części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ernesto

Post autor: ernesto » 08 kwie 2014, 15:46

A od kiedy zaczynacie mierzyć? od momenty puszczenia hamulca czy na naciśnięcia gazu ?

zaxaz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 16 wrz 2013, 19:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zaxaz » 08 kwie 2014, 16:11

ernesto pisze:A od kiedy zaczynacie mierzyć? od momenty puszczenia hamulca czy na naciśnięcia gazu ?
Od uslyszenia silnika. Jak mierzyc od drgniecia wskazowki predkosciomierza to mam 5.9s. Te pomiary to mowie po nagranym filmie wskazowek, film wrzucony na komputer i potem przed monitorem siedze ze stoperem :).

swiezak1111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 211
Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS

Post autor: swiezak1111 » 09 kwie 2014, 12:55

ja dzisiaj jestem umówiony w słupsku w pit stopie na hamowanie mojej niuni. zobaczymy co tam wypluje. hamowałem tam kiedys swoja byłą i wypluło 260koni.. nie wiem czy ma znaczenie rozmiar felg i opon ile koni wypluje czy poprsotu gaz zabrał jej 50koni czy nie potrafią hamowac 4x4...
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 09 kwie 2014, 13:04

Najfajniejsze jest to, że jak hamujesz sam silnik to moc wychodzi nominalna lub z giftem a jak z całym napędem to kucyki zdychają.. Na paru filmikach z montażu aut nie raz widać było jak producent hamuje sam silnik, sprawdzenie parametrów itd..

Druga istotna sprawa to jakim cudem wysilona r4 z napędem ośką trzyma serię a potężna v8 z automatem i 4x4 gubi 1/4 mocy a nadal pierze 95% aut dupę?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 09 kwie 2014, 14:03

polecam zhamowac auto podczas jazdy a nie na rolkach bo na rolkach nie jeździcie na codzien :) nie ma tam oporu powietrza wzniesien itp u mnie wyplula 301kucy a jechalismy we 2 to jakies +200kg + zbiornik lpg :)i inne duperele bagolu wiec moim zdaniem wszystko ma znaczenie mysle ze jak wymienie ten zafajdany nastawnik bedzie fabryka lekkim dydem albo i wiecej :) bo moment na dole mam slaby
bądź sobą, wariatów też lubią

shaqal
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 594
Rejestracja: 13 kwie 2012, 14:55
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk

Post autor: shaqal » 09 kwie 2014, 15:44

Pomiar na drodze ma jedynie wtedy sens gdy znasz idealnie aktualną wagę auta.

Mimo wszystko pomiar na rolkach to jeden z lepszych i bezpieczniejszych pomiarów, bo niby gdzie na 4 biegu rozpedzisz sie do 200km/h nie łamiąc przepisów?

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 09 kwie 2014, 20:46

na torze? lub płycie starego lotniska?
bądź sobą, wariatów też lubią

ernesto

Post autor: ernesto » 09 kwie 2014, 20:51

preston81 pisze:na torze? lub płycie starego lotniska?
hehehe :D Mamy w Warszawie jedno stare lotnisko :D :D Ciekawe czy by się zgodzili :D

" Uwaga, uwaga, dzisiejsze loty są odwołane z powodu pomiarów mocy A8Team " :D :D :D

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 10 kwie 2014, 00:38

ernesto pisze:
preston81 pisze:na torze? lub płycie starego lotniska?
hehehe :D Mamy w Warszawie jedno stare lotnisko :D :D Ciekawe czy by się zgodzili :D
Nawet nie jedno.... ale cóż z tego.... kto jeździł po płytach ten wie, że serce się kraje ja się po tym zapitala z pedałem gazu w podłodze.
Jeździłem tam nie raz różnymi furami i chyba każdego było mi żal :/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Kaktus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 59
Rejestracja: 05 maja 2013, 21:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kaktus » 30 kwie 2014, 14:53

W tecj chwili robiony pomiar z silnika po zmianie oprogramowania 360 koni i 700 N

kurol86
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 26 kwie 2014, 19:05
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: kurol86 » 19 cze 2014, 14:04

Witam jezeli chodzi o mnie to było 197 po wizycie u Masters 230 okolo wiec szalu nie ma CIekawe jak z spalaniem bedzie bo jak narazie jestem pozytywnie zaskoczony

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 19 cze 2014, 23:38

Kaktus pisze:W tecj chwili robiony pomiar z silnika po zmianie oprogramowania 360 koni i 700 N
Tak z ciekawości , czy kolega lub ktoś z kolegów co mają A8 d3 4.2 ON 326KM , sprawdzali może na hamowni przed czarowaniem z oprogramowaniem ??
Czytałem ostatnio artykół , gdzie dziennikarze testowali różnie auta na hamowni i wyszło , że A8 D3 4.2 TDI ma 360KM ( czyli o około 15% więcej niż podaje producent ) , a nie 326KM.
Jak to wygląda u was ??

cisiekFAN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 05 wrz 2014, 13:28
Lokalizacja: war-maz

Post autor: cisiekFAN » 05 wrz 2014, 18:44

no to kilka słów odemnie...mam s8 d2 2000r 4.2 360kucy pewnego razu wybrałem się na 1/4mili tak poprostu zobaczyć jak to jest...objechało mnie wszystko..więc postanowiłem pojechać na hamownie i sprawdzić ile tych koni jeszcze mam.no i tu nie miła niespodzianka bo z 360 zostało wg pomiarów 270 i 370NM ;-[ auto ogólnie jest doinwestowane sprawuje się b.dobrze mam zamontowane LPG od czterech lat..na którym zrobiłem jakieś 40tys km teraz pytanie do Was koledzy czy to możliwe żeby auto straciło tyle koni tylko przez to że jeżdzi na LPG? gdzie szukać przyczyny i czy jest mozliwość przywrócenia chociaż w przybliżeniu mocy fabrycznej?oczywiście bez degradacji domowego budżetu...czy jedyna opcja to gruntowny remont silnika?

Gość

Post autor: Gość » 07 wrz 2014, 17:12

cisiekFAN, Nie wierzę w te pomiary. Jak CI uciekło 100PS to masz już silnik złom albo złom mają na tej hamowni gdzie byłes. Jeździłem niejedną A8/S8 i są różnice spore ale wpływ na to ma wiele czynników jak się bedzie fura zbierała i od tego trza zacząc.

ernesto

Post autor: ernesto » 07 wrz 2014, 17:31

Może nie mierzona była wartość mocy jednostki napędowej tylko moc która idzie na koła ?
Tu mogło by się zgadzać bo na napędzie zawsze będą straty i zawsze będzie mniejsza niż moc silnika.
Szczerze to troszkę przerażające że z 360 zrobiło się 270

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl