[S8 D2 99 ] Nie wybiera ostatnich 30 litrów paliwa.
Przelew działa - pompa pobiera paliwo z lewej komory ale niestety nie do końca.SenatorS8 pisze:Ponowie zapytanie.
Czy waz zalewowy nie wyskoczy z uchwytu pod szczytem zbiornika
Węże wydają się być na swoim miejscu - sprawdzić teraz nie mogę, auto jeździ u właścicieli.
Kojarzę tą tulejkę.... chociaż wydaje mi się, że to coś innegoPepeka pisze:FOSS tulejka najpewniej pochodzi z kosza powinna być w tym "uchu " przez które przechodzi ta długa śruba i pod nim też powinna być metalowa uszczelka z 2 ornigami po obu jej stronach.
Cholerka, zwyczajowo jak mam jakieś takie buble i znaleziska to robię zawsze zdjęcia co by naocznie właścicielowi również pokazać.... ale fotki tej zniszczonej tulejki jakoś nie widzę
Może Marzena ma jeszcze te moje znalezisko..... bo przekazałem razem z autem
Co do samej stopki w koszu to wydaje mi się, że stopka jest tak jak być powinna..... ale rzeczywiście chyba nie sprawdziłem jej dokładnie i tych uszczelek na niej
Niestety ze swojego kosza przełożyłem tylko górę..... dół wyglądał na sprawny więc zostawiłem ten co jeździł...... i może to był błąd bo jakbym przełożył pompę do swojego kosza to od samego kosza od razu bym się odciął a być może tematu wogóle by nie było
W każdym razie tematu nie odpuszczam - składałem kilka koszów i pomp i jakoś jeżdżą więc nie widzę inaczej jak ten również doprowadzić do normalnego stanu.
Następny raz jak to będę dłubał będzie jednocześnie ostatnim razem..... tzn. nie wyjedzie dopóki nie będzie sprawne
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No to się trochę wyjaśniło.
@Foss, chodziło mi o tę podkładkę z jakiegoś żelastwa, która ma po obydwu stronach mozaikę uszczelek.
Spróbujcie może jeszcze wypiąć w lewej komorze z dna baku ssawkę, zatkać jej stronę przelewową palcem i uruchomić pompę. Może jest gdzieś pęknięty ten wąż palstikowy, wtedy trochę paliwa nim siknie. Też kiedyś miałem taki przypadek, warto sprawdzić.
Cenna uwaga @Pepeka, to musi być faktycznie szczelne, sprawdźcie, czy nie wybiera Wam paliwa dokładnie do poziomu tej uszczelki z tulejką.
Ciężko tak coś pomóc na hektary
@Foss, chodziło mi o tę podkładkę z jakiegoś żelastwa, która ma po obydwu stronach mozaikę uszczelek.
Spróbujcie może jeszcze wypiąć w lewej komorze z dna baku ssawkę, zatkać jej stronę przelewową palcem i uruchomić pompę. Może jest gdzieś pęknięty ten wąż palstikowy, wtedy trochę paliwa nim siknie. Też kiedyś miałem taki przypadek, warto sprawdzić.
Cenna uwaga @Pepeka, to musi być faktycznie szczelne, sprawdźcie, czy nie wybiera Wam paliwa dokładnie do poziomu tej uszczelki z tulejką.
Ciężko tak coś pomóc na hektary
Elektronika samochodowa.
No tak, to zwykła opaska zaciskowa.... jakiś mosiek zostawił to w zbiorniku paliwa <jezu>adrian949 pisze:Na 100% to jest opaska.
Wprawdzie luźnych przewodów nigdzie nie zauważyłem ale jak się za to wezmę jeszcze raz to tym razem będzie szczegółowo choćbym miał zbiornik na drugą stronę wywinąć
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Jeśli jesteś pewien jakości oringów na uszczelce to po prostu dociąg śrubę aż "zatrzeszczy"
W innym przypadku zmień je i też dokręć aż "zatrzeszczy" I nastanie święty anielski spokój ,a właściciel w końcu zobaczy upragnione światełko rezerwy...
Co do znalezionego szpejstwa to mamy pewność ,że rzeczona tulejka jest na właściwym miejscu.
W innym przypadku zmień je i też dokręć aż "zatrzeszczy" I nastanie święty anielski spokój ,a właściciel w końcu zobaczy upragnione światełko rezerwy...
Co do znalezionego szpejstwa to mamy pewność ,że rzeczona tulejka jest na właściwym miejscu.
dokładnie ,25-35 litrów to poziom tego połączeniak44761 pisze: czy nie wybiera Wam paliwa dokładnie do poziomu tej uszczelki z tulejką
Złego diabli nie biorą ...
No skręcone jest dobrze... trzeszczy jak trzebaPepeka pisze:Jeśli jesteś pewien jakości oringów na uszczelce to po prostu dociąg śrubę aż "zatrzeszczy"
W innym przypadku zmień je i też dokręć aż "zatrzeszczy" I nastanie święty anielski spokój ,a właściciel w końcu zobaczy upragnione światełko rezerwy...
Jak się trochę ociepli i ogarnę tą kolejkę co mi się zrobiła to biorę się ponownie za ten zbiornik paliwa...... bo mi się będzie po nocach śniło te 30 litrów paliwa <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
- Lokalizacja: Warszawa
Najpewniejszy moim zdaniem sposób to kamerka
DODANO:
DODANO:
tak,będzie się ruszałstanek90 pisze:Czy ten biały plastik w ktory wchodzi kosz w zbiorniu powinien sie ruszac?
Ostatnio zmieniony 18 lut 2014, 22:25 przez piotrek1980, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości