Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D2 ALL ] Wycinka katalizatorów - rura czy przelot

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 03 lis 2013, 18:59

Czy posiada ktoś wymiary katalizatorów w polifcie (dł x szer x wys)??

[ Dodano: 2013-11-04, 13:20 ]
Odpowiem sobie sam: 34x17x5 oczywiście w [cm].

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 16 lut 2014, 23:03

Mi jak robili tłumik w MG motorsport to na początku nakręcali na sportowe katy
ale po wielu rozmowach zamiast katów wstawili rury,a z sodami nie ma problemu
(da rade wyłączyć te sądy za katalizatorami ale nie wiem jak to zrobili)
i jest ok

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 07 cze 2014, 13:18

Mam wycięte katy i wstawione przelotowe tłumiki zamiast nich. Do tego chcę wstawić puste rury z końcówkami zamiast końcowego wydechu. Stosował ktoś już to w praktyce i może podzielić się wrażeniami :) ?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 cze 2014, 15:58

beyer28 pisze:Stosował ktoś już to w praktyce i może podzielić się wrażeniami :) ?
Oj panie kolego, lenistwo pełną gębą....... już to opisywałem ze szczegółami i nawet zdjęcia wstawiałem jak to wyglądało ;)
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 07 cze 2014, 18:34

Wiem Damian, że było opisywane i ja pomimo swego lenistwa ;) wszystko przyswoiłem od strony technicznej. Ale chodzi mi bardziej jak to gra (może ktoś ma jakieś nagranie), bo zastanawia mnie czy połączenie przelotu zamiast kata i do tego pustych rur zamiast końcowego się sprawdzi, żeby jakaś masakra z tego nie wyszła. Po prostu, czy do pustych rur na końcowym nie powinny być również na katach. Zamówiłem takie rury z końcówkami od kolegi z forum i jestem ciekaw, czy może ktoś miał w identycznej konfiguracji.

ernesto

Post autor: ernesto » 07 cze 2014, 23:01

beyer28, w moim przypadku:
katalizatory = gołe rury
środek przelot
tył gołe rury
http://www.a8team.pl/a8-d2-42-q-by-erne ... 15,120.htm z ostatnich wiadomości. Teraz na nowo siedzi tłumik ale już myślę nad czymś innym ;) FOSS wie o co chodzi :D :D :D :D

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 19 cze 2014, 20:04

Ernest masz może jakieś nagranie, jak to gra u Ciebie?

ernesto

Post autor: ernesto » 20 cze 2014, 05:47

Mariusz teraz mam zapodany tłumik końcowy ale jeśli bardzo Ci zależy to mogę zdemontować :P
Nie wiem jak będzie z jakością nagrania bo dysponuje tylko telefonem tak więc jakość nie będzie idealna

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 20 cze 2014, 20:26

ernesto pisze: ale już myślę nad czymś innym ;) FOSS wie o co chodzi :D :D :D :D
A jakie mody masz w planach jeśli nie tajemnica?jak nie masz nic z archiwum to jasne, że nie ma takiej potrzeby, aby zamieniać wydechy :) poprostu jestem ciekaw jak to u Was gra. Kupiłem takie ruru z ładnymi końcówkami od Adriana, ale nie mogę nawet tego założyć, bo warsztat unieruchomił mi samochód, bo baba mi w tyłek wjechała i oddałem na bezgotówkowe. Czekam, czekam i jeszcze trochę poczekam :(

ernesto

Post autor: ernesto » 20 cze 2014, 22:21

Powiem tak do 2 tyś podczas jazdy jest straszne buczenie, nie da się wytrzymać. Jedyna opcja to delikatnie naciskać na gaz i zmiana tipem. Powyżej 2 tyś jest melodia, głośna melodia :D Wiesz fajnie to brzmi na postoju ale inaczej jest zupełnie słychać podczas jazdy, musiał byś się przejechać z kimś kto ma takiego moda.
Fajnie by było zniwelować jakoś to buczenie w dolnym zakresie obrotowym. Myślę cały czas nad przeróbką wydechu. Postaram się jeszcze w tym sezonie coś podziałać ale puki co brak czasu. Ale może być ciężko. Na obecną chwilę i tak norm głośności nie spełnia :D nawet z założonym tłumikiem

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 25 cze 2014, 17:44

ernesto pisze:Powiem tak do 2 tyś podczas jazdy jest straszne buczenie, nie da się wytrzymać. Jedyna opcja to delikatnie naciskać na gaz i zmiana tipem. Powyżej 2 tyś jest melodia, głośna melodia :D Wiesz fajnie to brzmi na postoju ale inaczej jest zupełnie słychać podczas jazdy,
Akurat to nie jest zachęcające do zamiany na przelot, ale spoko, ja zawsze wyznawałem zasadę: Im głośniej tym lepiej ;)

ernesto

Post autor: ernesto » 25 cze 2014, 19:36

beyer28, wiesz, chcę Ci zobrazować jak to brzmi. Osobiście dla mnie jest bardzo uciążliwe to buczenie. No chyba że D i podłoga :) wtedy nie ma żadnych zastrzeżeń

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 25 cze 2014, 20:22

Spoko Ernest, pocieszam się myślą, że u mnie środkowy jest ori, a więc może będzie do zjedzenia. A poza tym zawsze będę mógł przejść na ori koniec :) dzięki pozdro

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 21 mar 2016, 22:52

Witam, mam w swojej A8 wycięte katy, zostały same puszki i powiem szczerze ze już trochę denerwuje mnie ten dźwięk <jezyk2> czy dobrze zrobię jak zamiast tych puszek wspawam tłumiki przelotowe o obudowie katalizatora? Firma chyba AWG. A może same rury? Chciałbym uzyskać jakiś przyjemny dźwięk, reszta wydechu jest seryjna.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 mar 2016, 19:54

j3drek pisze:wspawam tłumiki przelotowe o obudowie katalizatora?
<brawo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl