[D3 04 4.2MPI ] Modyfikacje wydechu
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
Ulter do oryginalnego eSkowego zderzaka?..... jeżeli to te owale połączone ścianką to moim zdaniem nie pasujemario-975 pisze:Mam tylny zderzak od S8 i chcę dopasować do niego tłumiki ultera z podwójną końcówką która ma wymiar 220x80mm .
Może trochę przynudzam ale tu naprawdę ładnie pasują dwa oddzielne owale... albo oryginalne eSkowe albo coś na ich kształt
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
jasne ze robią dobrą robotę ja tylko koledze sugeruje ze założy ultera i podobnie jak ja zamieni go potem bo zabraknie mu dzwięku powyżej juz praktycznie 2,5-3 tys obrotów
on fajnie basuje na neutralu i do 3 tys obrotów - potem go praktycznie nie słuchać - a jak już zakładać wydeh to powinien pracować w prawie całej rozpiętości obrotów
p.s. ja będę sprzedawał swój MG więc możesz na PW napisać
on fajnie basuje na neutralu i do 3 tys obrotów - potem go praktycznie nie słuchać - a jak już zakładać wydeh to powinien pracować w prawie całej rozpiętości obrotów
p.s. ja będę sprzedawał swój MG więc możesz na PW napisać
A8>eSka
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk
że tak powiem nie wiem robię większe mody całego układu więc to będzie sprawa kształtu końcówek tylko bo brzmieniowo nie będę raczej nic zmienial - może będą inne koncówki a może takie same - raczej inne jednak jakas zmiana wizualne musi być troszkę się zmieni charakterystyka pracy całego układu może ze 4 konie przybędą heheh
A8>eSka
Wymieniłem u siebie końcowe tłumiki na Magnaflow-efekt jest taki że bulgocze bardo fajnie lecz w granicach 1600-1900 obrotów pod obciążeniem na wyższym biegu wpada w mocny rezonans.Praktycznie przy 90-100 na 6 biegu nie idzie jechać i trzeba redukować.Być może są one za małe i nie tłumią dostatecznie lub gdzieś w układzie zrobiła się nieszczelność <niewiem>
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Pojeździł trochę, zagrzej dobrze wydech i napisz czy na pewno nie rezonuje A u siebie swego czasu miałem takie zwężki - skrzydełka. Trochę to działało ale jak się wydech zagrzał to i tak buczał ;(Problem rozwiązany przyczyną była po prostu przepustowość ,wystarczyło zastosować zwężenie na wylocie końcowym i rezonans zlikwidowany
Kolego wszystko zależy od modyfikacji układu,ja kupiłem tylko kńcowe tłumiki przelotowe 2,5'' (nie dedykowane do tego modelu) więc średnica była nie co większa, zrobiłem wyjście na 2-rurkę i jak wyżej wspomniałem był rezonans.Zredukowałem do 2.25 i rezonans spadł na niższy zakres obrotów i nie jest taki drażniący więc trzeba kombinować i jest to do zrobienia.ernesto pisze:mario, dużą zwężke dałeś? Z jakiej do jakiej średnicy otworu musiałeś zejść by zlikwidować rezonans?
- martinezzg
- Super Klubowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 06 cze 2011, 20:23
- Lokalizacja: Czeladź/Śląsk