http://moto.onet.pl/testy-uzywane/audi- ... ksus/ljex6
A w poprzednim zostawiłem tez komentarz

![]() |
![]() |
Fotka przedlifta z przodem poliftowym. Nie wspomnę o innych brakach. <tjaa>Druss pisze:A tu kolejny art z tego portalu :
http://moto.onet.pl/testy...wy-luksus/ljex6
Tylo zwróćcie uwagę, że ten artykuł jest z 4 cze 09 11:00Druss pisze:A tu kolejny art z tego portalu :
http://moto.onet.pl/testy-uzywane/audi- ... ksus/ljex6
Noi po klamkach widać że to przed-lift.Marecki pisze:Przed lift z poliftowymi zderzakami IRDA w słupkach i małe kierunkimartin_rs4 pisze:jest to wersja poliftowa, ale zderzak niekompletny, bo brak kratek dolnych i listew chrom pord swiatlami (witac wneki)
Mam ten artykuł ale z gazety wydrukowanyFOSS pisze: Moje A8 D2 i 2 kolegów z forum były fotografowane do Auto Światu - to były sesje zdjęciowe ze wszystkimi detalami. Ale tam fotograf przyglądał się czy jakiegoś "szrota" czy "ulepa" nie robi.
Wprawdzie do artykułu mogli wybrać lepsze foty bo moim zdaniem były lepsze ujęcia ale i tak chociaż na zdjęciach nie ma jakiejś "kupy".
http://www.auto-swiat.pl/1-audi-a8-1994 ... da-kieszen <aparat>
O samym tekście się nie wypowiadam bo pozostawia trochę do życzenia ale fotograf tylko zdjęcia robił a tekst pisał ktoś inny co z nami nie bardzo chciał się konsultować <tjaa>
Może i ja nie mam doświadczenia w D3 ale...krzychu22.p1i pisze:Coś znalazłem o D3: http://www.auto-swiat.pl/...-male-pieniadze
CO to za cymbał pisał?Bazowy diesel 3.0 V6 TDI (CR) o mocy 233 KM nie należy może do wzorców trwałości, ale na pewno sprawdzi się lepiej niż mało udane konstrukcje 4.0 i 4.2 V8 TDI (szwankuje m.in. układ wtryskowy). Poza tym mniejszy z ropniaków zapewnia wystarczające osiągi („setka” w 7,8 s) i jest oszczędny (średnio niewiele ponad 9 l/100 km). Oba silniki wysokoprężne występowały wyłącznie z napędem na obie osie (quattro).
To juz można chociaż czytaćDruss pisze:Kolejny art o D3 :
http://www.auto-swiat.pl/...a-z-charakterem