[D3 03 4.2MPI/LPG ] Skrzynia Tiptronik + F1 szarpie
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Skrzynia Tiptronik + F1 szarpie
Dzisiaj odpalam moje audi i już przy zmianie na D poczułem dziwnie mocniejsze szarpniecie.
W trakcie jazdy samochód szarpie.
Ma to miejsce na każdym biegu do ok 2000 obr. i lekkim przyspieszaniu.
Mało tego. Jadę np. na 4 biegu ( nie ma znaczenia czy D czy TIP) obroty ok 1400, dodaje lekko gazu i słyszę takie tttrrrrr zaczyna drgać samochód i szarpać. Po przekroczeniu 2000 obr. działa normalnie.
Przegoniłem trochę na S-porcie i po rozgrzaniu trochę lepiej ale dalej są wibracje i ten dźwięk trrrryyt.
Auto oryg 150 tys. ( bez teorii spiskowych bo na 100% tyle ma).
Olej wymieniany statycznie (6l.) ok 8 tys km. temu z filtrem zgodnie z wszystkimi zasadami.
Polecicie kogoś na śląsku co z tym fantem robić teraz?
W trakcie jazdy samochód szarpie.
Ma to miejsce na każdym biegu do ok 2000 obr. i lekkim przyspieszaniu.
Mało tego. Jadę np. na 4 biegu ( nie ma znaczenia czy D czy TIP) obroty ok 1400, dodaje lekko gazu i słyszę takie tttrrrrr zaczyna drgać samochód i szarpać. Po przekroczeniu 2000 obr. działa normalnie.
Przegoniłem trochę na S-porcie i po rozgrzaniu trochę lepiej ale dalej są wibracje i ten dźwięk trrrryyt.
Auto oryg 150 tys. ( bez teorii spiskowych bo na 100% tyle ma).
Olej wymieniany statycznie (6l.) ok 8 tys km. temu z filtrem zgodnie z wszystkimi zasadami.
Polecicie kogoś na śląsku co z tym fantem robić teraz?
Ostatnio zmieniony 13 sty 2014, 08:52 przez Markus, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Pierwsze co to zczytanie błędów z komputera , od tego trzeba zacząc
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Re: Skrzynia Tiptronik + F1 szarpie
Markus pisze:Dzisiaj odpalam moje audi i juz przy zmianie na D poczułem dziwnie mocniejsze szarpniecie.
W trakcie jazdy samochód szarpie.
Ma to miejsce na kazdym biegu do ok 2000 obr. i lekkim przyspieszaniu.
Mało tego. Jade np. na 4 biegu ( nie ma znaczenia czy D czy TIP) obroty ok 1400, dodaje lekko gazu i słysze takie tttrrrrr zaczyna drgac samochód i szarpac. Po przekroczeniu 2000 obr. działa normalnie.
Przegoniłem troche na S-porcie i po rozgrzaniu troche lepiej ale dalej sa wibracje i ten dziwiek:/ trrrryyt.
Auto oryg 150 tys. ( bez teori spiskowych bo na 100% tyle ma).
Olej wymieniany statycznie (6l.) ok 8 tys km. temu z filtrem zgodnie z wszystkimi zasadami.
Polecicie kogos na slasku co z tym fantem robic teraz?
Konweneter
Ale przy wyższych obrotach biegi zmienia dobrze. Można dokręcić do 6 tys i jest OK.
No i ten dźwięk.
Przy małych obrotach dodam gazu i przez 1-2 sek takie trrryyyyt no i wibracje spore.
No i ten dźwięk.
Przy małych obrotach dodam gazu i przez 1-2 sek takie trrryyyyt no i wibracje spore.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2014, 08:53 przez Markus, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli na postoju przy włączonym biegu D tez słyszysz takie stukanie tyk.tyk.tyk.tyk no to konwerter pada. A poza tym to jak na 150kkm przebiegu to trochę szybko się skrzynia zajechała
Ostatnio zmieniony 13 sty 2014, 09:07 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Dzwoniłem. Sama wymiana konwertera na regenerowany to 3600zł:/ 6 m-y gwarancji czyli nic.
Dziwne bo same konwertery regenerowane po 800zł chodza.
Zastanawiam sie na kupnem innej całej skrzyni i tylko wymiana.
Dzisiaj podłaczony do Was-a i zadnych błedów skrzyni. Pokazuje błedy poduchy pod silnikiem ale to chyba nie ma zwiazku.
Co ciekawe moj model skrzyni nie ma zadnej adaptacji wartości wyuczonych.
Sam nie wiem co teraz robić. <niewiem>
Dziwne bo same konwertery regenerowane po 800zł chodza.
Zastanawiam sie na kupnem innej całej skrzyni i tylko wymiana.
Dzisiaj podłaczony do Was-a i zadnych błedów skrzyni. Pokazuje błedy poduchy pod silnikiem ale to chyba nie ma zwiazku.
Co ciekawe moj model skrzyni nie ma zadnej adaptacji wartości wyuczonych.
Sam nie wiem co teraz robić. <niewiem>
Pozostaje naprawiać.... no chyba, że nie chcesz nim już jeździć.Markus pisze:Sam nie wiem co teraz robić. <niewiem>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno