![]() |
![]() |
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
- Lokalizacja: Białystok
tylko fajnie jakby kolektor zerwali do wiercenia i aby wkrętki dali nie pod wiatr
bo po montażu lpg auto zaczyna znacznie brać olej jak się opiłków naje
ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby
i dadzą wkrętki tak jak wiertarka podejdzie
daj foto po zamontowaniu bom ciekaw jest światełko w tunelu bo dają ci dwa reduktory bo zazwyczaj jeden dają bo twierdzą że wystarczy
bo po montażu lpg auto zaczyna znacznie brać olej jak się opiłków naje
ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby
i dadzą wkrętki tak jak wiertarka podejdzie
daj foto po zamontowaniu bom ciekaw jest światełko w tunelu bo dają ci dwa reduktory bo zazwyczaj jeden dają bo twierdzą że wystarczy
Ja myślę że powiedzą, że ściągali a ni ściągną.pepi pisze:ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby
Poleciłem dobrego gaziarza w okolicy koledze. Poprosił aby do wiercenia ściągnęli kolektor, co obiecali.
Poznaczył śruby i okazało się że tego nie zrobili. Jak im to powiedział to nawet nie próbowali kłamać

-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
- Lokalizacja: Białystok
Jedyne wyjście to stać kołkiem nad nimi i sprawdzać co robią..... i nie pozwolić nic wiercić na samochodzie.Gabriel pisze:Ja myślę że powiedzą, że ściągali a ni ściągną.pepi pisze:ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby
Poleciłem dobrego gaziarza w okolicy koledze. Poprosił aby do wiercenia ściągnęli kolektor, co obiecali.
Poznaczył śruby i okazało się że tego nie zrobili. Jak im to powiedział to nawet nie próbowali kłamać![]()
A kolektora nie ściągają bo dla nich to pewnie 1 dzień roboty więcej.
A jak ściągną to nie wiadomo czy później prawidłowo założą.
I uszczelki pod kolektorem przydałoby się wtedy wymienić.
A najlepiej to zastosować te trójniki pod wtryskiwacze benzynowe i wtedy nie trzeba ani ściągać kolektora ani nic wiercić.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
- Lokalizacja: Białystok
Ten, który ma mi zakładać gaz to znajomy znajomego,wiec myślę że nie oszuka....FOSS pisze:Jedyne wyjście to stać kołkiem nad nimi i sprawdzać co robią..... i nie pozwolić nic wiercić na samochodzie.Gabriel pisze:Ja myślę że powiedzą, że ściągali a ni ściągną.pepi pisze:ale na 99% nie zerwą bo powiedzą że nie ma takiej potrzeby
Poleciłem dobrego gaziarza w okolicy koledze. Poprosił aby do wiercenia ściągnęli kolektor, co obiecali.
Poznaczył śruby i okazało się że tego nie zrobili. Jak im to powiedział to nawet nie próbowali kłamać![]()
A kolektora nie ściągają bo dla nich to pewnie 1 dzień roboty więcej.
A jak ściągną to nie wiadomo czy później prawidłowo założą.
I uszczelki pod kolektorem przydałoby się wtedy wymienić.
A najlepiej to zastosować te trójniki pod wtryskiwacze benzynowe i wtedy nie trzeba ani ściągać kolektora ani nic wiercić.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Zaznacz farbą śruby od kolektora będziesz wiedział czy był odkręcany.
Co do tych podstawek pod wtryski to dobre rozwiązanie ale ktoś kiedyś na forum pisał że rozjeżdża to mape benzynową wydłuża trochę drogę wtrysku Pb)ale nie wiem ile w tym prawdy.
Co do jednego golda to powiem że wyrabia u mnie ciśnieniowo po przeróbkach, ale termicznie pewnie zamroził bym go przy bucie powyżej 2 minut.
Dla codziennej jazdy bez pałowania gold jest wystarczający tylko faro 8mm wielozawór extra bądź rozwiertka zwykłego. Jeżeli ktoś lata szybciej to zimą nie pojeździ na goldzie bo temperatura gazu w ciągu 30sek zimą spada z 25st na bliską 5st i nawet mniej. Jak pisali na forum lpg optymalną temperaturą gazu jest granica 20st.
Co do tych podstawek pod wtryski to dobre rozwiązanie ale ktoś kiedyś na forum pisał że rozjeżdża to mape benzynową wydłuża trochę drogę wtrysku Pb)ale nie wiem ile w tym prawdy.
Co do jednego golda to powiem że wyrabia u mnie ciśnieniowo po przeróbkach, ale termicznie pewnie zamroził bym go przy bucie powyżej 2 minut.
Dla codziennej jazdy bez pałowania gold jest wystarczający tylko faro 8mm wielozawór extra bądź rozwiertka zwykłego. Jeżeli ktoś lata szybciej to zimą nie pojeździ na goldzie bo temperatura gazu w ciągu 30sek zimą spada z 25st na bliską 5st i nawet mniej. Jak pisali na forum lpg optymalną temperaturą gazu jest granica 20st.
no patrz jak to sie w przyrodzie potrafi pozmieniacpepi pisze:brc nie jest złym wyborem ... to chyba to najlepszy wybór...nie wierzę że to napisałem ;(


to nie jest zwykły napęd...to