części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Problem z błędami silnika.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 sie 2014, 16:57

macisz12 pisze:Damian da radę na tej głowicy wymienić nastawnik bez rozpinania rozrzadu. Przetestowane na swojej d3. ;)
Ale kolega pisał, że problem ma na głowicy Nr 2 czyli po stronie kierowcy...... tu chyba bez rozpięcia rozrządu się nie da <hmm>
Na głowicy Nr 1 czyli po stronie pasażera też zmieniałem bez ściągania paska (tak jak ostatnio gadaliśmy).

Tyle że teraz, po zmianach, okazało się że wadliwa jest cewka napinacza którą kolega przełożył na prawą stronę (Bank 1) ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 25 sie 2014, 21:57

Da radę na obu głowicach bez rozpinania rozrządu. Na lewej jest więcej kombinacji i trzeba parę kur.. puścić. :) To tak na przyszłość jakby ktoś się za to zabierał.
Miałem też ostatnio gościa który miał taki sam problem, kombinował z czujnikami halla, sprawdzał rozrząd a winna była właśnie ta ceweczka na nastawniku. Tyle że tam był oryginalny jeszcze nastawnik.
Ostatnio zmieniony 25 sie 2014, 22:43 przez macisz12, łącznie zmieniany 1 raz.

xluqas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 236
Rejestracja: 28 lis 2014, 19:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: xluqas » 22 lis 2015, 17:54

Witam, mam podobny problem z napinaczem, zamieniłem cewki miejscami i wygląda na to że cewka jest walnięta bo wcześniej VCDS wskazywał Bank2 tak teraz Bank1 pokazuje.

Moje pytanie czy ta usterka wpływa negatywnie na pracę silnika czy można z tym jeździć?

ernesto

Post autor: ernesto » 27 lis 2015, 21:17

Ogólnie może doprowadzić do uszkodzenia i braku iskry na danym cylindrze. Osobiście proponowałbym wymianę.
Jakieś dokładniejsze dane podał Ci komp. Np konkretny rodzaj cewki na którym cylindrze ?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 27 lis 2015, 22:42

ernesto pisze:Ogólnie może doprowadzić do uszkodzenia i braku iskry na danym cylindrze. Osobiście proponowałbym wymianę.
Pragnę zauważyć, że kolega pisał o nastawniku i cewce nim sterującej a nie o cewce zapłonowej na konkretnym cylindrze.
xluqas pisze:Moje pytanie czy ta usterka wpływa negatywnie na pracę silnika czy można z tym jeździć?
Brak sterowania nastawnikiem to brak sterowania zmiennymi fazami rozrządu.
Moim zdaniem trzeba wymienić, samą cewkę jeżeli tylko ona jest uszkodzona.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ernesto

Post autor: ernesto » 27 lis 2015, 23:22

FOSS pisze:
ernesto pisze:Ogólnie może doprowadzić do uszkodzenia i braku iskry na danym cylindrze. Osobiście proponowałbym wymianę.
Pragnę zauważyć, że kolega pisał o nastawniku i cewce nim sterującej a nie o cewce zapłonowej na konkretnym cylindrze.
Mój błąd <hihi> źle zrozumiałem kolegę

LuxAudi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 26
Rejestracja: 16 lis 2017, 21:13
Lokalizacja: Opole

Podobny błąd A8 4.2 MPI

Post autor: LuxAudi » 01 sie 2018, 23:14

Witam, mam podobny problem jeśli nawet nie ten sam. Wyskoczyła mi kontrolka check engine, silnik pracuje normalnie nie się nie dzieje.
Czy w tym wypadku mam ten sam problem co kolega, czyli czujnik na napinaczu czy jest to czujnik położenia walka rozrządu?


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl