części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI ] Modyfikacje wydechu

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 474
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

Post autor: martinezzg » 01 maja 2014, 16:20

jeśli czytałeś temat o ulterze - to odpuść sobie - ja też je miałem ale niestety zamieniłem na customowe MG - ulter jest najzwyczajniej na świecie słabszym produktem jakościowo - a na dodatek dział w bardzo małym zakresie obrotów :(
A8>eSka

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 maja 2014, 17:34

mario-975 pisze:Mam tylny zderzak od S8 i chcę dopasować do niego tłumiki ultera z podwójną końcówką która ma wymiar 220x80mm .
Ulter do oryginalnego eSkowego zderzaka?..... jeżeli to te owale połączone ścianką to moim zdaniem nie pasuje <nienie>
Może trochę przynudzam ale tu naprawdę ładnie pasują dwa oddzielne owale... albo oryginalne eSkowe albo coś na ich kształt ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 01 maja 2014, 20:06

martinezzg chlopaki z MG robiom dobrom robote tez mam ich wydech tylko ze w d2 i daja rade

Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 474
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

Post autor: martinezzg » 01 maja 2014, 20:23

jasne ze robią dobrą robotę :) ja tylko koledze sugeruje ze założy ultera i podobnie jak ja zamieni go potem bo zabraknie mu dzwięku powyżej juz praktycznie 2,5-3 tys obrotów :)
on fajnie basuje na neutralu i do 3 tys obrotów - potem go praktycznie nie słuchać - a jak już zakładać wydeh to powinien pracować w prawie całej rozpiętości obrotów :)
p.s. ja będę sprzedawał swój MG więc możesz na PW napisać :)
A8>eSka

Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 474
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

Post autor: martinezzg » 08 maja 2014, 10:23

wydech sprzedany także osoby chętne które na PW pisały - przykro mi bardzo :(
ale oczywiście po założeniu nowego w czerwcu za jakiś czas będzie on też do sprzedania jak to u mnie bywa i zagości kolejny inny :)
A8>eSka

Bartek87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 09 lip 2012, 20:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Bartek87 » 11 maja 2014, 14:45

martinezzg jaki będzie następny wydech ?

Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 474
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

Post autor: martinezzg » 11 maja 2014, 15:21

że tak powiem nie wiem :) robię większe mody całego układu więc to będzie sprawa kształtu końcówek tylko bo brzmieniowo nie będę raczej nic zmienial - może będą inne koncówki a może takie same - raczej inne :) jednak jakas zmiana wizualne musi być :) troszkę się zmieni charakterystyka pracy całego układu :) może ze 4 konie przybędą :) heheh
A8>eSka

Awatar użytkownika
mario-975
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 84
Rejestracja: 14 sie 2013, 22:10
Lokalizacja: Piła

Post autor: mario-975 » 25 cze 2014, 18:57

Wymieniłem u siebie końcowe tłumiki na Magnaflow-efekt jest taki że bulgocze bardo fajnie lecz w granicach 1600-1900 obrotów pod obciążeniem na wyższym biegu wpada w mocny rezonans.Praktycznie przy 90-100 na 6 biegu nie idzie jechać i trzeba redukować.Być może są one za małe i nie tłumią dostatecznie lub gdzieś w układzie zrobiła się nieszczelność <niewiem>

Awatar użytkownika
mario-975
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 84
Rejestracja: 14 sie 2013, 22:10
Lokalizacja: Piła

Post autor: mario-975 » 28 cze 2014, 04:48

Problem rozwiązany :P przyczyną była po prostu przepustowość ,wystarczyło zastosować zwężenie na wylocie końcowym i rezonans zlikwidowany :D

ernesto

Post autor: ernesto » 28 cze 2014, 08:04

mario, dużą zwężke dałeś? Z jakiej do jakiej średnicy otworu musiałeś zejść by zlikwidować rezonans?

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 28 cze 2014, 08:44

Problem rozwiązany przyczyną była po prostu przepustowość ,wystarczyło zastosować zwężenie na wylocie końcowym i rezonans zlikwidowany
Pojeździł trochę, zagrzej dobrze wydech i napisz czy na pewno nie rezonuje :) A u siebie swego czasu miałem takie zwężki - skrzydełka. Trochę to działało ale jak się wydech zagrzał to i tak buczał ;(

Awatar użytkownika
mario-975
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 84
Rejestracja: 14 sie 2013, 22:10
Lokalizacja: Piła

Post autor: mario-975 » 28 cze 2014, 10:26

ernesto pisze:mario, dużą zwężke dałeś? Z jakiej do jakiej średnicy otworu musiałeś zejść by zlikwidować rezonans?
Kolego wszystko zależy od modyfikacji układu,ja kupiłem tylko kńcowe tłumiki przelotowe 2,5'' (nie dedykowane do tego modelu) więc średnica była nie co większa, zrobiłem wyjście na 2-rurkę i jak wyżej wspomniałem był rezonans.Zredukowałem do 2.25 i rezonans spadł na niższy zakres obrotów i nie jest taki drażniący więc trzeba kombinować i jest to do zrobienia.

ernesto

Post autor: ernesto » 28 cze 2014, 10:42

Szukam, czytam i szperam po necie i szczerze zabawy z wydechem to nie taka prosta sprawa by było dobrze, nie wpływało niekożystnie na prace jednostki i dawało melodyjny efekt. Ja jak wyjde z szpitalnego więzienia to będe miał trochę czasu na zabawy.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 28 cze 2014, 23:48

Wszystko zalezy co konkretnie chce sie osiagnac ;) U mnie jest typowy bulgot V8 :D

Awatar użytkownika
martinezzg
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 474
Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
Lokalizacja: Czeladź/Śląsk

Post autor: martinezzg » 03 lip 2014, 19:58

typowe silencery załatwiaja sprawę - :0
A8>eSka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl