zawieszenie pracuje normalnie,auto mam 3 miesiące ,wczesnienj tego nie zauważyłem.
Coś sie dzieje?

![]() |
![]() |
Właśnie nie,funkcja lift jest nie aktywna przez 30 sek od czasu uruchomienia zapłonu.Korton pisze:Powyzej jakiejs predkosci (40km/h) najwyzsze polozenie jest nie dostepne. Moze w czasie jazdy to robiles powyzej jakiejs predkosci?
Jeżeli zawieszenie pracuje poprawnie to cały objaw z tym Liftem można uznać raczej za normalny - będzie to zależeć to od stanu powietrza w zasobniku.olimpus104 pisze:... funkcja lift jest nie aktywna przez 30 sek od czasu uruchomienia zapłonu.
Ok,uspokoiłeś mnie .Może ma tęż, na to wpływ ze ostatnio jeżdze na bardzo krótkich odcinkachFOSS pisze:Jeżeli zawieszenie pracuje poprawnie to cały objaw z tym Liftem można uznać raczej za normalny - będzie to zależeć to od stanu powietrza w zasobniku.olimpus104 pisze:... funkcja lift jest nie aktywna przez 30 sek od czasu uruchomienia zapłonu.
Może się tak dziać częściej jeżeli rano wsiadając do samochodu wsiadasz np. z całą rodziną - zanim odpalisz auto poziomuje się automatycznie korzystając z powietrza w zasobniku i jeżeli tego powietrza jest zbyt mało to funkcja Lift pozostaje nieaktywna. Podczas rozruchu kompresor jest wyłączany więc nie może doładować powietrza - robi to dopiero po uruchomieniu auta więc może to chwilę trwać.
Jeżeli czas nieaktywnego Lifta będzie się przedłużał to może to oznaczać usterkę zawieszenia - nieszczelność albo niewydolność kompresora.
Ale jeżeli wszystko jest w porządku to nie szukaj dziury w całym
błędów nie ma,fakt ale co jest?koło jakby stało inaczej i ta różnica 2cmpebo pisze:Jeśli VCDS nie pokazuje błędów, to ja jednak proponowałbym adaptację, tu masz trochę na ten temat: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... Adaptation
Foss te dwa zdjęcia wstawiłem zeby pokazac ze tylne koło to które siedzi niżej ,jest też bardziej schowane patrz na fotke po lewej stronie. poza tym dzisiaj te pomiary robiłem w różnych miejscach,parkingi, podłoże raczej równe i uwierz jak nic 2 cm różnicy.FOSS pisze:Może źle patrzę ale nie widzę tu 2cm różnicy....... może 2mm tak ale nie 2cm a to spora różnica![]()
Ponadto pomiarów zawieszenia należy dokonywać na idealnie poziomym podłożu - wtedy można się przyczepić do wartości podawanych przez VCDS czy pomiarów miarką...... jeżeli podłoże nie jest odpowiednie to pomiary nie mają większego sensu, tak jak i kalibracja.
Jeżeli masz odpowiednie podłoże a wartości pomiędzy kołami są różne to warto przeprowadzić kalibrację.