[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych
Od uslyszenia silnika. Jak mierzyc od drgniecia wskazowki predkosciomierza to mam 5.9s. Te pomiary to mowie po nagranym filmie wskazowek, film wrzucony na komputer i potem przed monitorem siedze ze stoperem .ernesto pisze:A od kiedy zaczynacie mierzyć? od momenty puszczenia hamulca czy na naciśnięcia gazu ?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 211
- Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
- Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS
ja dzisiaj jestem umówiony w słupsku w pit stopie na hamowanie mojej niuni. zobaczymy co tam wypluje. hamowałem tam kiedys swoja byłą i wypluło 260koni.. nie wiem czy ma znaczenie rozmiar felg i opon ile koni wypluje czy poprsotu gaz zabrał jej 50koni czy nie potrafią hamowac 4x4...
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Najfajniejsze jest to, że jak hamujesz sam silnik to moc wychodzi nominalna lub z giftem a jak z całym napędem to kucyki zdychają.. Na paru filmikach z montażu aut nie raz widać było jak producent hamuje sam silnik, sprawdzenie parametrów itd..
Druga istotna sprawa to jakim cudem wysilona r4 z napędem ośką trzyma serię a potężna v8 z automatem i 4x4 gubi 1/4 mocy a nadal pierze 95% aut dupę?
Druga istotna sprawa to jakim cudem wysilona r4 z napędem ośką trzyma serię a potężna v8 z automatem i 4x4 gubi 1/4 mocy a nadal pierze 95% aut dupę?
polecam zhamowac auto podczas jazdy a nie na rolkach bo na rolkach nie jeździcie na codzien nie ma tam oporu powietrza wzniesien itp u mnie wyplula 301kucy a jechalismy we 2 to jakies +200kg + zbiornik lpg :)i inne duperele bagolu wiec moim zdaniem wszystko ma znaczenie mysle ze jak wymienie ten zafajdany nastawnik bedzie fabryka lekkim dydem albo i wiecej bo moment na dole mam slaby
bądź sobą, wariatów też lubią
Nawet nie jedno.... ale cóż z tego.... kto jeździł po płytach ten wie, że serce się kraje ja się po tym zapitala z pedałem gazu w podłodze.ernesto pisze:hehehe Mamy w Warszawie jedno stare lotnisko Ciekawe czy by się zgodzilipreston81 pisze:na torze? lub płycie starego lotniska?
Jeździłem tam nie raz różnymi furami i chyba każdego było mi żal
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Tak z ciekawości , czy kolega lub ktoś z kolegów co mają A8 d3 4.2 ON 326KM , sprawdzali może na hamowni przed czarowaniem z oprogramowaniem ??Kaktus pisze:W tecj chwili robiony pomiar z silnika po zmianie oprogramowania 360 koni i 700 N
Czytałem ostatnio artykół , gdzie dziennikarze testowali różnie auta na hamowni i wyszło , że A8 D3 4.2 TDI ma 360KM ( czyli o około 15% więcej niż podaje producent ) , a nie 326KM.
Jak to wygląda u was ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
no to kilka słów odemnie...mam s8 d2 2000r 4.2 360kucy pewnego razu wybrałem się na 1/4mili tak poprostu zobaczyć jak to jest...objechało mnie wszystko..więc postanowiłem pojechać na hamownie i sprawdzić ile tych koni jeszcze mam.no i tu nie miła niespodzianka bo z 360 zostało wg pomiarów 270 i 370NM ;-[ auto ogólnie jest doinwestowane sprawuje się b.dobrze mam zamontowane LPG od czterech lat..na którym zrobiłem jakieś 40tys km teraz pytanie do Was koledzy czy to możliwe żeby auto straciło tyle koni tylko przez to że jeżdzi na LPG? gdzie szukać przyczyny i czy jest mozliwość przywrócenia chociaż w przybliżeniu mocy fabrycznej?oczywiście bez degradacji domowego budżetu...czy jedyna opcja to gruntowny remont silnika?