Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 04 gru 2013, 08:28

Na forum jest manual odnośnie wymiany pompy, jeśli już do niej dojdzie to patrząc po forum bierz ori VDO, wymień filtr i uszczelnienia.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 04 gru 2013, 09:45

Nie ma tragedii, ale problemem są uszczelnienia, tylko ori w aso za ponad 400zlociszy lub rzeźbienie.
warto tez zamiast slawnej uszczelki krocca wylotowego kosza zupelnie pominąć ten wylot i zastąpić go wężem do paliwa.
Elektronika samochodowa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 gru 2013, 17:55

pompa zmora a 8 :-D

dono
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 24 sty 2013, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dono » 04 gru 2013, 20:14

Mam ten sam problem co Ty tylko nie pisałem czekałem aż mechanik dojdzie z tym do ładu i Ci podpowiem. Auto jest już 2 tydzień w warsztacie najpierw ciężko paliło za 2 razem i szarpało po odpaleniu aż do rozgrzania, im temperatura niższa tym gorzej. Najpierw komp pokazał czujnik położenia wału wymieniliśmy dalej to samo okazało się że jest tam jakaś zębatka i ona ma uszkodzony żąbek - no ale ogarnięte! później przepływka to samo - ogarnięte - nie pali. Dziś dostałem tel że możliwe że to pompa nie daje dostatecznego ciśnienia czyli 4 bary. No i potwierdził wyjąć pompę to worek soli zjeść :D no ale pompa zamówiona razem z filtrem jutro rano odbiór jak będę po przeszczepie pompy napiszę (pewnie w piątek rano bo jutro w nocy pracuje).

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 04 gru 2013, 20:23

Dono spytaj się tego mechanika czy kiedykolwiek wymieniał pompę w a8 .

dono
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 24 sty 2013, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dono » 04 gru 2013, 21:05

pompa już wyjęta, więc raczej wymieniał bo dość szybko ją wyjął, sam ma u siebie w stajni d2 lift i d3. Tak to konkretny gość ale głównie specjalizuje się w bmw... zobaczymy jutro :?: :!:

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 04 gru 2013, 21:20

Ja najpierw musze byc pewny ze to pompa. Dzisiaj dalem sobie spokoj (i tak dopiero jutro przyjdzie manometrdo paliwa) wtedy zmierze przed listwa a pozniej bede sie cofal zeby wykluczyc jakis zator po drodze. Jakos mi sie nie usmiecha wywalic 1000 zlotych i zeby to nie pomoglo.

Jutro dam znac czy potwierdzi sie przypuszczenie czy nie.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 04 gru 2013, 22:31

Zmierz na kroccu w bagażniku. Ma byc minimalnie 8bar. Regulator zbija do 4bar na listwie.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
BzQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 25 kwie 2013, 23:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: BzQ » 04 gru 2013, 22:35

Na tym jednym wychodzacym z kosza zaraz pod ta metalowa plytka? I co dokladnie miales na mysli piszac o przerobce (jakies foto gdzies?)

tomek808
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 192
Rejestracja: 26 mar 2013, 16:25
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: tomek808 » 05 gru 2013, 13:42

jakie powinien mieć obroty na ssaniu ?u mnie jest 1050 po cięzkim kręceniu i spada zaraz na 1000 ,wg mnie nie dostaje wiekszej dawki paliwa jakby czujnik temp. zielony ...

marcin1122333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 79
Rejestracja: 17 lip 2013, 08:42
Lokalizacja: radomsko

Post autor: marcin1122333 » 05 gru 2013, 14:52

u mnie tez jest ok 1050 później po nagrzaniu spada do 750-800

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 05 gru 2013, 15:02

tomek808 pisze: jakie powinien mieć obroty na ssaniu ?
1100obr/min ssanie i 900obr/min po rozgrzaniu na N

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 gru 2013, 15:09

masz za wysokie obroty :-D

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 05 gru 2013, 15:11

pepi pisze:masz za wysokie obroty :-D
Że niby ja?Na ssaniu mi chodzi kilka chwil a potem spada.

tomek808
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 192
Rejestracja: 26 mar 2013, 16:25
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: tomek808 » 05 gru 2013, 15:40

uszkodzony czujnik temp daje takie objawy jak pompka uszkodzona czyli trzesie silnikiem cięzko pali strzela po dodaniu gazu albo przygasa ale to u mnie przez 2 min pózniej ok

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl