![]() |
![]() |
[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(
pepi zasugerował by gazonik przeprogramował instalacje lpg by przełączała sie przy 85 st :-)
A tak na poważnie to to jak byś zmniejszył mu przeskok na 20 st to wcześniej się będzie przełączał na gaz i więcej paliwa będzie Ci zostawało w zbiorniku. Bo robiąc dystans powiedzmy 10km to połowe jedziesz na petrolu i połowe na gazie.
A tak na poważnie to to jak byś zmniejszył mu przeskok na 20 st to wcześniej się będzie przełączał na gaz i więcej paliwa będzie Ci zostawało w zbiorniku. Bo robiąc dystans powiedzmy 10km to połowe jedziesz na petrolu i połowe na gazie.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Dlatego ma ustawioną wysoką temp przełączania, bo sterownik Pb przy ok 60st nie wydłuża już czasów wtrysku. Ustawiając na niższą temperaturę przełączania sterownik LPG który ma złe korekty po temp albo wg ich nie bierze pod uwagę (czy też nie posiada) po przełączeniu na LPG zalewa silnik gazem przez co dławi się silnik i rozjeżdża mapy.
Wystarczy poczytać troszkę na temat ,,ZIMNY VAG" Sam u siebie mam zastosowany podobny emulator czujnika temperatury jaki stosuje prins.
Wystarczy poczytać troszkę na temat ,,ZIMNY VAG" Sam u siebie mam zastosowany podobny emulator czujnika temperatury jaki stosuje prins.
karol208, Ja od 3 lat śmigam na LPG , temperatura przełączenia to 35*C i żadne mapy mi się nie rozjeżdzają , wystarczy raz na miesiąc przejechać sobie ze 100KM na PB i bez problemu .
Po co kupować jakieś emulatory i ustawiać temperaturę przełączenia na LPG na 60*C ??
A co zrobisz jak przy -20*C przełączy się tobie na LPG i zamrozi reduktory ???
Po co kupować jakieś emulatory i ustawiać temperaturę przełączenia na LPG na 60*C ??
I dalej mogą być jakieś cyrki z mapami , Każdy gazownik mówi że minimum to 35* przy jakiej powinien się przełączać z PB na LPG .ernesto pisze:A tak na poważnie to to jak byś zmniejszył mu przeskok na 20 st to wcześniej się będzie przełączał na gaz i
A co zrobisz jak przy -20*C przełączy się tobie na LPG i zamrozi reduktory ???
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

to ja mam 20 nawet niżej :-D
mi normalnie śmiać się chce z takim podejściem ma być dobrze korekty temperaturowe są po to aby zniwelować właściwości gazu ale po nagrzaniu bo czym jest cieplejszy to jest jego mniej :mrgreen:
tylko przy takich temperaturach jakich ja mam trzeba mieć dobre zabawki
jedynie co w tyłek dostaje to gumy w parowniku bo szybciej padnie ale o ile szybciej to nie wiem te 50 tys wytrzyma bo tyle zrobiłem max bo potem auta się pozbyłem
to nie wiem co dalej
\
więc nadal uważam że 90 % gazowników to kowale na dodatek nie douczeni
lato 25 -zima 30-35 max i auto ma śmigać
z syndromem zimny vag walczyłem w moim byłym audi a6 mojej byłej żony i powiem tak po zgraniu tego i przejście coś na 18 było ustawione na wolnych obrotach nie szło wyłapać kiedy lpg zapieło było ustawione na 600 obr
więc można tylko trzeba się pobawić
teraz w mym a8 mam lpgtech i mam to nie poustawiane bo jeden parownik nie obrabiał mi auta i drugi dodałem
potem motor zmieniłem i dalej nic nie ustawiłem bo nie mam kiedy sporo pracy i problemy życiowe
I nie ustawione to śmiga bardzo fajnie pali około 13-15 litrów
przepina się nie wiem kiedy to znaczy wiem bo piszczy ale nie czuć
i pewnie troszkę jeszcze pośmigam tak bo mi się nie chce tego ustawiać jak jest w miarę ok sporo lepiej i tak już nie będzie .
i mamp mi nie rozwala a kompletnie nic nie ustawione :-D
mi normalnie śmiać się chce z takim podejściem ma być dobrze korekty temperaturowe są po to aby zniwelować właściwości gazu ale po nagrzaniu bo czym jest cieplejszy to jest jego mniej :mrgreen:
tylko przy takich temperaturach jakich ja mam trzeba mieć dobre zabawki
jedynie co w tyłek dostaje to gumy w parowniku bo szybciej padnie ale o ile szybciej to nie wiem te 50 tys wytrzyma bo tyle zrobiłem max bo potem auta się pozbyłem
to nie wiem co dalej
\
więc nadal uważam że 90 % gazowników to kowale na dodatek nie douczeni
lato 25 -zima 30-35 max i auto ma śmigać
z syndromem zimny vag walczyłem w moim byłym audi a6 mojej byłej żony i powiem tak po zgraniu tego i przejście coś na 18 było ustawione na wolnych obrotach nie szło wyłapać kiedy lpg zapieło było ustawione na 600 obr
więc można tylko trzeba się pobawić
teraz w mym a8 mam lpgtech i mam to nie poustawiane bo jeden parownik nie obrabiał mi auta i drugi dodałem
potem motor zmieniłem i dalej nic nie ustawiłem bo nie mam kiedy sporo pracy i problemy życiowe
I nie ustawione to śmiga bardzo fajnie pali około 13-15 litrów
przepina się nie wiem kiedy to znaczy wiem bo piszczy ale nie czuć
i pewnie troszkę jeszcze pośmigam tak bo mi się nie chce tego ustawiać jak jest w miarę ok sporo lepiej i tak już nie będzie .
i mamp mi nie rozwala a kompletnie nic nie ustawione :-D
Dobra, wywaliłem pompę i raczej to jej wina
Wywaliło dekiel z jednej strony 
Tylko teraz mam pytanie - ten pływak który jest w koszu u mnie nosi ślady profesjonalnego grzebania (porysowany, coś połamane i jakby czegoś brakowało) ktoś może wrzucić foty jak to powinno wyglądać?
Poniżej zdjęcia mojego dziadostwa.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Przy wyciągania tego kosza z pływankiem całośc mi sie rozwarstwiła/rozpieła
No i jak z tymi uszczelkami? Wszystkie mam tak rozwleczone że na nie tego nie poskładam. o ile oringi idzie dobrać to ta duza na samej górze raczej wątpię. Da się to od czegoś dopasować? Czy niestety zestaw za 400+ PLN?
Co do napięcia to na zapłonie pokazuje 6v na rozruszniku 10,5v (auto cały czas do prostownika bo mi przecież mechaniki akumulator urżneli)


Tylko teraz mam pytanie - ten pływak który jest w koszu u mnie nosi ślady profesjonalnego grzebania (porysowany, coś połamane i jakby czegoś brakowało) ktoś może wrzucić foty jak to powinno wyglądać?
Poniżej zdjęcia mojego dziadostwa.
Przy wyciągania tego kosza z pływankiem całośc mi sie rozwarstwiła/rozpieła

No i jak z tymi uszczelkami? Wszystkie mam tak rozwleczone że na nie tego nie poskładam. o ile oringi idzie dobrać to ta duza na samej górze raczej wątpię. Da się to od czegoś dopasować? Czy niestety zestaw za 400+ PLN?
Co do napięcia to na zapłonie pokazuje 6v na rozruszniku 10,5v (auto cały czas do prostownika bo mi przecież mechaniki akumulator urżneli)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Mam chyba taką..... to mogę sprzedać..... tylko nie wiem za ile :lol:BzQ pisze:A ta górna taka duża uszczelniająca kosz w baku to od czego podejdzie?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
BzQ dlaczego tylko 6V?
Temp przełączania mam ustawioną na 32st. Dlaczego mam emulator, a dlatego że mam sterownik ,,ala stag" o nazwie VECTOR. Mam hanki zielone i nie ma ich w obsłudzę sterownika więc mam ustawione na KEIHIN a to jednak nie to samo inne korekty.
Emulator gdy zawory LPG się otwierają wysyła do ecu informację że silnik ma 80-90st przez co nie wzbogaca już czasów. po osiągnięciu temp na reduktorze ok 70st wszystko wraca na oryginalny czujnik temperatury silnika.
Może trochę druciarstwo ale na razie nie zamierzam wymieniać sterownika LPG, w poprzednich autach miałem nowsze sterowniki z możliwościa aktualizacji więc problemu takiego nie miałem.
Ja nie kupowałem emulatora sam sobie zrobiłem za 10zł.mdamian pisze:karol208, Ja od 3 lat śmigam na LPG , temperatura przełączenia to 35*C i żadne mapy mi się nie rozjeżdzają , wystarczy raz na miesiąc przejechać sobie ze 100KM na PB i bez problemu .
Po co kupować jakieś emulatory i ustawiać temperaturę przełączenia na LPG na 60*C ??
Temp przełączania mam ustawioną na 32st. Dlaczego mam emulator, a dlatego że mam sterownik ,,ala stag" o nazwie VECTOR. Mam hanki zielone i nie ma ich w obsłudzę sterownika więc mam ustawione na KEIHIN a to jednak nie to samo inne korekty.
Emulator gdy zawory LPG się otwierają wysyła do ecu informację że silnik ma 80-90st przez co nie wzbogaca już czasów. po osiągnięciu temp na reduktorze ok 70st wszystko wraca na oryginalny czujnik temperatury silnika.
Może trochę druciarstwo ale na razie nie zamierzam wymieniać sterownika LPG, w poprzednich autach miałem nowsze sterowniki z możliwościa aktualizacji więc problemu takiego nie miałem.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 309
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 2001
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: WLKP
BzQ widzę ze potwierdza sie moja diagnoza odnośnie pompy ze umarła;-)na krótko chodźi czy nic???Jeśli chodźi o uszczelki Ja u siebie jak wymieniałem pompę to wymieniłem tylko Ta mała Uszczelke co jest na tym króćcu co zasysa paliwo z drugiej komory:)zdemontuj stara i dopasujesz w każdym sklepie motoryzacyjnym.tylko powiedz ze będzie to montowane w baku.koszt aż 1zł.A nie 400 :-P
Nie da rady tak - wszystkie oringi są tak porozwlekane że masakra - nawet sie na swoich miejscach nie trzymają a gdzieniegdzie nie da się ich nawet włożyć (pokrywa pływaka, miejsce łączenia kosza, tam nad pompą) tak samo ta górna wielka co uszczelnia kosz w baku ma średnicę o dobre kilka centymetrów eiększą że powinna mieć i nie da sie tego wsadzić z powrotem - muszę wymienić. O ile oringi jeszcze dorwę to tej górnej ni cholery chyba że FOSS mi wyśle 
No i zastanawiam się co zrobić z tą metalowo/gumową czy tam da radę coś dopasować bo nie chce mi się później tego znowu wywlekać (chociaż sam demontaż i wyjęcie kosza zajął mi jakieś 15 minut więc chyba nieźle jak na pierwszy raz) boję się tylko jak będzie z włożeniem tego - najpierw i tak muszę paliwo przepompować bo bak mam pełny

No i zastanawiam się co zrobić z tą metalowo/gumową czy tam da radę coś dopasować bo nie chce mi się później tego znowu wywlekać (chociaż sam demontaż i wyjęcie kosza zajął mi jakieś 15 minut więc chyba nieźle jak na pierwszy raz) boję się tylko jak będzie z włożeniem tego - najpierw i tak muszę paliwo przepompować bo bak mam pełny

-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
mam oryginał pompę vdo mogę Ci za 2 stówy oplić
Ostatnio zmieniony 07 gru 2013, 17:16 przez Marcin1981, łącznie zmieniany 1 raz.