Koledzy, czy kto moglby pomoc dobra rada, wskazowka jak zamonotowac laczniki obnizajace? Zakupilem u nas forum, niestety osoba sprzedajaca okazala se nie fair, potrafla sprzedac ale mimo wielu moich prosb nie napisala instrukcji montazu
Moge na was liczyc?
![]() |
![]() |
[D3 03 ] Zestaw obnizajacy
No cóż, jak jest tanio to rzadko kiedy jest także dobrzecovacsxxx pisze:Koledzy, czy kto moglby pomoc dobra rada, wskazowka jak zamonotowac laczniki obnizajace? Zakupilem u nas forum, niestety osoba sprzedajaca okazala se nie fair, potrafla sprzedac ale mimo wielu moich prosb nie napisala instrukcji montazu

Mój zestaw jest droższy ale cena zawiera także pełną pomoc techniczną nie tylko w jego poprawnym montażu ale również w poprawnej regulacji zawieszenia (obniżeniu) tak aby nic się nie popsuło, aby auto dobrze się prowadziło i aby pneumatyka pozostała sprawna.
covacsxxx, masz do mnie telefon, zadzwoń <spokojnie>covacsxxx pisze:Moge na was liczyc?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Na tych tylnych już czarny lakier zszedł?.... przecież dopiero co założyłeśmacisz12 pisze:U mnie to wyglada tak...

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Aaaa, już rozumiem, żeby wyregulować musisz jedną stronę ściągać - znam tą konstrukcję, takie miałem kiedyś kupowane od Niemca i właśnie dlatego moje są kompletnie inne.macisz12 pisze:To przez moje ciągle ściąganie i zakładanie w celu regulacji. Jeszcze kontre musze tam założyć ale to dopiero jak stwierdze ze juz jest ok.![]()
Nie warto było oszczędzać - w moim zestawie po montażu na samochód żadnego końca już nie ruszasz, do regulacji nie trzeba nic ściągać a regulacja i przodu i tyłu jest zupełnie płynna.
Na moim zestawie pełna regulacja wszystkich kół na podnośniku kolumnowym to 4 minuty, po 1 minucie na każde koło i bez suwmiarki ustawiasz praktycznie na równo.
Jak bawiłem się ostatnio swoim zawiasem to regulację swoich łączników przy użyciu podnośnika żaby i wjeżdżanej leżanki robiłem w niecałe 10 minut.
Podjedź kiedyś do mnie a pokażę ci różnicę na żywo

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Opatentuj tą konstrukcję regulacji na wałeczku bo zaraz znajdą się domorośli tokarze.. <tjaa> Patrząc też na Twoje modernizacje to wycisnąłeś z tego zestawu ostatnie soki i lepiej już nie będzieFOSS pisze:takie miałem kiedyś kupowane od Niemca i właśnie dlatego moje są kompletnie inne.


//EDIT:
Nie to abym cukrował, lukrował ale wystarczy porównać oba forumowe zestawy a wnioski same nachodzą.. :p
Nie omieszkam podjechać. Tak to jest jak się człowiek połaszczy. AhhFOSS pisze: Podjedź kiedyś do mnie a pokażę ci różnicę na żywo
Cóż zrobić jak będę i mi się spodobają to może sobie wymienię

Narazie testuje nowy sterownik w wersji sport na zwykłych amorach. Póki co bardziej mi to pasuje. Może kiedyś trafią sie do kpl amorki w dobrej cenie to sie wymieni.
