Nie, jeśi masz na myśli powierzchnię styku ,napisałem"na sucho" dlatego , że przed laty wielu widziałem jednego "pana mechanika " składającego piastę ze stożkowym , bez użycia smaru... Nikt w serwisie nie zwrócił mu uwagi a to tylko po to by nauczył się sam ,po powrocie klienta z fioletowym kołembrakeparts pisze:Tego trochę nie rozumiem, tzn Ty zalecasz smarować czymś piasty
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 265
- Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
Złego diabli nie biorą ...
- Druss
- Super Klubowicz
- Posty: 530
- Rejestracja: 19 sie 2011, 13:54
- Lokalizacja: Grodzisk Maz
Potwierdzam, robiłem tak u siebie i byłem w szoku ile jest rdzy i jakiejś pasty tam !natomiast jeśli ktoś chce to zrobić w warunkach garażowych to druciana czołowa
Przy wymianie opon w każdym z 3 autek którymi się opiekuję też wyczyściłem styk felgi z piastą. felgi też obleciałem.
Korzystałem z wiertarki + druciak kątowy i czołowy.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 204
- Rejestracja: 12 mar 2012, 20:43
- Lokalizacja: Kleczew
Przy felgach stalowych nie ma takiej potrzeby, przy felgach aluminiowych to czynność obowiązkowa którą wykonujemy czy to przy okazji zmiany opon czy zmiany tarczDruss pisze:Potwierdzam, robiłem tak u siebie i byłem w szoku ile jest rdzy i jakiejś pasty tam !natomiast jeśli ktoś chce to zrobić w warunkach garażowych to druciana czołowa
Przy wymianie opon w każdym z 3 autek którymi się opiekuję też wyczyściłem styk felgi z piastą. felgi też obleciałem.
Korzystałem z wiertarki + druciak kątowy i czołowy.

Pozdrawiam
- Dynka13
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 04 lip 2013, 00:38
- Lokalizacja: Mysłowice
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 441
- Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
- Lokalizacja: 3-miasto/Oslo
Heh mam to samo, albo te TRW się popsuło bo u mnie jest to samo - piszcza jak w starym Ikarusie. Docierałem je już, a nawet przetarłem papierem ściernym (myślałem że zrobił się jakiś spiek) i nic nie pomogło.
Krzychu - twoje są chyba robione w Niemczech a moje chyba made in China
Co można polecić EBC, Bosch ...
Krzychu - twoje są chyba robione w Niemczech a moje chyba made in China

Co można polecić EBC, Bosch ...
-
- Forum Audi A8
- Posty: 204
- Rejestracja: 12 mar 2012, 20:43
- Lokalizacja: Kleczew
-
- Super Klubowicz
- Posty: 441
- Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
- Lokalizacja: 3-miasto/Oslo
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Albo źle trafiłeś albo źle dotarłeś - ja na zestawach ATE tarcze i TRW klocki jeżdżę już lat kilka (we wszystkich swoich ósemkach) i problemów z piszczeniem jakoś nie mam.kmicic-lt pisze:A mnie ta opcja piszczy. Moim zdaniem albo trafiłem na jakas wadę produkcyjną lub TRW sie psuje. Wiem jedno nie kupie juz klocków tej f-my.tomek808 pisze:też mam trw i zimmermany tarcze ale też nie piszczy nic
W ubiegłym roku jak zmieniałem heble swojej D3 na większe eSkowe to i na przód i na tył wjechały nowe komplety ATE/TRW i złego słowa powiedzieć o nich nie mogę.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-