejszy cooler, ktorego mozna polaczyc z juz obecnymi. na ta chwile rozgladam sie i zapoznaje z tematem. mozliwe, ze w przyszlosci sie skusze :-).
Nie trzeba nic modyfikować oprócz programu, by wyciągnąć te 400KM.arczic pisze:Foss... mam porownanie bo 4,2 PB tez stoi w garazu i tu nie ma o czym mowic, zostanie z tylu. co do 6.0 nie mam pojecia jak to jezdzi wiec ciezko sie odniesc.
z 4,2 tdi mozna wyciagnac ok 400 km, no ale warunkiem jest bardziej wydajniejszy cooler, ktorego mozna polaczyc z juz obecnymi. na ta chwile rozgladam sie i zapoznaje z tematem. mozliwe, ze w przyszlosci sie skusze :-).
Sam byłem świadkiem chipowania tego auta, kiedy robiłem chip tuning swojego. Oto dowód:
http://www.autoseba.pl/przyklady.php
Dziewiąty przykład, z datą 16.04.13.
Pozdrawiam ;-)
Przewaga dzięki technice
Na jakiej hamowni auto było hamowane?Mat pisze:Nie trzeba nic modyfikować oprócz programu, by wyciągnąć te 400KM.arczic pisze:Foss... mam porownanie bo 4,2 PB tez stoi w garazu i tu nie ma o czym mowic, zostanie z tylu. co do 6.0 nie mam pojecia jak to jezdzi wiec ciezko sie odniesc.
z 4,2 tdi mozna wyciagnac ok 400 km, no ale warunkiem jest bardziej wydajniejszy cooler, ktorego mozna polaczyc z juz obecnymi. na ta chwile rozgladam sie i zapoznaje z tematem. mozliwe, ze w przyszlosci sie skusze :-).
Sam byłem świadkiem chipowania tego auta, kiedy robiłem chip tuning swojego. Oto dowód:
http://www.autoseba.pl/przyklady.php
Dziewiąty przykład, z datą 16.04.13.
Pozdrawiam ;-)
Było S8....
Nie uwierzę w ten wynik 400 KM. Nie ma fizycznej opcji aby osiągnąć taki wynik bez wymiany coolera. Temat badałem dogłębnie. A hamownie można zawsze podkręcić tak aby właściciel osiągnął odpowiedni stan podniecenia. No oczywiście pomijam aspekt hamowania w temperaturze zewnętrznej gruuubo na minusie lub chłodzenia standardowych coolerów gaśnicą :-).Mat pisze:Nie trzeba nic modyfikować oprócz programu, by wyciągnąć te 400KM.arczic pisze:Foss... mam porownanie bo 4,2 PB tez stoi w garazu i tu nie ma o czym mowic, zostanie z tylu. co do 6.0 nie mam pojecia jak to jezdzi wiec ciezko sie odniesc.
z 4,2 tdi mozna wyciagnac ok 400 km, no ale warunkiem jest bardziej wydajniejszy cooler, ktorego mozna polaczyc z juz obecnymi. na ta chwile rozgladam sie i zapoznaje z tematem. mozliwe, ze w przyszlosci sie skusze :-).
Sam byłem świadkiem chipowania tego auta, kiedy robiłem chip tuning swojego. Oto dowód:
http://www.autoseba.pl/przyklady.php
Dziewiąty przykład, z datą 16.04.13.
Pozdrawiam ;-)
Co do softa skrzyni biegów, oczywiście można to zrobić ale nie trzeba. Z tego co się orientuję ktoś we Wrocku ogarnia temat, efekt? Podobno ok sekundy lepsze przyspieszenie do setki. No ale wyobrażam sobie jaka jest to rzeźnia dla tipa.
Auto po sofcie nic mi nie kopciło, nawet jednego dymka nie puściło w temperaturze zew ponad 30 stopni.
No to z całym szacunkiem chyba jeszcze mało widziałeś :-)...
A tak serio jeśli dpf sprawny to nie ma możliwości aby kopciło. U mnie w okolicy jeździ kilka sztuk zmotanych i z tyłu czysto.
Oczywiście nie mówię tu o samochodach bez filtra cząstek stałych, bo w takich przypadkach wiadomo co się dzieje.
A tak serio jeśli dpf sprawny to nie ma możliwości aby kopciło. U mnie w okolicy jeździ kilka sztuk zmotanych i z tyłu czysto.
Oczywiście nie mówię tu o samochodach bez filtra cząstek stałych, bo w takich przypadkach wiadomo co się dzieje.
a no tak, zapomniałem , w większości samochodów przewidzianych pod zavirusowanie często wywala się filtry stąd moje spostrzeżenia o dymkach :oops:A tak serio jeśli dpf sprawny to nie ma możliwości aby kopciło. U mnie w okolicy jeździ kilka sztuk zmotanych i z tyłu czysto.
Oczywiście nie mówię tu o samochodach bez filtra cząstek stałych, bo w takich przypadkach wiadomo co się dzieje.