części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 99 ] Nie wybiera ostatnich 30 litrów paliwa.

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 28 sty 2014, 15:24

Ponowie zapytanie.
Czy waz zalewowy nie wyskoczy z uchwytu pod szczytem zbiornika

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 28 sty 2014, 18:17

FOSS tulejka najpewniej pochodzi z kosza powinna być w tym "uchu " przez które przechodzi ta długa śruba i pod nim też powinna być metalowa uszczelka z 2 ornigami po obu jej stronach.
Złego diabli nie biorą ...

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 28 sty 2014, 19:49

SenatorS8 pisze:Ponowie zapytanie.
Czy waz zalewowy nie wyskoczy z uchwytu pod szczytem zbiornika
Przelew działa - pompa pobiera paliwo z lewej komory ale niestety nie do końca.
Węże wydają się być na swoim miejscu - sprawdzić teraz nie mogę, auto jeździ u właścicieli.
Pepeka pisze:FOSS tulejka najpewniej pochodzi z kosza powinna być w tym "uchu " przez które przechodzi ta długa śruba i pod nim też powinna być metalowa uszczelka z 2 ornigami po obu jej stronach.
Kojarzę tą tulejkę.... chociaż wydaje mi się, że to coś innego <hmm>
Cholerka, zwyczajowo jak mam jakieś takie buble i znaleziska to robię zawsze zdjęcia co by naocznie właścicielowi również pokazać.... ale fotki tej zniszczonej tulejki jakoś nie widzę :/


Może Marzena ma jeszcze te moje znalezisko..... bo przekazałem razem z autem <hmm>


Co do samej stopki w koszu to wydaje mi się, że stopka jest tak jak być powinna..... ale rzeczywiście chyba nie sprawdziłem jej dokładnie i tych uszczelek na niej :/
Niestety ze swojego kosza przełożyłem tylko górę..... dół wyglądał na sprawny więc zostawiłem ten co jeździł...... i może to był błąd bo jakbym przełożył pompę do swojego kosza to od samego kosza od razu bym się odciął a być może tematu wogóle by nie było :/

W każdym razie tematu nie odpuszczam - składałem kilka koszów i pomp i jakoś jeżdżą więc nie widzę inaczej jak ten również doprowadzić do normalnego stanu.
Następny raz jak to będę dłubał będzie jednocześnie ostatnim razem..... tzn. nie wyjedzie dopóki nie będzie sprawne <onie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 28 sty 2014, 22:25

No to się trochę wyjaśniło.
@Foss, chodziło mi o tę podkładkę z jakiegoś żelastwa, która ma po obydwu stronach mozaikę uszczelek.
Spróbujcie może jeszcze wypiąć w lewej komorze z dna baku ssawkę, zatkać jej stronę przelewową palcem i uruchomić pompę. Może jest gdzieś pęknięty ten wąż palstikowy, wtedy trochę paliwa nim siknie. Też kiedyś miałem taki przypadek, warto sprawdzić.


Cenna uwaga @Pepeka, to musi być faktycznie szczelne, sprawdźcie, czy nie wybiera Wam paliwa dokładnie do poziomu tej uszczelki z tulejką.

Ciężko tak coś pomóc na hektary ;)
Elektronika samochodowa.

cheza87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 05 gru 2013, 07:07
Lokalizacja: WPR

Post autor: cheza87 » 08 lut 2014, 11:48

FOSS pisze:Może Marzena ma jeszcze te moje znalezisko..... bo przekazałem razem z autem <hmm>
Mam, mam :)

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 08 lut 2014, 16:02

A to nie jest przypadkiem zwykła opaska zaciskowa do przewodów paliwowych?
Obrazek
Four rings to rule them all

adrian949

Post autor: adrian949 » 08 lut 2014, 18:22

Na 100% to jest opaska.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 09 lut 2014, 21:17

adrian949 pisze:Na 100% to jest opaska.
No tak, to zwykła opaska zaciskowa.... jakiś mosiek zostawił to w zbiorniku paliwa <jezu>

Wprawdzie luźnych przewodów nigdzie nie zauważyłem ale jak się za to wezmę jeszcze raz to tym razem będzie szczegółowo choćbym miał zbiornik na drugą stronę wywinąć :/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 09 lut 2014, 21:46

Jeśli jesteś pewien jakości oringów na uszczelce to po prostu dociąg śrubę aż "zatrzeszczy"
W innym przypadku zmień je i też dokręć aż "zatrzeszczy" :] I nastanie święty anielski spokój ,a właściciel w końcu zobaczy upragnione światełko rezerwy...

Co do znalezionego szpejstwa to mamy pewność ,że rzeczona tulejka jest na właściwym miejscu.
k44761 pisze: czy nie wybiera Wam paliwa dokładnie do poziomu tej uszczelki z tulejką
dokładnie ,25-35 litrów to poziom tego połączenia
Złego diabli nie biorą ...

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 09 lut 2014, 22:38

Pepeka pisze:Jeśli jesteś pewien jakości oringów na uszczelce to po prostu dociąg śrubę aż "zatrzeszczy"
W innym przypadku zmień je i też dokręć aż "zatrzeszczy" :] I nastanie święty anielski spokój ,a właściciel w końcu zobaczy upragnione światełko rezerwy...
No skręcone jest dobrze... trzeszczy jak trzeba ;)

Jak się trochę ociepli i ogarnę tą kolejkę co mi się zrobiła to biorę się ponownie za ten zbiornik paliwa...... bo mi się będzie po nocach śniło te 30 litrów paliwa <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

stanek90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 04 wrz 2013, 21:13
Lokalizacja: OLsztyn

Post autor: stanek90 » 17 lut 2014, 17:24

Panowie,zakupilem nowa pompe i nie chcialbym jej spalic. Jaki macie sposób na trafienie koszem w przelew.Jak sprawdzic czy trafiłem?Czy ten biały plastik w ktory wchodzi kosz w zbiorniu powinien sie ruszac?

piotrek1980
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: piotrek1980 » 18 lut 2014, 16:16

Najpewniejszy moim zdaniem sposób to kamerka

DODANO:
stanek90 pisze:Czy ten biały plastik w ktory wchodzi kosz w zbiorniu powinien sie ruszac?
tak,będzie się ruszał
Ostatnio zmieniony 18 lut 2014, 22:25 przez piotrek1980, łącznie zmieniany 1 raz.

BAU
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 27 mar 2014, 21:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: BAU » 04 kwie 2014, 20:46

SenatorS8 pisze:Ponowie zapytanie.
Czy waz zalewowy nie wyskoczy z uchwytu pod szczytem zbiornika
Możesz to bliżej wyjaśnić?
Pozdrawiam. Roman

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 04 kwie 2014, 21:06

W baku jak wydrzesz kosz z pompą i zaglądniesz do środka zbiornika to po lewej stronie nad tym białym stelażem co jest w niego wkładany kosz z pompą jest taka rurka która musi być wciśnięta w uchwyt - jest to wąż zalewowy. Włóż lusterko i będziesz wiedział o co chodzi.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl