Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 mar 2014, 20:49

ale ja mimo to bym jej nie założył :)

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 05 mar 2014, 21:01

superheroo pisze:Ten, który ma mi zakładać gaz to znajomy znajomego,wiec myślę że nie oszuka....
No ja bardzo dobrze znałem tego gaziarza i poleciłem go dobremu koledze. Teraz mi trochę głupio jak mi kumpel mówi ze wszyscy są do jednego wora wrzucić, bo wcześniej mówiłem że on nie...

U tego samego gaziarza kupiłem 8xhana do mojej furmanki i przypominam sobie teraz jeden tekst.
Zapytał mnie: "sam będziesz je sobie zakładał?", odparłem że tak, bo chcę sobie je dać na max krótkich wężykach. Odpowiedział " no jak sam będziesz sobie robił to się nie musisz spieszyć i sobie porządnie zrobisz".
Wtedy mnie zdziwiło to co powiedział, znając jego renomę a teraz już mnie nic nie zdziwi <niewiem>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 mar 2014, 07:43

bo kasa jest najważniejsza a najlepiej jak najmniej się narobić i zarobić ;)
trzy CCC nie może być dobrze .
Co do montażu gazu ja nie jestem gazownikiem ale jak widzę jak to jest zamontowane nawet u naszej koleżanki z tematu ,
dramat i tyle
czy 2-3 tys za montaż byle jak w ciągu paru godzin to mało ????
zarobku to ile by chcieli <jezu>

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 06 mar 2014, 12:52

Pepi dopisac nalezy ze to byl renomowany warsztat z listy AC.

Majka

superheroo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
Lokalizacja: Białystok

Post autor: superheroo » 06 mar 2014, 15:59

Widzę ze tak jest teraz w każdym fachu....wszyscy wszystko na odwal. Ludzie mają innych głęboko w d....

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 06 mar 2014, 19:54

Witam!
Jesli by tak "wszyscy wszystko na odwal" bylo to bylby koniec wszystkiego.Sa ludzie kompetentni i uczciwi.I jest ich co raz wiecej.Oczywiscie trudno sie im przebic przez pewien sterotyp "pana Kazia" czyli co ja bede mial z tego ze zrobie dobrze i nie zarobie.Zrobi tanio i zle a pozniej za sto poprawek skasuje po 50 zlotych.To jest "byznesmen" wspolczesny.

Majka.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 mar 2014, 20:55

martin_rs4 pisze:
pepi pisze:brc nie jest złym wyborem ... to chyba to najlepszy wybór...nie wierzę że to napisałem ;(
no patrz jak to sie w przyrodzie potrafi pozmieniac :D ale z kosztami BRC to prawda...moja instalka na chyba z 7 lat i musialem wymienic reduktor i kilka wtryskow. Wydatek ok 2000zl. Ale za to teraz smiga jak malinka <hura> ;)
A moje BRC ma 4 lata i najeżdżone z 200kkm i jak do tej pory jedyne co wymieniłem to 2 wtryskiwacze - jeden puszczał gaz a drugiego, mimo że nie złapałem na gorącym uczynku, podejrzewałem o to samo więc zmieniłem oba.

Noi na dniach złapałem następne 2 wtryskiwacze na popuszczaniu więc teraz te pójdą do wymiany.


Poza tym, oprócz regularnych przeglądów okresowych z wymianą filtrów nie robiłem nic.
Reduktory mam 2, oba GeniusMax i nie mam z nimi żadnego problemu ani w lecie ani w zimie, ani przy spokojnej jeździe ani przy pełnym bucie.
Także ja nie mogę na nią narzekać ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 06 mar 2014, 21:14

FOSS pisze:Poza tym, oprócz regularnych przeglądów okresowych z wymianą filtrów nie robiłem nic.
Reduktory mam 2, oba GeniusMax i nie mam z nimi żadnego problemu ani w lecie ani w zimie, ani przy spokojnej jeździe ani przy pełnym bucie.
Także ja nie mogę na nią narzekać ;)
u mnie regularnosc przegladowa auta dotyczy wszystkiego nie tylko LPG, niestety poprzedni wlasciciel nie mal takich zwyczajow, dlatego mnie kopnął zaszczyt wyminany, reduktora i kilku wtryskow, ale mimo to jestem zadowolony. :)

nawet na jednego Geniusza nie moge narzekac, bo i tak nie "butuje" mojego auta, co najwyzej czasami przy wyprzedzaniu moze do 5000obr dojdzie i mimo to reduktor wyrabia :]

teraz to mysle ze tak jak FOSS, bede mial spokoju no co najmniej na 100tys km. :D
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 mar 2014, 08:48

wyłącz pompę paliwa :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 07 mar 2014, 09:33

pepi pisze:wyłącz pompę paliwa
nie mam ustawionego podobru PB przy dużym obciązeniu reduktora, więc jest w miare wydajny i pompy nie musze odłączć :] <amasz>
to nie jest zwykły napęd...to

superheroo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
Lokalizacja: Białystok

Post autor: superheroo » 07 mar 2014, 12:08

Hmm myślałem o dwóch genius 1500, będą za słabe? Są połowę tańsze od maxow

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 07 mar 2014, 13:30

superheroo pisze:Są połowę tańsze od maxow
a za dwa 1500 nie zapłacisz tyle co za jednego Maxa ?

...w sumie to zależy jak autem jezdzisz ;) mi wystarcza 1 Geniusz MAX :D
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 mar 2014, 15:13

martin_rs4 pisze:nie mam ustawionego podobru PB przy dużym obciązeniu reduktora, więc jest w miare wydajny i pompy nie musze odłącz
-brc samo pobiera :)

superheroo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
Lokalizacja: Białystok

Post autor: superheroo » 07 mar 2014, 15:45

Martin masz rację, kosztują tyle samo, ale czy dwa 1500 nie są wydajniejsze niż jeden max? Poza tym u Ciebie jest 300 km, a u mnie 335, a genius max jest do 320 km
Ostatnio zmieniony 07 mar 2014, 18:35 przez superheroo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 07 mar 2014, 18:31

pepi pisze:-brc samo pobiera :)
ee raczej nie bo jak mu kick downa zapuszcze to przy duzym cisnieniu mi rozlacaz LPG i wskakuje PB, poza tym odczul bym jakies wieksze zuzycie PB jesli faktycznie by pobieralo sobie bez pytania ;)
superheroo pisze:ale czy dwa 1500 nie są wydajniejsze niż jeden max?
pewnie sa ale tak jak pialem wczesniej jesli czesto wciskasz gaz do oporu, wyprzedzasz, badz wolna jazda A8 nie jest Ci wskazana to jak najbardziej dwa reduktory. Ja mam jeden i na moj styl jazdy jest to wystarczajaco. :)
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl