to mało latasz koło komina
i bardziej w trasie
Bo ten twój ulubiony sterownik zmienia z benzyny na lpg tak -
opiszę bo pewnie nie wiedziałeś
Auto osiąga temperaturę przejścia wskakuje pierwszy cylinder na lpg
jeśli nastąpi wzrost temperatury reduktora to masz kolejne trzy
potem znowu to samo z drugiej strony
i to nie jest jak w moim agisie że przejście trwa 1 s
tylko masz zwłokę między cylindrami na którą nie masz wpływu
bo masz algorytm który tym steruje .
Moje a8 śmiga sporo kolo domu jedzie 3-4 km i czeka parę godzin i powrót .
Nie muszę pisać że na lpg było te 400m bo reszta drogi albo na paliwie albo w trakcie zmiany paliw .
Po nagrzaniu zmieniało się już dość szybko
i jakby to napisać tech bierze sygnał z pierwszego cylindra i powiela na następne trzy i na dodatek sygnał ma z poprzedniego cyklu tak jak stag
Agis na żywo i każdy cylinder jest powielany
Posłuchałem się kolegów i zapodałem techa po BRC byłem zadowolony do zimy <lipa>
teraz mam agisa i mam porównanie .
Tech nie jest zły jest w gronie dobrych sterowników w trybie tech na pewno lepszy od stag .
Nie wiem jak tam z obd bo oni mają ten bajer od nie dawna a Agis miał już w 2006 roku
do tego sterownika przekonał mnie kolega który był pośrednikiem na lublin i okolice
w tamtych latach to ja miałem OMVL z którym ładu dojść nikt nie mógł na agisie było ok
Każde auto które miałem miało ten sam sterownik .
Kiedyś nabyłem ze stagiem 300 jakiś tam pośmigałem troszkę ale 3 litrowy motor łoił mi 15-22 l wywaliłem to dałem co zawsze i spalanie było 12-17 na tych samych podzespołach, stag poszedł na allegro kupili po 2-3 godzinach bo taki dobry .
Zaraz padnie sformułowanie że sknera jestem albo audi a8 nie nadaje się koło komina nadaje się bo auto ma być dla mnie tak jak i sterownik gazu w którym mogę ustawić co chce i jak chce
