części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 97 4.2PB/LPG ] Nie pali na benzynie

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 sty 2014, 08:52

słabo zamontowana
kosz itp ;)

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 29 sty 2014, 09:45

Tak jest słaba szczelność :/

jacekjj02
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 10 cze 2014, 11:25
Lokalizacja: Dębno

Post autor: jacekjj02 » 10 cze 2014, 11:33

Witam wszystkich forumowiczow!

ODKOPUJE TEMAT poniewaz mam taki sam problem... ;(
Kolego mozesz powiedziec co mam rozumiec przez "slaba szczelnosc" ?

moj problem polegal na tym ze jechalem na rezerwie gazu i przelaczylem na benzyne... przejechalem kilka kilometrow po miescie, podjechalem do domu zgasilem na chwile auto i chcialem jechac zatankowac. odpalilem na benzynie ruszalem no i w ogole auto nie mialo mocy... dojechaelm 200m i zgasl. jak jakostam odpalilem przelaczylem na reszteki gazu to smigal jak glupi ;) dojechalem natych resztkach zatankowac gaz i jakos wrocilem... teraz auto stoi i nie moge odpalic.

jak odkrecilem waz paliwowy tam co idzie do listwy i jak zakrecilem rozrusznikiem to paliwo wytryslo...

dodam ze w zbiorniku paliwa jest troche mniej jak 1/2...

POMPA DO WYMIANY? jesli tak to czemu jest cisnienie? CO TO MOZE BYC? :(

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 10 cze 2014, 12:52

jacekjj02 :
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p


O problemach z pompą paliwa i jak naprawić to naprawdę już bardzo jest dużo tematów , wystarczy poszukać .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

jacekjj02
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 10 cze 2014, 11:25
Lokalizacja: Dębno

Post autor: jacekjj02 » 10 cze 2014, 12:56

czytalem juz cale forum.. ale nic nie znalazlem.. poda mi ktos lokalizacje pompy paliwa i jak sie do niej dostac?
ps juz sie przywitalem ;P

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 10 cze 2014, 13:00

ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
Mikigd
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 178
Rejestracja: 21 cze 2009, 15:14
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Mikigd » 22 lip 2018, 19:46

Witam

Ostatnio miałem taki problem, że Auto nie odpalało na PB. ( brak błędów na VAG)
Na LPG odpalało od strzała, i po przełączeniu na PB auto również chodziło <bezradny> ale nie miało mocy i wkręcało się do max 4.5tys obrotów <nie> o co kaman??

Na Forum jest pełno wątków w tym temacie które przestudiowałem bez większego sukcesu...

....ale zostawię dziś wpis dla potomnych co było u mnie...

- zacząłem od pompy - po rozebraniu okazało się, że wężyk na pompie miał 1mm dziurkę /pęknięcie i pompa gubiła ciśnienia i auto nie miało mocy.

- Gdy złożyłem cały bałagan auto dalej nie odpalało na PB , po odpalaniu na LPG i ponownym przełączeniu na PB auto ponownie dostało moc i latało jak rakieta, ale zostało pytanie czemu dalej nie odpala.?!

I tu najciekawsze...
Okazało się, że mój akumulator momentami nie daje odpowiednio dużego prądu na starcie i przekaźnik pompy nie załączał pompy na starcie a rozrusznik kręcił jak głupi...dopiero gdy dostał odpowiedniego prądu pompa startowała. ( dodam, że na pomiarach akumulatora prąd był ok . Dopiero na pewnym obciążeniu przy odpalaniu potrafił zejść z napięciem do 10V.)

Wymieniłem 5 letni akumulator na nowy i auto odpala na strzał , co więcej komputer idealnie zaczął sterować dawką PB/LPG i ustały wszelkie sytuacje, ze czasami obroty potrafiły zafalować miedzy 600-640 obrotów i obecnie auto działa i cieszy jazdą.

Nigdy wcześniej nie wpadłbym że niby w 100% sprawny akumulator może mieć spadki napięcia i robi takie cuda, że auto nie chce odpalić i wprowadza komputer w zakłopotanie.

Pozdrawiam
Michał
Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl