W D2 miałem cały czas błąd z prawą poduszką silnika. Winowajcą okazała się wypięta wtyczka, jednak po naprawie nie odczułem przypływu mocy tylko czuć mniej pracę silnika przy większych prędkościach. W D3 powinno być podobnie.Korton pisze:Co do mocy, to nie wiem, tutaj na forum pisano o ograniczeniu mocy przez kompa jesli poduszka jest padnieta, co by jej bardziej nie nadwyrezac.
A8 d3 4.2 MPI by Korton
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Moduł nie moduł ale dobrze zrobił.JIMM pisze:co to jest moduł poduszki?co ty tam wpiąłeś...jest tylko wtyczka dwupinowa.
Już pisałem tu kiedyś - w następnych rocznikach D3 (nie pamiętam od którego dokładnie) przednia poduszka już nie jest elektrycznie diagnozowana i została wycięta z programu sterownika silnika. Do aut z diagnozą tej poduszki (fachowo mówiąc "wspornik momentu obrotowego") w miejsce starej montujesz zwykłą gumową wkładkę a do wtyczki podpinasz ten adapter (czy też "moduł" jak to kolega nazwał) <okioki>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Poprawiona instalacja LPG, wywalono jeden reduktor KME GOLD, wtryski magic, w to miejsce zalozone dwa reduktory AC R01, wtryski Hana niebieskie. Dodatkowo poprawione umiejscowienie wtryskow w kolektorze, zrobiona kompensacja. Jeden z lepszych fachowcow w Krakowie to robil, wiec mysle, ze bedzie smigac ok, w sumie nic z poprzednia instalacja sie nie dzialo powaznego, ale check mnie denerwowal
[ Dodano: 2014-01-29, 21:13 ]
Tak to wyglada po poprawkach:
[ Dodano: 2014-01-29, 21:13 ]
Tak to wyglada po poprawkach:
Niestety nie mam pojecia, ale bede 14 lutego na kontroli instalacji po przerobkach i moge zapytac. Ewentualnie mozesz wiecej informacji uzyskac na lpg-forum (udziela sie tam gosc ktory mi montowal Piotr Ficek)emdzej pisze:Kolego pięknie Ci zrobili tą instalkę LPG. Jak się nazywa ten trójnik od wtrysków albo gdzie można kupić bo chce też u siebie tak zrobić?
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
Numeru nie znam, ale jak podjedziesz do ASO to beda wiedzieli o co chodzi.nikoa4 pisze:a jaki jest nr tego adapteru,do wspornka mometu obrotowego?
moze zamiast wymieniac ten wspornik,wystarczy podpiac ten adapter.zeby komp widzial sprawna poduche.
Napewno adapter wystarczy by komp widzial, ze wszystko ok, ale sama poduszka jesli jest na wykonczeniu, to pasowalo by ja tez wymienic. Ja mialem padnieta lewa, adapter zalozylem przy okazji.
ale ty mowisz o poduszkach silnika,sa dwie po jednej na strone.
a mi chodzi o wspornik mometu obrotowego[to poduszke widoczna po otwarciu maski,po lewej stronie,z przodu silnika]
pytalem kiedys o ten blod tego wspornika,w aso i nic mi nie zaproponowali?
tylko gosciu powiedzial ze byla akcja serwisowa na ta poduszke.
a mi chodzi o wspornik mometu obrotowego[to poduszke widoczna po otwarciu maski,po lewej stronie,z przodu silnika]
pytalem kiedys o ten blod tego wspornika,w aso i nic mi nie zaproponowali?
tylko gosciu powiedzial ze byla akcja serwisowa na ta poduszke.
Ta poduszka nie jest podłączona do systemu, diagnoza organoleptyczna. Ma zapobiegać wykręcaniu silnika przy przyśpieszaniu i hamowaniu przy przednim napędzie.nikoa4 pisze:ale ty mowisz o poduszkach silnika,sa dwie po jednej na strone.
a mi chodzi o wspornik mometu obrotowego[to poduszke widoczna po otwarciu maski,po lewej stronie,z przodu silnika]
pytalem kiedys o ten blod tego wspornika,w aso i nic mi nie zaproponowali?
tylko gosciu powiedzial ze byla akcja serwisowa na ta poduszke.
Bądź dobry jak chleb.
Ależ oczywiście, że przednia poduszka czyli tzw. wspornik momentu obrotowego jest podłączony do systemu i jest elektrycznie diagnozowalna - tak jest w pierwszych rocznikach D3-ki.pebo pisze:Ta poduszka nie jest podłączona do systemu, diagnoza organoleptyczna. Ma zapobiegać wykręcaniu silnika przy przyśpieszaniu i hamowaniu przy przednim napędzie.nikoa4 pisze:ale ty mowisz o poduszkach silnika,sa dwie po jednej na strone.
a mi chodzi o wspornik mometu obrotowego [to poduszke widoczna po otwarciu maski,po lewej stronie,z przodu silnika]
W rocznikach późniejszych Audi zrezygnowało z poduszki "elektrycznej" na rzecz zwykłej gumowej wkładki - jednocześnie w sterowniku silnika z programu wycięto jej diagnozę.
Adapter o którym powyżej mowa przeznaczony jest właśnie do aut z początku produkcji gdzie sterownik silnika posiada jej diagnozę i wywala jej błąd.
Ostatnio zmieniony 09 lut 2014, 23:43 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-