Nie, jeśi masz na myśli powierzchnię styku ,napisałem"na sucho" dlatego , że przed laty wielu widziałem jednego "pana mechanika " składającego piastę ze stożkowym , bez użycia smaru... Nikt w serwisie nie zwrócił mu uwagi a to tylko po to by nauczył się sam ,po powrocie klienta z fioletowym kołembrakeparts pisze:Tego trochę nie rozumiem, tzn Ty zalecasz smarować czymś piasty
[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)
Złego diabli nie biorą ...
Potwierdzam, robiłem tak u siebie i byłem w szoku ile jest rdzy i jakiejś pasty tam !natomiast jeśli ktoś chce to zrobić w warunkach garażowych to druciana czołowa
Przy wymianie opon w każdym z 3 autek którymi się opiekuję też wyczyściłem styk felgi z piastą. felgi też obleciałem.
Korzystałem z wiertarki + druciak kątowy i czołowy.
Przy felgach stalowych nie ma takiej potrzeby, przy felgach aluminiowych to czynność obowiązkowa którą wykonujemy czy to przy okazji zmiany opon czy zmiany tarczDruss pisze:Potwierdzam, robiłem tak u siebie i byłem w szoku ile jest rdzy i jakiejś pasty tam !natomiast jeśli ktoś chce to zrobić w warunkach garażowych to druciana czołowa
Przy wymianie opon w każdym z 3 autek którymi się opiekuję też wyczyściłem styk felgi z piastą. felgi też obleciałem.
Korzystałem z wiertarki + druciak kątowy i czołowy.
Pozdrawiam
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Heh mam to samo, albo te TRW się popsuło bo u mnie jest to samo - piszcza jak w starym Ikarusie. Docierałem je już, a nawet przetarłem papierem ściernym (myślałem że zrobił się jakiś spiek) i nic nie pomogło.
Krzychu - twoje są chyba robione w Niemczech a moje chyba made in China
Co można polecić EBC, Bosch ...
Krzychu - twoje są chyba robione w Niemczech a moje chyba made in China
Co można polecić EBC, Bosch ...
Albo źle trafiłeś albo źle dotarłeś - ja na zestawach ATE tarcze i TRW klocki jeżdżę już lat kilka (we wszystkich swoich ósemkach) i problemów z piszczeniem jakoś nie mam.kmicic-lt pisze:A mnie ta opcja piszczy. Moim zdaniem albo trafiłem na jakas wadę produkcyjną lub TRW sie psuje. Wiem jedno nie kupie juz klocków tej f-my.tomek808 pisze:też mam trw i zimmermany tarcze ale też nie piszczy nic
W ubiegłym roku jak zmieniałem heble swojej D3 na większe eSkowe to i na przód i na tył wjechały nowe komplety ATE/TRW i złego słowa powiedzieć o nich nie mogę.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-