Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 4.2PB/LPG ] Nie odpala po wymianie rozrządu

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 05 gru 2013, 17:57

Paliwo może iść tylko pompa nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia ,ale moim zdaniem to nie to .Odetnij całkowicie gaz przy zbiorniku i spróbuj na benzynie może się ustabilizuje.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 05 gru 2013, 21:36

lewe powietrze, przepływka, moze kostki od lpg pomyliłes jesli były rozpinane przy wtryskach PB, albo halla zle ustawiona?

Napisz co rozbieraliście dokładnie.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 05 gru 2013, 23:34

Jak ustawiałes wał? I po co obracałes go o 360' ? Przeciez wrociłes do poprzedniego położenia...
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 06 gru 2013, 10:19

Z ustawianiem na znaki też trzeba uważać najlepiej wcześniej wszystko pozaznaczać i dopiero demontować. Zerknij do tego tematu http://www.a8team.pl/d2-94-42pb-lpg-wym ... t11265.htm kolega opisuje kwestie z OT - Znak OT o 180 stopni : http://imageshack.com/a/img62/4092/zh0m.jpg . Może sprawdz ustawienia jeszcze raz ,skoro paliwo podawane jest prawidłowo , iskra jest na wszystkich świecach i LPG nie robi problemu to może jednak nie prawidłowo ustawiony rozrząd .Objawy które opisałeś na to wskazują .

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 gru 2013, 10:32

Tak to bywa z ustawianiem na znaki i wogóle robieniem rozrządu bez pewności, że ruchy które wykonujemy są poprawne :-x

Albo rozrząd źle złożony (ale musiałby być mocno przestawiony) albo coś źle podpięte albo nie podpięte wogóle.
Ustawienie rozrządu można sprawdzić też na wałkach po zdjęciu pokrywek z głowic - było już opisywane.

Mam nadzieję, że jak robione na znaki to kółek od wałków rozrządu nie luzowaliście?..... bo jak tak to owe znaki o kant d...y można potłuc :roll:


Generalnie podszedłbym chyba do całej roboty jeszcze raz - krok po kroku sprawdzając poprawność podłączeń i ustawień.
Jeżeli przed wymianą było wszystko dobrze to nie szukałbym czegoś innego poza tym co ruszaliście..... immo, pompa paliwa..... to byłby bardzo nieszczęśliwy zbieg okoliczności żeby wysypało się akurat w momencie odpalania po złożeniu rozrządu.
Na początek szukać tu gdzie było grzebane.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 07 gru 2013, 18:05

Sprawdz czy tłok pierwszego cylindra jest na max w górze i znak OT na kole trafia wtedy na bolec. Może masz to samo co u mnie i u kolegi importcompany.

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 07 gru 2013, 21:32

teraz miałem 2 dni przerwy z autkiem(brak prądu). wszystko to co piszecie już przerabiałem mam ściągnięte pokrywy zaworów znaki ustawione idealnie iskra jest paliwo jest a V8 nic z tego sobie nie robi i wariuje.jutro będę sprawdzał ciśnienie na garach.a jeszcze coś wszystkie próby są na pb bo nie ma szans na rozgrzanie silnika choć mógł bym podgrzać czujnik LPG ale w końcu chodziła idealnie na pb więc nie będę kombinował.no i jeszcze sprawdze OT dokładnie

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 08 gru 2013, 14:45

hipcio OK a jeśli w trakcie wymiany nie zablokowali kół na wałkach to górne położenie tłoka i pokrycie się znaków nic nie pomoże , ponieważ zawory otwierają i zamykają się w nieodpowiednich momentach co powoduje zadławienie się silnika . No tak na chłopski rozum.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 gru 2013, 15:07

po pierwsze trzeba być pewnym ustawień
ja zawsze znaczę czy przed demontażem zakladam blokady jeśli mam
bo nie raz bywa coś przestawione
na gazie zawsze można odpalić awaryjnie

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 08 gru 2013, 17:50

Ja wymieniając rozrząd pierwsze sprawdziłem na starym jak to wygląda, czy mogę na znaki ustawiać.
U szwagra w oplu również tak podeszliśmy do sprawy i niestety kółka na wałkach musiały być wcześniej rozkręcane. Więc zostało samemu poznaczyć jak było lub kupić blokady i być pewnym ze nie jest ani o ząbek przestawione.

W tym przypadku bez blokad chyba tez się nie obejdzie. Bo trudno kombinować nad innymi ewentualnymi awariami, skoro nie jesteśmy pewni tego w czym grzebaliśmy.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 gru 2013, 17:59

akurat tu można bez blokad tylko trzeba się na rozbierać :-D

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 09 gru 2013, 21:53

Dzięki za pomoc chłopaki ale doszedłem o co biega i to przestroga dla innych.gdy odkręcałem koło pasowe na wale dorobiłem klucz(do zablokowania koła)który był za słaby i pękł z całym impetem jeden tłok (2garka) uderzył w zawory ssące i je skrzywił, dopiero po sprawdzeniu ciśnienia na garach okazało sie co i jak.,,,,pamiętajcie odkręcajcie takie koła pasowe tylko z założonym paskiem rozrządu,,,,hahaha mądry polak po szkodzie

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 09 gru 2013, 22:16

eee, tam na siedmiu garach powinien zapalic i tak.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 09 gru 2013, 23:21

merc4891 pisze:gdy odkręcałem koło pasowe na wale dorobiłem klucz(do zablokowania koła)który był za słaby i pękł z całym impetem jeden tłok (2garka) uderzył w zawory ssące i je skrzywił, dopiero po sprawdzeniu ciśnienia na garach okazało sie co i jak
Matko jedyna !!! :shock: Ty jesteś szkodnik normalnie :-P

ernesto

Post autor: ernesto » 09 gru 2013, 23:33

Tylko dwójka dostała po zębach? Sprawdzałeś resztę?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl