[D2 ALL ] Końcówki wydechu po obu stronach
No pięknie, pięknie...... rób od razu może 2 komplety bo mam kupca na takie cudoMucholejkolator pisze:Po szybkiej rozmowie z FOSSem o moim byłym dualu, kupiłem dzisiaj okazyjnie dwa tłumiki końcowe od RS4 B7 <tjaa> Czyli sie znaczy wracam do dwóch kominów
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
No i jak tu za Tobą nadążyć Kacper <okioki> jak zrobisz te kominy to dzwoń zrobimy spota to chętnie posłucham jak to będzie gadać .Mucholejkolator pisze:Zobaczymy jak się sprawdzą takie tłumiki. Mam dobre doświadczenia z oryginalnymi "głośnymi: tłumikami z RS6 C5 i C6; S4 B5 B6 i B7. Zobaczymy jak to zadziała z buczeniem w zakresie 1200- 1800 w D2 Na pewno tym razem będę musiał już spłycić miskę pod akumulator
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2014, 20:04 przez robertoc4, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Jak zwykle mnie poniosło i musiałem trochę dłubnąć auto <tjaa>
Te tłumiki od RS4 są jeszcze szersze od ori tłumika końcowego D2. Ale uparłem się, że je wcisnę. Co najlepsze mają konstrukcję przelotowo - komorową i mam nadzieję, że będą w stanie dzięki temu wytłumić znane nam buczenie przy niskich obrotach
Miska od akumulatora też została obcięta <tjaa>
Te tłumiki od RS4 są jeszcze szersze od ori tłumika końcowego D2. Ale uparłem się, że je wcisnę. Co najlepsze mają konstrukcję przelotowo - komorową i mam nadzieję, że będą w stanie dzięki temu wytłumić znane nam buczenie przy niskich obrotach
Miska od akumulatora też została obcięta <tjaa>
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Kiedyś bez zastanowienia stawiał bym auto na kołki kładłbym się pod nie z największą przyjemnością i pracował tam do zmroku bo tak robiłem , niestety nie to zdrowie ;korzonki dysk itp. dostępu do podnośnika lub kanału brak ,a w warsztatach nie chcą udostępniać nawet odpłatnie ,bo co on zrobi jak klijęnt podjedzie .Sami nie chcą podjąć się takich modów ..... bo trochę roboty ,dopasowywania jest ,przywieź mu oryginalny to zamontuje . Tak to uczeń potrafi .
Oj juz niech nie cuduja tak nieroby. Czasami trzeba troche pokombinowac zeby zrobic cos w starszym aucie a te wymieniacze to nie maja pojecia o takich rzeczach. Wiekszosc z nas w swoich A8 cos modzi i dobrze bo nierzadko to sa ciekawe sprawy,co ulepszaja auto w tym dobrym guscie. Struganie wydechu samemu jest troche czasochlonne ale ile to daje potem radosci jak uslyszymy rasowy pomruk czy tak jak u mnie nastala cisza
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin