[OT]Spalanie-Kolejna dyskusja o LPG :)
Dokładnie tak jak kolega pisze. Kiedyś jak się bawiłem w ekonomiczną jazdę to wynik wyszedł mi około 7,2 średnio. Był to odcinek może ze 20 kilometrów na trasie. Wskazania na fis. Ale wystarczyło kilka samochodów wyprzedzić i wszystko wróciło do normy. Czyli około 14/15l LPG.
Dążenie do doskonałości.
Ja mam coś popsute u siebie , u mnie po resecie spalania , z około 200km po 3-mieście komp mi pokazuje w granicach 7.8-8L/100km .daro72 pisze:Dokładnie tak jak kolega pisze. Kiedyś jak się bawiłem w ekonomiczną jazdę to wynik wyszedł mi około 7,2 średnio. Był to odcinek może ze 20 kilometrów na trasie. Wskazania na fis. Ale wystarczyło kilka samochodów wyprzedzić i wszystko wróciło do normy. Czyli około 14/15l LPG.
Temu nie patrze na to tylko na tankowanie .
Ale każdy kto ze mną jedzie i jak popatrzy na FIS to jest w szoku , że tam widnieje taka liczba .
Praktycznie wychodzi około 15L/100km , czyli przekłamuje około 100% .
A nie jeżdżę jak emeryt .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Może masz tak korekty walnięte na minus przez LPG, Fis zawsze pokazuje zużycie wg czasu otwarcia wtrysków Pb, Jeżeli silnik dostaje za dużo LPG to sterownik Pb skraca czasy wtrysków benzynowych przez co w rzeczywistości daje też mniej i LPG.mdamian pisze: Ja mam coś popsute u siebie , u mnie po resecie spalania , z około 200km po 3-mieście komp mi pokazuje w granicach 7.8-8L/100km .
Temu nie patrze na to tylko na tankowanie .
Ale każdy kto ze mną jedzie i jak popatrzy na FIS to jest w szoku , że tam widnieje taka liczba .
Praktycznie wychodzi około 15L/100km , czyli przekłamuje około 100% .
A nie jeżdżę jak emeryt .
Sprawdź korekty w sterowniku jeżeli są ok to pewnie coś z fis się porąbało, albo ci jedynki z przodu nie wyświetla
a ja ma pytanie odnośnie butli , zamontowano u mnie 75l zbiornik toroidalny przy pierwszym tankowaniu weszlo mi 42l a w ziorniku byly jakies ochłapy przejechalem na tym 260km, 2 tankowanie butla "pusta" weszlo tylko 50 l , gazownik powiedzial ze tankowanie zalezy od wielu czynnikow ze w zbiorniku nowym jest poduszka powietrzna ktora powinna ustabilizowac sie po 3-4 tankowaniach i pewnie wejdzie mi wiecej przy tym 4 tankowaniu pytanie czy to normalne? czy od razu powinno wejsc 60l+ bo 50 to cos malo jak na 75l zbiornik
bądź sobą, wariatów też lubią
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Tak , tylko że ja co 1000km robię około 100-150KM na samej PB .karol208 pisze:Może masz tak korekty walnięte na minus przez LPG, Fis zawsze pokazuje zużycie wg czasu otwarcia wtrysków Pb, Jeżeli silnik dostaje za dużo LPG to sterownik Pb skraca czasy wtrysków benzynowych przez co w rzeczywistości daje też mniej i LPG.mdamian pisze: Ja mam coś popsute u siebie , u mnie po resecie spalania , z około 200km po 3-mieście komp mi pokazuje w granicach 7.8-8L/100km .
Temu nie patrze na to tylko na tankowanie .
Ale każdy kto ze mną jedzie i jak popatrzy na FIS to jest w szoku , że tam widnieje taka liczba .
Praktycznie wychodzi około 15L/100km , czyli przekłamuje około 100% .
A nie jeżdżę jak emeryt .
Sprawdź korekty w sterowniku jeżeli są ok to pewnie coś z fis się porąbało, albo ci jedynki z przodu nie wyświetla
To raczej nie powinny tak się mapy rozjeżdżać .
Zmień gazownika , ja od ponad 12 Lat śmigam samochodami na LPG , nigdy jak zakładałem LPG nie miałem takiego przypadku , że wchodziło mniej LPG niż powinno wejść .preston81 pisze:a ja ma pytanie odnośnie butli , zamontowano u mnie 75l zbiornik toroidalny przy pierwszym tankowaniu weszlo mi 42l a w ziorniku byly jakies ochłapy przejechalem na tym 260km, 2 tankowanie butla "pusta" weszlo tylko 50 l , gazownik powiedzial ze tankowanie zalezy od wielu czynnikow ze w zbiorniku nowym jest poduszka powietrzna ktora powinna ustabilizowac sie po 3-4 tankowaniach i pewnie wejdzie mi wiecej przy tym 4 tankowaniu pytanie czy to normalne? czy od razu powinno wejsc 60l+ bo 50 to cos malo jak na 75l zbiornik
_________________
Poduszka powietrzna w zbiorniku jest standardowo ustawiona na około 15-20% .
Jeżeli masz zbiornik 75L - 20% = 60L .
Przykład u mnie , 96L zbiornik i wchodzi około 76L LPG
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
a napisz mi jaki masz ten zawór ile to kosztuje i czy mozna zmienić ?Marcin1981 pisze:Ja kupiłem identyczną butle jak Ty ,przy pierwszym tankowaniu 58l, ale czekałem na zawór do butli taki jak powinien być, bo sprzedają zawór od niższej butli i jak pływaka nie pod krzywisz w odpowiednią stronę to tyle będzie wchodziło .
bądź sobą, wariatów też lubią
zdenerwuje was
dzisiaj byłem za warszawą w trasie i spalanie na kompie było 10.9 litra
przed wyjazdem skasowałem
tak jak i wtedy co się czepialiście
realne 13 lpg -sprawdzone po 300 km po korek jadąc tak do 200
trasa lublin warszawa -płońsk
z powrotem już tak bardziej leniwo do 120 bo tyle auto drugie kroku mogło dotrzymać
10,1 -realne poniżej 11
tak wyszło nie każde 4.2 jest smokiem nawet po warszawie
dzisiaj byłem za warszawą w trasie i spalanie na kompie było 10.9 litra
przed wyjazdem skasowałem
tak jak i wtedy co się czepialiście
realne 13 lpg -sprawdzone po 300 km po korek jadąc tak do 200
trasa lublin warszawa -płońsk
z powrotem już tak bardziej leniwo do 120 bo tyle auto drugie kroku mogło dotrzymać
10,1 -realne poniżej 11
tak wyszło nie każde 4.2 jest smokiem nawet po warszawie
Nie zdenerwujesz, normalne spalanie jak silnik rozgrzany i lecisz w trasie, sam jak swoją kupiłem to cała trasa wyszła ok 12l/100km na dystansie ok 450km i tylko na LPG bo pompa spalona była. (prędkość głownie ok 120 czasami szybciej )pepi pisze:zdenerwuje was
Pojeździj ok 300km w dystansach po 5km po mieście zobaczysz wtedy jak pali.
Najgorsze jest niedogrzanie silnika i nic tu się nie oszuka.
Ja się nie przejmuję pali bo ma palić tyle co pali, to nie matiz, zresztą matiz palił ok 8l/100 a ma tylko 0,8l pojemności.
Miałem daihatsu sirion paliło w trasie ponad 4 litry a w mieście zimą na krótkich odcinka 8 brakowało.
Kolego pogratulować egzemplarza <brawo2> ale uwierz mi, dla człowieka, który robi 20km dziennie(w 2 strony) i w większości ten dystans spędza na światłach oraz korkach, gdzie samochód nagrzewa się w połowie trasy,taki wynik jest kosmiczny i nie osiągalny. Co dzień jadąc do roboty, przeklinam to miasto, bo tu się nie da normalnie jeździć <lipa> pozdropepi pisze:zdenerwuje was
dzisiaj byłem za warszawą w trasie i spalanie na kompie było 10.9 litra
przed wyjazdem skasowałem
tak jak i wtedy co się czepialiście
realne 13 lpg -sprawdzone po 300 km po korek jadąc tak do 200
trasa lublin warszawa -płońsk
z powrotem już tak bardziej leniwo do 120 bo tyle auto drugie kroku mogło dotrzymać
10,1 -realne poniżej 11
tak wyszło nie każde 4.2 jest smokiem nawet po warszawie
Ostatnio zmieniony 18 sty 2014, 21:50 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
W trasie spokojnie jadąc 9-10l PB jest wykonalne (na lpg jeszcze taniej). Ten temat jest ciągle wałkowany. Osoba mająca 20pkt. karnych na pewno nie będzie gnała na łeb, na szyję tylko spokojnie. Na temat lpg się nie wypowiem bo go nie mam ale spalanie w trasie samej PB jest do przyjęcia. Niedawno zalałem niunię do pełna i w przymrozki robiąc odcinki max 1-3km (włączenie, podjechanie, zgaszenie, godzinka przerwy i od nowa) spalanie na fis'ie wyszło 24l z ostatnich 47km Pierwszy raz taki wynik widzę <niegadam>
Aa co tam, ustaw na 2stpepi pisze:teraz przechodzenie ma ustawione 10