![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 972
- Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
- Lokalizacja: RZ
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
385mm od S8D3 wejdą również p&p tak samo jak 360mm od zwykłej A8D3.krzychu22.p1i pisze:Czy zaciski z jarzmami od S8 D3 spasują na przód A8 D2 bez kombinacji alpejskich??
Tylko zaciski od S8D3 dostać jest dosyć trudno - ja na swój zestaw polowałem 3 m-ce

Na 360mm z A8D3 wchodzi także 17" ale na eSkowe 385mm z D3 minimum 18".krzychu22.p1i pisze:Kurcze noo, 18" mam na zimę ale przynajmniej zestaw letni wejdzie. Trzeba rozpoznanie zrobić..
Na zimówkach mam 18" i 385mm spokojnie się jeszcze mieszczą i ciężarków nie zrywają

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-