TheBareX pisze:amory do a8 1000 zł a do s8 10 tys zł. (

)
poniosło cię
z ciekawości zajrzałem do ETKI
98' - wszystkie amorki (w tym 1BE) ~230E oprócz tych do V6 = 400E <jezu>
01' - wszystkie amorki (w tym 1BE i V6/W12) ~200-230E
dla opancerzonego to fakt 1000E sztuka
W12 ma inne elementy zawieszenia, hamulców i są niektóre na tyle unikalne
że występują tylko w aso i to podbija cenę
w eSce tego jest znacznie mniej, jakieś rzeczy w motorze które się liczą przy grubszej
naprawie bo jest mniej dawców na rynku,np ja musiałem znależć nastawnik od eSki
inne nie dawały pożądanego rezultatu
A8/S8 D2 to ten zje więcej który będzie bardziej zapuszczony/wyeksploatowany
i nic więcej tu się nie wymyśli choćby nie wiem jak się zmóżdżać