Juz mam 300 km niestetydziq111 pisze:o cóż blisko masz przejedz sie przejechać i sie przekonasz jak to chodzi.
A8 D2 swap 1.9 TDI PD AVF manual 6 gang QUATTRO
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Robienie tajemnicy typu "nie bo nie" to sugeruje tylko takim wnioskiem że nie ma żadnego problemu. Wiele czytałem i z użytkownikami rozmawiałem i jakos specjalnych wad nikt mi nie wymieniał. jedyne co mi mówili to że bedzie drożej w utrzymaniu bo więcej troskliwości wymaga ale to tak jak i 4,2 w stosunku do 2.8
Wracając do tematu i projektu 1.9 jest napewno w jakis sposob kompromisem pomiedzy oszczędnościa i spalaniem moze nie pali to 5l na 100 bo jednak troche waży i ma duże fele ale jeśli mechanika i elektronika zrobiona jest tak jak trzeba i auto poprostu ma sie przemieszczac z punktu a do punktu b nie mam nic przeciwko takim swapom
czarny, Poczytaj wszystkie posty dokładnie co o tym myślą forumowicze .
Jek bym chciał się przemieszczać z punktu A do B ekonomicznie , to proponuję ( tak jak zresztą większość forumowiczów ) kupił bym 2.8 PB + LPG w manualu .
Spalanie średnio 13L/100km x 2.68 zł = 34,84 zł
To jest dużo ??
Po co krzywdzić auto i robić z niego jakiegoś mutanta ??
Moje 4.2 spala średnio około 16L lpg /100km x 2.68 zł = około 43zł 100km .
To nie jest ekonomicznie ??
To TDI który spala około 10L ON wychodzi drożej , nie mówiąc o kosztach naprawy TDI
Jek bym chciał się przemieszczać z punktu A do B ekonomicznie , to proponuję ( tak jak zresztą większość forumowiczów ) kupił bym 2.8 PB + LPG w manualu .
Spalanie średnio 13L/100km x 2.68 zł = 34,84 zł
To jest dużo ??
Po co krzywdzić auto i robić z niego jakiegoś mutanta ??
Moje 4.2 spala średnio około 16L lpg /100km x 2.68 zł = około 43zł 100km .
To nie jest ekonomicznie ??
To TDI który spala około 10L ON wychodzi drożej , nie mówiąc o kosztach naprawy TDI
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Witam, długo mnie nie było, wszyscy którzy przerobili a8 D2 na 1.9 tdi proszę pisać na priv, wymienimy się doświadczeniami.
Oczywiście pomogę na tyle na ile potrafię.
Ktoś pisał o problemie z kodowaniem ABS/ESP z automatu na manual, też
miałem z tym mały problem.
Nowe kodowanie oblicza się na podstawie starego, nie zawsze jest tak samo.
Czyli np. kodując:
z automatu V8 benzyna na manual v6 diesel
będzie inaczej niż
z automatu V6 benzyna na manual V6 diesel.
Moje autko właśnie pokonało przebieg 15.000km od wykonania SWAPA i śmiga pięknie.
Żadnej awarii, zero błędów, wszystko działa.
Zmieniam olej na ORI VW + filtr i śmigam dalej.
W międzyczasie zmieniłem klocki przód i tył.
Poza tym nic.
Tylko coś muszę zrobić z linką łączącą stacyjkę ze skrzynią automatyczną skrzynią biegów króra przed swapem była w aucie.
Teraz sobie od czasu do czasu cyka i trochę mnie to wkurza.
Pozdrawiam wszystkich którzy wrzucili 1.9 PD do A8
Mnie akurat się bardzo dobrze jeździ.
Planuję przerobienie następnej, jeżeli się uda zdobyć LONGA W12 w dobrym stanie to na pewno w to wchodzę.
<hura>
Oczywiście pomogę na tyle na ile potrafię.
Ktoś pisał o problemie z kodowaniem ABS/ESP z automatu na manual, też
miałem z tym mały problem.
Nowe kodowanie oblicza się na podstawie starego, nie zawsze jest tak samo.
Czyli np. kodując:
z automatu V8 benzyna na manual v6 diesel
będzie inaczej niż
z automatu V6 benzyna na manual V6 diesel.
Moje autko właśnie pokonało przebieg 15.000km od wykonania SWAPA i śmiga pięknie.
Żadnej awarii, zero błędów, wszystko działa.
Zmieniam olej na ORI VW + filtr i śmigam dalej.
W międzyczasie zmieniłem klocki przód i tył.
Poza tym nic.
Tylko coś muszę zrobić z linką łączącą stacyjkę ze skrzynią automatyczną skrzynią biegów króra przed swapem była w aucie.
Teraz sobie od czasu do czasu cyka i trochę mnie to wkurza.
Pozdrawiam wszystkich którzy wrzucili 1.9 PD do A8
Mnie akurat się bardzo dobrze jeździ.
Planuję przerobienie następnej, jeżeli się uda zdobyć LONGA W12 w dobrym stanie to na pewno w to wchodzę.
<hura>
Amelinium - Tego nie pomalujesz....
:shock: <brawo2>gelix pisze:Planuję przerobienie następnej, jeżeli się uda zdobyć LONGA W12 w dobrym stanie to na pewno w to wchodzę.
Czemu wy tak kaleczycie takie auta ????? ;(
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Nie kaleczymy tylko przerabiamy.
A dlaczego to robimy?
Bo to jedyna taka lekka limuzyna której nawet 130KM wystarczy do normalnej przepisowej jazdy.
Otrzymujemy:
- Limuzynę której nie zjada rdza
- Nie zepsuje się skrzynia automatyczna której naprawa to połowa wartości nie jednej starszej A8
- Jak się zepsuje silnik to za 1000-1500zł wstawiamy drugi ( czego nie można powiedzieć o V8)
- Reszta auta nie jest mocno awaryjna, większość można zrobić samemu za rozsądne pieniążki
- No i tyle
P.S. Kto ma wbitą w dowód rejestracyjny pojemność 1.9 ?
Proszę o kontakt bo jestem na etapie załatwiania formalności.
A dlaczego to robimy?
Bo to jedyna taka lekka limuzyna której nawet 130KM wystarczy do normalnej przepisowej jazdy.
Otrzymujemy:
- Limuzynę której nie zjada rdza
- Nie zepsuje się skrzynia automatyczna której naprawa to połowa wartości nie jednej starszej A8
- Jak się zepsuje silnik to za 1000-1500zł wstawiamy drugi ( czego nie można powiedzieć o V8)
- Reszta auta nie jest mocno awaryjna, większość można zrobić samemu za rozsądne pieniążki
- No i tyle
P.S. Kto ma wbitą w dowód rejestracyjny pojemność 1.9 ?
Proszę o kontakt bo jestem na etapie załatwiania formalności.
Amelinium - Tego nie pomalujesz....
gratuluje udanego projektu ja osobiscie nie chciałbym jezdzim takim autem ale przecież dla kazdego coś innego nie kazdemu podoba sie buda audi a6 z fabrycznym 1.9. Kolega chciał mieć taką a8 jak napisał i tyle. i wychodzi mentalność ludzka i niektórzy piszą o tym co wypada a co nie. trzeba miec na to wypier...ne Przecież to tylko auto a nie człowiek <tjaa> i kazdy może z nim zrobić co chce. A to, że z fabryki nie wypuscili takiego silnika w ósemce to ich problem i nie ma co sie nimi kierować dlaczego tak wyszło itp. A co do awaryjności to kolega pojezdzi rok dwa trzy i bedzie pisał co jakis czas co i jak i wyjdzie dopiero jak to jest w praktyce :lol:
dare to be great
Ludzie to jak sobie przerabiacie tak auta to trzymajcie je do końca , (aż się rozsypią )
Bez urazy , ale jak bym chciał 1.9 TDI to bym kupił a6 , choć jak bym kiedyś kupił a6 to z silnikiem 2,8 , 3,0 4,2 .
Nie wyobrażam sobie , żeby moja niunia klekotała jak a4 .
Po co kupić auto za 20K zł z 4.2 PB lub 6.0 i potem przerabiać go na klekota ??
Nie wiedzę sensu .
Nie wyobrażam sobie kupić od kogoś A8 z 1.9 TDI i potem szukać części do tego samochodu <lipa>
Bez urazy , ale jak bym chciał 1.9 TDI to bym kupił a6 , choć jak bym kiedyś kupił a6 to z silnikiem 2,8 , 3,0 4,2 .
Nie wyobrażam sobie , żeby moja niunia klekotała jak a4 .
Po co kupić auto za 20K zł z 4.2 PB lub 6.0 i potem przerabiać go na klekota ??
Nie wiedzę sensu .
Nie wyobrażam sobie kupić od kogoś A8 z 1.9 TDI i potem szukać części do tego samochodu <lipa>
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.