części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 10 mar 2014, 17:40

czyli co sugerujesz ? ze wymienie nastawnik i bedzie pukał dalej ?? :/

wracajac do bledu sporadycznego na czujniku G28 wyczytalem dzis ze taki blad wywalalo komus jak mial klopot z odpaleniem auta po przyslowiowych zakupach czyli rozgrzeje pojezdzi stanie na 30 min i znow odpali ale auto sie krztusi (i jak nie dodam mu gazu to zgasnie) i wtedy cyk blad g28 moze ten blad g28 u mnie to wlasnie to ze czasem ten kutafoniusz mi sie zająknie przy odpaleniu? Nie wiem czy to wina gazu czy nie jak by na cieplym starcie mial problem, choc to chyba nie wina gazu bo jak nie mialem ustawionego cieplego startu to odpalal zawsze na pb i wlasnie mi przygasal po takim krotkim postoju ale zdarzylo mi sie to z 4x - mechanik mowl ze moze za krótko kluczykiem go trzymam ale wydaje mi sie ze to bzdura bo tak samo auto odpalam za kazdym razem nawet jak stoi 2-3 dni i zawsze mi odpala na dotyk hmmm moze musial bym wymienic ten czujnik g28 i zobaczyc co jest grane
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 10 mar 2014, 17:43

normalnie podchody troche z tym musze sie doslownie prosic by mi ktos zajrzal do auta mechanikow u nas brak!! takich chetnych do roboty
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 mar 2014, 18:48

napinacze pracują i opierają się na ciśnieniu oleju co nie
i jeśli coś tu masz nie tak to wymiana ....
masz techa bo pisałeś coś o ciepłym starcie ?

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 10 mar 2014, 18:49

mam staga
bądź sobą, wariatów też lubią

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 mar 2014, 19:45

to to samo :)
może któryś wtrysk ci puszcza ?

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 10 mar 2014, 21:07

0 bledów i stało mi się tak odkąd mam auto 4x tylko przekrecam obroty maleja i gasnie chyba ze dodam gazu
bądź sobą, wariatów też lubią

Lakier

Post autor: Lakier » 18 mar 2014, 18:35

Nastawiniki coraz bardziej mi hałasowały. Po każdym uruchomieniu, po postoju dłuższym niż 5 minut, słyszałem ten paskudny dzwięk przez sekunde-dwie.

Oczywiście czarne myśli, dwa nastawnik 4k zł + wymiana u mechaników, dodatkowo nie wiadomo co jeszcze przy okazji wymiany zepsują. Krew mnie zalewała, zważywszy, ze wydałem na to auto w przeciągu 5 miesięcy 15k zł (w tym 5k z winy mechaników i ich super diagnoz).

No ale postanowiłem wymienić olej. Niby był wymieniany 15 tys. km temu, ale był podejrzanie czarny.

Przy wymianie okazało się, że bardzo trudno odkręcić korek spustowy. Ojciec mi pomógł, ja chwyciłem korek żabką, a tata imbusem, no i jakoś to poszło. Miska przy odkręcaniu się wygina, więc chyba jest plastikowa.

Wydaje mi się, że serwisy, które "obsługiwały" to auto, nie chciały ryzykować i poprzedniemu właścicielowi tylko mówili, że wymieniali olej, bo sam olej był czarny, a ta śruba tak przykręcona, że gdyby nie było to moje auto, to nie ryzykowałbym jej odkręcenia. Swoją drogą jak wymieniali filtr powietrza to włożyli nowy tak, że był w połowie zgnieciony, a przepływomierz był włożony bez śrubek.

No ale do rzeczy. Zalałem silnik motulem specific 5w40. Pierwsze uruchomienie - nastawinik dają czadu jak zwykle. Kolejne uruchomienia - nie odezwały się. Do tej pory nie odezwały się ani razu. Nawet po dłuższym postoju.

Nie wierzyłem, że wymiana oleju, może coś pomóc. Wymieniłam dla tego, że był na niego czas. To auto po raz pierwszy pozytywnie mnie zaskoczyło.

Awatar użytkownika
danielos8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 472
Rejestracja: 20 sie 2012, 20:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: danielos8 » 18 mar 2014, 19:02

Lakier pisze: Przy wymianie okazało się, że bardzo trudno odkręcić korek spustowy. Ojciec mi pomógł, ja chwyciłem korek żabką, a tata imbusem, no i jakoś to poszło. Miska przy odkręcaniu się wygina, więc chyba jest plastikowa.

Wydaje mi się, że serwisy, które "obsługiwały" to auto, nie chciały ryzykować i poprzedniemu właścicielowi tylko mówili, że wymieniali olej, bo sam olej był czarny, a ta śruba tak przykręcona, że gdyby nie było to moje auto, to nie ryzykowałbym jej odkręcenia..



Całkiem możliwe to co piszesz :) a co do wymiany oleju to widzialem jak moj mechanik wymieniał w bmw x5 olej to miał jakąś maszyne z której wkłada taki węzyk tam gdzie bagnet od oleju i wysysa olej :D tak wiec wcale nie trzeba używać korka spustowego
dare to be great

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 18 mar 2014, 19:12

Lakier pisze:Miska przy odkręcaniu się wygina, więc chyba jest plastikowa
Może aluminiowa.
Lakier pisze:Niby był wymieniany 15 tys. km temu, ale był podejrzanie czarny.
Na oleju najechałem 13tkm i jest lekko czarny. 15tkm to górna granica czaso okresu wymiany oleju
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 mar 2014, 20:49

auto jest aluminiowe a misa blaszana :)
dobry olej pomaga ale ...
jak ktoś nie wymieniał i zalało się i...

Awatar użytkownika
matrose1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 235
Rejestracja: 18 sty 2014, 16:18
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: matrose1983 » 21 mar 2014, 23:19

u mnie 95 rok zimno czy ciepło nic nie słychać
auto ma 245000tys tak i wyglada
ale nie zdziwiłbym sie jakby miało z 400000tys
sprowadzone z Austrii w tym roku <hura>
:)

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 22 mar 2014, 00:07

matrose1983 pisze:u mnie 95 rok zimno czy ciepło nic nie słychać
A gdzie Ty masz nastawniki? <hura>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 mar 2014, 08:07

no ukradli mu :D

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 22 mar 2014, 10:28

pierwsze * się nie psuły więc koncern musiał dołożyc coś na czym będzie zarabiał :D wiec my mamy nastawniki :D
bądź sobą, wariatów też lubią

bartez83
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 2001
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Bartek
Lokalizacja: WLKP

Post autor: bartez83 » 22 mar 2014, 11:13

Moze tez być tak ze motor byl 2razy zmieniony :P

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl