siemka, a mianowicie padła mi elektronika, mam więc parę pytań do bardziej doświadczonych forumowiczów bo nagle sie okazało że malo wiem o swojej a8. samochodzik jest z sprzed liftu, skrzynie mam 4hp18, 2 lata temu zrobioną w asb palka, napęd na przód , skrzynia bez tiptronica, silnik AAH (GENERALNIE AUDI 100)
1.po podłączeniu vaga wszysko sie skanuje ale nnie widzi sterownika skrzyni- brak komunikacji, wtyczki kable przejrzane wygląda ok
2. czy ktoś miał podobny model- czy na fisie wyświetlając PRND321 zmienia się podświetlenie w jakiej pozycji jest lewarek? czy ew powinno wyświetlac bieg na jakim autko jedzie?
3. czy ktoś zna kogoś kto robi diagnostykę samych sterowników skrzyń (aby wykluczyć że to sterownik a np. okablownie lub jakis czujniik/część w skrzyni)
4 . skąd sterownik skrzyni biegów czyta w jakiej pozycji jest lewarek , w kasecie lewarka jest tylko podświetlenie i elektrozaczep z hamulca
5. zrobiłem wymiane statyczną oleju- olej był szary, jakby ktoś grafitu dosypał, skrzynia ma zrobione +- 30 tysi?
pozdrawiam załamany
[D2 95 2.8PB ] Skrzynia - brak komunikacji z OBD
[D2 95 2.8PB ] Skrzynia - brak komunikacji z OBD
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2013, 01:28 przez mycha, łącznie zmieniany 2 razy.
koń jaki jest , kazdy widzi
Wiesz co miałem podobny problem brak komunikacji ze skrzynią i nie wyświetlało mi biegów na fisie wcale po prostu nic nie było w tym miejscu a skrzynia jezdziła na 3 biegu tylko ze ja mam 4hp24a tiptronic i winą tego był uszkodzony komputer skrzyni po wymianie wszystko wruciło lecz po kilku miesiącach skrzynia padła i auto wylądowało u ASB palki dzis jade odebrac
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
tak sprawdzałem, sucho i czysto, brak sladów wilgoci, pucha jest z aluminium to bardzo ładnie widać zalania, z tym trybem awaryjnym to jest chyba tak że ja się dopiero po jakimś czasie połapałem na autostradzie że coś za zdrowo mi ciągnie i jakoś tak spalanie wzrosło na chwilowym, to się połapałem że ciągnę na jednym biegu (chyba 3), audik jest z początku produkcji i raczej prostsza konstrukcja (audi 100 c4), wpadłem na warsztat do szwagra (mechanik od ciężarówek)stwierdził że może olej, brak ciśnienia, wymieniliśmy olej a ten szary jakby ktoś grafitu dosypał,skrzynia 3 lata temu była robiona, przejechałem może ze 30 tys/km na tej skrzynce i fajnie chodziła spokojnie bez szarpania czy coś
koń jaki jest , kazdy widzi
Jazda manualem wyłącznie na 3-cim biegu również nie będzie zdrowe... ani dla skrzyni, ani dla silnika, ani dla sprzęgła - dla automatu również nie jest to zdrowe.Prorok pisze:z tego co rozmawiałem z mechanikami z ASB Palka powiedzieli mi ze jazda w trybie awaryjnym tylko niszczy skrzynie i ze jakies tarcze czy tam okładziny sie wycierają a ich resztki zarzynają skrzynie
Tryb awaryjny, jak sama nazwa wskazuje, nie jest trybem jazdy codziennej ale trybem awaryjnym i jest po to aby w miarę możliwości dojechać do serwisu.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-