
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 04 4.2MPI ] Modyfikacje wydechu
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Ulter do oryginalnego eSkowego zderzaka?..... jeżeli to te owale połączone ścianką to moim zdaniem nie pasujemario-975 pisze:Mam tylny zderzak od S8 i chcę dopasować do niego tłumiki ultera z podwójną końcówką która ma wymiar 220x80mm .

Może trochę przynudzam ale tu naprawdę ładnie pasują dwa oddzielne owale... albo oryginalne eSkowe albo coś na ich kształt

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
jasne ze robią dobrą robotę
ja tylko koledze sugeruje ze założy ultera i podobnie jak ja zamieni go potem bo zabraknie mu dzwięku powyżej juz praktycznie 2,5-3 tys obrotów 
on fajnie basuje na neutralu i do 3 tys obrotów - potem go praktycznie nie słuchać - a jak już zakładać wydeh to powinien pracować w prawie całej rozpiętości obrotów
p.s. ja będę sprzedawał swój MG więc możesz na PW napisać


on fajnie basuje na neutralu i do 3 tys obrotów - potem go praktycznie nie słuchać - a jak już zakładać wydeh to powinien pracować w prawie całej rozpiętości obrotów

p.s. ja będę sprzedawał swój MG więc możesz na PW napisać

A8>eSka
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
że tak powiem nie wiem
robię większe mody całego układu więc to będzie sprawa kształtu końcówek tylko bo brzmieniowo nie będę raczej nic zmienial - może będą inne koncówki a może takie same - raczej inne
jednak jakas zmiana wizualne musi być
troszkę się zmieni charakterystyka pracy całego układu
może ze 4 konie przybędą
heheh





A8>eSka
- mario-975
- Forum Audi A8
- Posty: 84
- Rejestracja: 14 sie 2013, 22:10
- Lokalizacja: Piła
Wymieniłem u siebie końcowe tłumiki na Magnaflow-efekt jest taki że bulgocze bardo fajnie lecz w granicach 1600-1900 obrotów pod obciążeniem na wyższym biegu wpada w mocny rezonans.Praktycznie przy 90-100 na 6 biegu nie idzie jechać i trzeba redukować.Być może są one za małe i nie tłumią dostatecznie lub gdzieś w układzie zrobiła się nieszczelność <niewiem>
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Pojeździł trochę, zagrzej dobrze wydech i napisz czy na pewno nie rezonujeProblem rozwiązany przyczyną była po prostu przepustowość ,wystarczyło zastosować zwężenie na wylocie końcowym i rezonans zlikwidowany

- mario-975
- Forum Audi A8
- Posty: 84
- Rejestracja: 14 sie 2013, 22:10
- Lokalizacja: Piła
Kolego wszystko zależy od modyfikacji układu,ja kupiłem tylko kńcowe tłumiki przelotowe 2,5'' (nie dedykowane do tego modelu) więc średnica była nie co większa, zrobiłem wyjście na 2-rurkę i jak wyżej wspomniałem był rezonans.Zredukowałem do 2.25 i rezonans spadł na niższy zakres obrotów i nie jest taki drażniący więc trzeba kombinować i jest to do zrobienia.ernesto pisze:mario, dużą zwężke dałeś? Z jakiej do jakiej średnicy otworu musiałeś zejść by zlikwidować rezonans?
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk