części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 lut 2014, 15:29

beyer28 pisze:Dobrze wiedzieć ;) Simon, a jak myślisz, czy zaciski od d3 podejdą do d2.Da to coś wogule?
beyer28 pisze:
Simone331 pisze:FOSS ostatnio pisał, że ma zestaw ze swojej D3 i śmiało można to założyć do D2. Nie pamiętam tylko czy tyczyło się to preFLa czy FLa, bo są małe różnice.
Dzięki za linka, z wypowiedzi wynika, że podejdą do zwrotnicy z A8 FL, ceny zacisków nie wielkie, a więc może warto by było spróbować. A może któryś z kolegów już robił taki swapik i może się wypowiedzieć, co do efektów tej operacji :)
Zaciski przednie z jarzmami montujesz do po-liftowego D2 4.2V8 p&p - temat przećwiczony.
Jeden z kolegów zakładał do S8 D2 - musiał tylko zwrotnice zmienić na te ze zwykłego A8 D2 i reszta już poszła "z górki".

Zakładasz heble + tarcze 360mm i na pewno będzie lepiej hamować.
Zaciski z jarzmami od mojej D3 4.2V8 znajdziesz w moim ogłoszeniu ale telefon masz więc zapraszam..... kto pierwszy ten lepszy ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 16 lut 2014, 15:44

FOSS pisze:Jeden z kolegów zakładał do S8 D2 - musiał tylko zwrotnice zmienić na te ze zwykłego A8 D2 i reszta już poszła "z górki".
Zakładasz heble + tarcze 360mm i na pewno będzie lepiej hamować.
Hamuje lepiej jak 4 tłoczkowe brembo z eSki?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 16 lut 2014, 16:05

Qrcze a ja myslalem że moja omega A to miała hamulce jak w bryczce konnej-tam co bym nie robił to były do kitu a w A8 to wrecz jak wsiadłem z omy to...dobrze że miałem pasy zapiete :D

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 16 lut 2014, 19:03

krzychu22.p1i Na pewno lepiej ,hamulce brembo mają małe klocki jak na takie zaciski
wiedz zaciski z d3 i bedzie ok.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 17 lut 2014, 08:44

No to sprawa prosta z tego co widac, zamowic tarcze 360 i zaciski od D3 i gra gitara, zacisk od d3 w granicach 100-200 zł za sztukę, czyli nie jest tak zle:)

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 17 lut 2014, 09:44

krzychu22.p1i pisze:
FOSS pisze:Jeden z kolegów zakładał do S8 D2 - musiał tylko zwrotnice zmienić na te ze zwykłego A8 D2 i reszta już poszła "z górki".
Zakładasz heble + tarcze 360mm i na pewno będzie lepiej hamować.
Hamuje lepiej jak 4 tłoczkowe brembo z eSki?
Wielkosc tarczy robi robote, im wieksza tarcza tym dalej od osi jest przylozone ramie sily, Bardzo dobrze to sie uwidacznia gdy probujesz odkrecic srube krotkim/dluzszym kluczem. Oczywiscie dochodza to tego inne zalety, jak np wieksza pojemnosc termiczna (trudniej zagotowac hamulce).

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 lut 2014, 10:29

Korton pisze:
krzychu22.p1i pisze:
FOSS pisze:Jeden z kolegów zakładał do S8 D2 - musiał tylko zwrotnice zmienić na te ze zwykłego A8 D2 i reszta już poszła "z górki".
Zakładasz heble + tarcze 360mm i na pewno będzie lepiej hamować.
Hamuje lepiej jak 4 tłoczkowe brembo z eSki?
Wielkosc tarczy robi robote, im wieksza tarcza tym dalej od osi jest przylozone ramie sily, Bardzo dobrze to sie uwidacznia gdy probujesz odkrecic srube krotkim/dluzszym kluczem. Oczywiscie dochodza to tego inne zalety, jak np wieksza pojemnosc termiczna (trudniej zagotowac hamulce).
No właśnie kolego Korton, to właśnie miałem napisać - większa tarcza więc mniej się grzeje, większy klocek więc większa powierzchnia cierna.


Powiem wam, że przepaść w hamulcach to ja poczułem jak wysiadłem ze swojej D3 (obecnie heble eSkowe z tarczami 385/335) a wsiadłem do po-liftowej S8 D2 na seryjnych Brembo (tarcza z przodu 345mm czyli tylko 10mm większa od mojej tylnej) i w celach testowych wyjechałem na obwodnicę...... ależ te Brembo nie hamuje <niegadam>


Apropos mojego kompletu zacisków i jarzm z D3 - już jest zaklepany dla jednego kolegi więc chętnym do przeróbek pozostaje Allegro ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 17 lut 2014, 16:25

FOSS pisze: Apropos mojego kompletu zacisków i jarzm z D3 - już jest zaklepany dla jednego kolegi więc chętnym do przeróbek pozostaje Allegro ;)
no to pięknie, a już miałem zaklepywać :/ na szczęście na allegro duży wybór <hura> Damian, ale na montaż stawiam się u Ciebie :)
A odnośnie montażu to trzeba dawać dystanse między piastę, a tarczę, a co za tym idzie dłuższe szpilki? czy nie ma takiej potrzeby...

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 17 lut 2014, 16:39

To z tym swapem hebli z d3 do d2 nie jest wcale takie glupie, jesli tak jak piszesz Foss, a wierze w Twoje odczucia, ze hamuja duzo lepiej niz 4ki brembo ;) Tez cos mysle, tymbardziej ze cena duzo bardziej atrakcyjna niz 6cio tloczek ;) juz nie pamietam, ale do przedliftowej zwrotnicy podejda tez p&p??? Bo cos byly chyba jakies roznice???

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2014, 21:58

No wlasnie w przedlifcie trza by wymieniac chyba zwrotnice na poliftowe? A czy do tych hebli z D3 podejda 17stki czy juz minimum 18?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 lut 2014, 22:07

Chyba 18, ale może i wejdzie 17 z dystansem <niewiem> Zobaczymy w swoim czasie :P
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 lut 2014, 22:08

Apophis pisze:A czy do tych hebli z D3 podejda 17stki czy juz minimum 18?
Noi tu jeszcze jedna niespodzianka......
w S8 D2 są zaciski Brembo i tarcze 345mm i najmniejsza felga to praktycznie 18" (17" czasem wejdzie ale na żyletki się mieści i zależy to od konkretnego wzoru felgi)...
w A8 D3 są zaciski ATE i tarcze 360mm i na nie spokojnie można założyć felgi 17" ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 lut 2014, 22:15

Ale to będzie wyglądać w tej 18, zapełni całą przestrzeń.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2014, 23:15

A w 17? Hehe ;)

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 18 lut 2014, 08:25

Jak ktoś już będzie po operacji przeszczepu zacisków, niech napisze jak przyjął się przeszczep. U mnie zbliża się wymiana tarcz i klocków, to może przy okazji tez bym taką operację przeprowadził

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl