![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Wycinka katalizatorów - rura czy przelot
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Forum Audi A8
- Posty: 279
- Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
- Lokalizacja: Gdańsk
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Oj panie kolego, lenistwo pełną gębą....... już to opisywałem ze szczegółami i nawet zdjęcia wstawiałem jak to wyglądałobeyer28 pisze:Stosował ktoś już to w praktyce i może podzielić się wrażeniami?

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1035
- Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
Wiem Damian, że było opisywane i ja pomimo swego lenistwa
wszystko przyswoiłem od strony technicznej. Ale chodzi mi bardziej jak to gra (może ktoś ma jakieś nagranie), bo zastanawia mnie czy połączenie przelotu zamiast kata i do tego pustych rur zamiast końcowego się sprawdzi, żeby jakaś masakra z tego nie wyszła. Po prostu, czy do pustych rur na końcowym nie powinny być również na katach. Zamówiłem takie rury z końcówkami od kolegi z forum i jestem ciekaw, czy może ktoś miał w identycznej konfiguracji.

beyer28, w moim przypadku:
katalizatory = gołe rury
środek przelot
tył gołe rury
http://www.a8team.pl/a8-d2-42-q-by-erne ... 15,120.htm z ostatnich wiadomości. Teraz na nowo siedzi tłumik ale już myślę nad czymś innym
FOSS wie o co chodzi

katalizatory = gołe rury
środek przelot
tył gołe rury
http://www.a8team.pl/a8-d2-42-q-by-erne ... 15,120.htm z ostatnich wiadomości. Teraz na nowo siedzi tłumik ale już myślę nad czymś innym





-
- Super Klubowicz
- Posty: 1035
- Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
A jakie mody masz w planach jeśli nie tajemnica?jak nie masz nic z archiwum to jasne, że nie ma takiej potrzeby, aby zamieniać wydechyernesto pisze: ale już myślę nad czymś innymFOSS wie o co chodzi
![]()
![]()
![]()


Powiem tak do 2 tyś podczas jazdy jest straszne buczenie, nie da się wytrzymać. Jedyna opcja to delikatnie naciskać na gaz i zmiana tipem. Powyżej 2 tyś jest melodia, głośna melodia
Wiesz fajnie to brzmi na postoju ale inaczej jest zupełnie słychać podczas jazdy, musiał byś się przejechać z kimś kto ma takiego moda.
Fajnie by było zniwelować jakoś to buczenie w dolnym zakresie obrotowym. Myślę cały czas nad przeróbką wydechu. Postaram się jeszcze w tym sezonie coś podziałać ale puki co brak czasu. Ale może być ciężko. Na obecną chwilę i tak norm głośności nie spełnia
nawet z założonym tłumikiem

Fajnie by było zniwelować jakoś to buczenie w dolnym zakresie obrotowym. Myślę cały czas nad przeróbką wydechu. Postaram się jeszcze w tym sezonie coś podziałać ale puki co brak czasu. Ale może być ciężko. Na obecną chwilę i tak norm głośności nie spełnia

-
- Super Klubowicz
- Posty: 1035
- Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
Akurat to nie jest zachęcające do zamiany na przelot, ale spoko, ja zawsze wyznawałem zasadę: Im głośniej tym lepiejernesto pisze:Powiem tak do 2 tyś podczas jazdy jest straszne buczenie, nie da się wytrzymać. Jedyna opcja to delikatnie naciskać na gaz i zmiana tipem. Powyżej 2 tyś jest melodia, głośna melodiaWiesz fajnie to brzmi na postoju ale inaczej jest zupełnie słychać podczas jazdy,

-
- Forum Audi A8
- Posty: 185
- Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
- Lokalizacja: Rzeszów
Witam, mam w swojej A8 wycięte katy, zostały same puszki i powiem szczerze ze już trochę denerwuje mnie ten dźwięk
czy dobrze zrobię jak zamiast tych puszek wspawam tłumiki przelotowe o obudowie katalizatora? Firma chyba AWG. A może same rury? Chciałbym uzyskać jakiś przyjemny dźwięk, reszta wydechu jest seryjna.
