Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.

superheroo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
Lokalizacja: Białystok

Post autor: superheroo » 04 mar 2014, 23:04

Pozwólcie,że się wtrąca.mam a6 c6 4.2 i w przyszłym tygodniu montuje kompletna instalacje brc na dwóch reduktorach genius 1500. Czemu tak narzekacie na brc? Czy to zły wybór?
Dodam że obecnie w a4 jeżdżę na stagu i nie jestem do końca zadowolonych

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 mar 2014, 08:13

brc nie jest złym wyborem prawidłowo zamontowana jest bardzo dobrą instalką która co prawda nie jest tak ekonomiczna
lecz bardzo wytrzymała .
Jeśli nie będziesz miał pecha i nic ci nie padnie nie zepsują nic po drodze
to chyba to najlepszy wybór
nie wierzę że to napisałem ;(

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 mar 2014, 08:19

tylko fajnie jakby kolektor zerwali do wiercenia i aby wkrętki dali nie pod wiatr
bo po montażu lpg auto zaczyna znacznie brać olej jak się opiłków naje
ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby
i dadzą wkrętki tak jak wiertarka podejdzie
daj foto po zamontowaniu bom ciekaw jest światełko w tunelu bo dają ci dwa reduktory bo zazwyczaj jeden dają bo twierdzą że wystarczy

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 05 mar 2014, 08:39

pepi pisze:ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby
Ja myślę że powiedzą, że ściągali a ni ściągną.
Poleciłem dobrego gaziarza w okolicy koledze. Poprosił aby do wiercenia ściągnęli kolektor, co obiecali.
Poznaczył śruby i okazało się że tego nie zrobili. Jak im to powiedział to nawet nie próbowali kłamać ;)

superheroo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
Lokalizacja: Białystok

Post autor: superheroo » 05 mar 2014, 13:00

Dwa reduktory zaproponowałem sam, chciał wstawić jeden max, ale on jest do 240 kw....czyli o 10 za mało. Dwa genius 1500 tez są na granicy...piszą różnie 120-140kw na jeden.
Jakie wkrętki? Masz na myśli wtryskiwacz pod wiatr?

Gość

Post autor: Gość » 05 mar 2014, 13:07

Przy max obciazeniu(ktore rzadko wystepuje) jeden genius max spokojnie sie wyrobi przy lekkim wspomaganiu pb. Wiec bez sensu pchac wiecej gratow do auta.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 05 mar 2014, 14:25

Apophis pisze:Przy max obciazeniu(ktore rzadko wystepuje) jeden genius max spokojnie sie wyrobi przy lekkim wspomaganiu pb. Wiec bez sensu pchac wiecej gratow do auta.
A jak BRC zrealizuje to wspomaganie się Pb

Gość

Post autor: Gość » 05 mar 2014, 14:27

Normalnie ustawiasz w sterowniku ze w przypadku brakow mocy wspomaga sie pb. Ja mam tak zrobione ale nie zauwazylem by mi to pobieralo jakiez zauwazalne ilosci paliwa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 mar 2014, 16:13

powtarzam kolejny raz auto ma pracować na lpg a nie się podpierać
co do mocy które podają producenci
moc KW zazwyczaj jest realną mocą KM
którą reduktor tak na prawdę wytrzyma

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 05 mar 2014, 16:22

pepi pisze:moc KW zazwyczaj jest realną mocą KM

którą reduktor tak na prawdę wytrzyma
Nawet nie, miałem Golda(240KW) w A6 3.0 220KM i najzwyczajniej w świecie nie wyrabiał.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 05 mar 2014, 17:28

Gabriel pisze:
pepi pisze:ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby
Ja myślę że powiedzą, że ściągali a ni ściągną.
Poleciłem dobrego gaziarza w okolicy koledze. Poprosił aby do wiercenia ściągnęli kolektor, co obiecali.
Poznaczył śruby i okazało się że tego nie zrobili. Jak im to powiedział to nawet nie próbowali kłamać ;)
Jedyne wyjście to stać kołkiem nad nimi i sprawdzać co robią..... i nie pozwolić nic wiercić na samochodzie.

A kolektora nie ściągają bo dla nich to pewnie 1 dzień roboty więcej.
A jak ściągną to nie wiadomo czy później prawidłowo założą.
I uszczelki pod kolektorem przydałoby się wtedy wymienić.


A najlepiej to zastosować te trójniki pod wtryskiwacze benzynowe i wtedy nie trzeba ani ściągać kolektora ani nic wiercić.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

superheroo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
Lokalizacja: Białystok

Post autor: superheroo » 05 mar 2014, 18:06

Apophis pisze:Przy max obciazeniu(ktore rzadko wystepuje) jeden genius max spokojnie sie wyrobi przy lekkim wspomaganiu pb. Wiec bez sensu pchac wiecej gratow do auta.
Nie chce żeby się wspomagał benzyna, myślę że dwa 1500 będą wydajniejsze niż jeden max

superheroo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
Lokalizacja: Białystok

Post autor: superheroo » 05 mar 2014, 18:08

FOSS pisze:
Gabriel pisze:
pepi pisze:ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby
Ja myślę że powiedzą, że ściągali a ni ściągną.
Poleciłem dobrego gaziarza w okolicy koledze. Poprosił aby do wiercenia ściągnęli kolektor, co obiecali.
Poznaczył śruby i okazało się że tego nie zrobili. Jak im to powiedział to nawet nie próbowali kłamać ;)
Jedyne wyjście to stać kołkiem nad nimi i sprawdzać co robią..... i nie pozwolić nic wiercić na samochodzie.

A kolektora nie ściągają bo dla nich to pewnie 1 dzień roboty więcej.
A jak ściągną to nie wiadomo czy później prawidłowo założą.
I uszczelki pod kolektorem przydałoby się wtedy wymienić.


A najlepiej to zastosować te trójniki pod wtryskiwacze benzynowe i wtedy nie trzeba ani ściągać kolektora ani nic wiercić.
Ten, który ma mi zakładać gaz to znajomy znajomego,wiec myślę że nie oszuka....

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 05 mar 2014, 18:32

Zaznacz farbą śruby od kolektora będziesz wiedział czy był odkręcany.
Co do tych podstawek pod wtryski to dobre rozwiązanie ale ktoś kiedyś na forum pisał że rozjeżdża to mape benzynową wydłuża trochę drogę wtrysku Pb)ale nie wiem ile w tym prawdy.
Co do jednego golda to powiem że wyrabia u mnie ciśnieniowo po przeróbkach, ale termicznie pewnie zamroził bym go przy bucie powyżej 2 minut.
Dla codziennej jazdy bez pałowania gold jest wystarczający tylko faro 8mm wielozawór extra bądź rozwiertka zwykłego. Jeżeli ktoś lata szybciej to zimą nie pojeździ na goldzie bo temperatura gazu w ciągu 30sek zimą spada z 25st na bliską 5st i nawet mniej. Jak pisali na forum lpg optymalną temperaturą gazu jest granica 20st.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 05 mar 2014, 20:28

pepi pisze:brc nie jest złym wyborem ... to chyba to najlepszy wybór...nie wierzę że to napisałem ;(
no patrz jak to sie w przyrodzie potrafi pozmieniac :D ale z kosztami BRC to prawda...moja instalka na chyba z 7 lat i musialem wymienic reduktor i kilka wtryskow. Wydatek ok 2000zl. Ale za to teraz smiga jak malinka <hura> ;)
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl