[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
Tak napinacz....geko28 pisze:koledzy właśnie zdjąłem dekiel a tam łańcuch na napinaczu luźny ze prawie palce mogę włożyć. Pokrece wałem i sie napina, krece dalej i się luzuje. Niech ktos mi odpisze szybko bo wlasnie stoję nad
autem i nie wiem czego się czepiać. ustawione jest ok 16 ogniw tak jak trzeba. Napinacz ?
i łańcuch też przydałoby się zmienić.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
wyjąłem napinacz i łańcuch. Łańcuch już zamówiony a napinacz jutro odsyłam na reklamację. Auto-tip lubin.
Mam pytanie: czy w chwili naciśnięcia na ślizg ręką ma prawo polecieć olej przez te sitko???
Pod sitkiem widać kulkę czyli zaworek zwrotny a na tym chińczyku sączy się olej.
Na starym napinaczu jak wcisnę to sitko suchutkie ale wywala na tłoczku który się porusza góra/dół.
Mam pytanie: czy w chwili naciśnięcia na ślizg ręką ma prawo polecieć olej przez te sitko???
Pod sitkiem widać kulkę czyli zaworek zwrotny a na tym chińczyku sączy się olej.
Na starym napinaczu jak wcisnę to sitko suchutkie ale wywala na tłoczku który się porusza góra/dół.
zadzwonilem sobie dzis do tego autotipu ...pytalem sie co jesli napinacz okaze sie wadliwy , powiedzial ze nie mial reklamacji jeszcze i ze ludzie nie potrafia tego zakladac najczesciej i ze jak bedzie cos nie tak to 21 dni roboczych a na taki postoj u mechanika mnie nie stac ... jednak zrezygnuje z zamiennikow wsadze 2 nowki z aso z nowymi lancuchami i uszczelkami bo nie da sie po ludzku z ludzmi dojsc do porozumienia jakiego kolwiek masakra
bądź sobą, wariatów też lubią
tylko 21 dni a nie 221 ??
mnie to normalnie bawi podejście niektórych znawców tematu że niby co można zepsuć przy zakładaniu ?
Chyba trzeba być kowalem i młotkiem okładać
robiłem to kilka razy i z prawej strony się robi łatwiej z lewej więcej bluzgałem
ale za któryś tam razem spoko szybko idzie .
Co do chinoli to chyba specjalnie nie mówią że są złe a że mają kasę sporo na nich bo cena zakupu to tylko 100pln
to mydlą oczy
mnie to normalnie bawi podejście niektórych znawców tematu że niby co można zepsuć przy zakładaniu ?
Chyba trzeba być kowalem i młotkiem okładać
robiłem to kilka razy i z prawej strony się robi łatwiej z lewej więcej bluzgałem
ale za któryś tam razem spoko szybko idzie .
Co do chinoli to chyba specjalnie nie mówią że są złe a że mają kasę sporo na nich bo cena zakupu to tylko 100pln
to mydlą oczy
ok Panowie potrzebuje rady
mechanik wlasnie mi dzwonił sciągnął pokrywe napinacz nie ma ślizgów - łańcuch obcierał pokrywe - sa slady , lecz mówi ze mam nagar jak by auto u poprzedniego wlasciciela jeździło na castrolu .... czym to zlikwidowac ?
mechanik powiedzial ze mozemy robic płukanki przed wymiana oleju a teraz postara sie zobaczyc co jeszcze tam w trawie piszczy , wyciagnął łańcuchy pomierzył je i są ok mówi miał nowy d o porównania jest ta sama długośc ..
wałki w bdb stanie powiedział ze postara sie zalozyc slizg i zobaczyc jak auto smiga jak bedzie kibel wstawiamy nowy ogolnie mowi ze naginalem bez slizgów i slizg ktory się złamał musiał sie stopić ...
pomyslalem zeby przejsc teraz na tanszy syntetyk nie wiem jaki jeszcze i nie wiem czy moja teoria jest wlasciwa wiec prosze o pomoc np dac tanszy olej na ok 5000 km i zrobic plukanke i tak 3x po czym wrocic do motula x clean ??
znacie jakies dobre specyfiki ktore usuna mi ten nagar ?? liquid molly ??
mechanik wlasnie mi dzwonił sciągnął pokrywe napinacz nie ma ślizgów - łańcuch obcierał pokrywe - sa slady , lecz mówi ze mam nagar jak by auto u poprzedniego wlasciciela jeździło na castrolu .... czym to zlikwidowac ?
mechanik powiedzial ze mozemy robic płukanki przed wymiana oleju a teraz postara sie zobaczyc co jeszcze tam w trawie piszczy , wyciagnął łańcuchy pomierzył je i są ok mówi miał nowy d o porównania jest ta sama długośc ..
wałki w bdb stanie powiedział ze postara sie zalozyc slizg i zobaczyc jak auto smiga jak bedzie kibel wstawiamy nowy ogolnie mowi ze naginalem bez slizgów i slizg ktory się złamał musiał sie stopić ...
pomyslalem zeby przejsc teraz na tanszy syntetyk nie wiem jaki jeszcze i nie wiem czy moja teoria jest wlasciwa wiec prosze o pomoc np dac tanszy olej na ok 5000 km i zrobic plukanke i tak 3x po czym wrocic do motula x clean ??
znacie jakies dobre specyfiki ktore usuna mi ten nagar ?? liquid molly ??
bądź sobą, wariatów też lubią
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
mam wlanego motul 8100 xcean wlasnie sprawdzalem na fakturce
moze zapodac taką kurację
http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/10 ... lnika.html
miałem poprzednio diesla zrobilem mu cos podobnego liquid molly czar prysł po 1000km ...
ale idąc dalej na przejechanych 8000km od wymiany oleju , dolalem nie cale 2ll oleju gdzie jezdze raczej ostro .. czyli nie duzo zdaniem innych userów ,
co wiecej ze zwalonym jak wynika napinaczem bez 1 slizgu.. osiągnałem na hamowni 301KM i moment w poczatkowej fazie nizszy o jakies 30nm
wykres z hamowni http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 3ea56c67ae
ogolnie jak teraz czytam ryzykowalem lejac pelen syntetyk bo nie wiedzialem co bylo lane wczesniej ....
co sadzicie?
moze zapodac taką kurację
http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/10 ... lnika.html
miałem poprzednio diesla zrobilem mu cos podobnego liquid molly czar prysł po 1000km ...
ale idąc dalej na przejechanych 8000km od wymiany oleju , dolalem nie cale 2ll oleju gdzie jezdze raczej ostro .. czyli nie duzo zdaniem innych userów ,
co wiecej ze zwalonym jak wynika napinaczem bez 1 slizgu.. osiągnałem na hamowni 301KM i moment w poczatkowej fazie nizszy o jakies 30nm
wykres z hamowni http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 3ea56c67ae
ogolnie jak teraz czytam ryzykowalem lejac pelen syntetyk bo nie wiedzialem co bylo lane wczesniej ....
co sadzicie?
bądź sobą, wariatów też lubią