części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[VW TOUAREG 4.2V8 AXQ ] Wypadanie zapłonu, wymiana silnika?

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 27 sie 2014, 12:36

"The 5th cylinder must be set to ignition TDC"
Kolego sprawdź rozrząd.
Złego diabli nie biorą ...

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 27 sie 2014, 13:35

Witam!
Kolego sprawdź rozrząd.
To wyglada na bardzo trafne spostrzezenie.Samo jednak sprawdzenie znakow moze okazac sie niewystarczajace poniewaz pioerwszy walek moze byc ustawiony dobrze a drugi niekoniecznie.Sprawdz najpierw jeszcze raz cisnienie aby upewnic sie czy problem niskiego cisnienia dotyczy jednej grupy cylindrow.


Stefan.

zeus81

Post autor: zeus81 » 27 sie 2014, 20:54

Witam,
Dzisiaj po przejechani 150km na Pb bez włanczania LPG żadnych błedów w sterowniku.

Wynika, że problemy generuje instalacja LPG - jutro umawiam się do gazownika.

Co do rozrządu - dziekuję z informację. Mój mechanior zgadza się z wami, że błedne ustawienie rozrządu moze generowac takie problemy - w piatek lub poniedziałek wymienimy cały zestaw i ustawimy rozrząd wg. zaleceń.

Jutro kolejna trasa 150km - tym razem na LPG. Jak błędy znów sie pojawią to będziemy mieli pewnośc co je generuje.

O efektach poinformuje jutro.

Pozdrawiam wszystkich.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 sie 2014, 20:57

jaki masz sterownik ?

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 27 sie 2014, 22:02

Witam!

To wcale nie swiadczy o ew uszkodzeniu sterownika inst gazowej.Przy tak niskim cisnieniu zawsze bedzie gubil zaplony.


Stefan.

zeus81

Post autor: zeus81 » 28 sie 2014, 20:44

jaki masz sterownik ?
LPG - zenith

zeus81

Post autor: zeus81 » 28 sie 2014, 21:15

dzisiaj po przejechaniu 150 km na lpg zero błędów w CPU.

Jutro po powrocie z pracy mechanik zabierze się za ponowny pomiar cisnienia i wymianę rozrządu. We wtorek furka wedruje do gazownika - opisałem porblemy w serwisie AG i zabieraja auto na dwa!?! napiszę co stwierdzili

Zobaczymy co dalej - będę pisał jak dowiem się cos ciekawego.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 sie 2014, 07:03

sterownik małych lotów ;)

zeus81

Post autor: zeus81 » 07 wrz 2014, 13:33

Już po wymianie rozrządu - był lekko przestawiony ale błąd wypadania 5 cylindra dalej się powtarza.

Byłem już dwa razy u gazownika i stwierdzili, że błąd generuje się przy pracy na LPG. Wymienili wtryski i było dobrze przez ok. 150km później znów się zapalił "check". Dziwne jest to, że ten błąd zapala się w momencie przełączenia LPG (tak zaobserwowałem). Najpierw zaczyna mruga, a po chwili się zapala na stałe.
Jutro znów go zabieram do gazownika. już nie wiem co mam robić - Panowe pomóżcie, wskażcie jakiego fachowca, który potrafi to naprawić. Lokalizacja nie ma znaczenia

zeus81

Post autor: zeus81 » 07 wrz 2014, 17:49

Po raz kolejny porszę o pomoc. Na konkretne pytania będe udzielał konkretnych odpowiedzi.
Na tą chwile jestem poza zakresem swojej wiedzy na temat silników i LPG.
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2014, 08:31 przez zeus81, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 wrz 2014, 18:50

smutne to ale na odległość nikt ci tego nie naprawi
jeśli twierdzisz że po przejściu na lpg się dzieją cuda
to albo sterownik zwalony
albo podłączenie jego
lub ustawienie .
Raczej na 99% wina lpg
Możesz albo zmienić sterownik na inny lub użerać się z tym co masz
ale wchodzi w grę prucie wiązki itp
sam sterownik z okablowaniem to koszt około 600 parę złoty
masz ich sporo na rynku każdy inny będzie lepszy
ja tylko jeden polecam
ale to tylko moje zboczenie

http://www.agcentrum.pl/gdzie_zalozyc_instalacje_lpg

może tu uderz zobacz kto jest najbliżej

zeus81

Post autor: zeus81 » 07 wrz 2014, 22:08

Własnie tam robią moje auto tylko w Poznaniu.
Oni rónież wymieniali instalacje w tym aucie na nową - jest jeszcze na gwarancji

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 wrz 2014, 06:44

w twoim wypadku to było tak to spartolone :)
przepraszam ale zakładał to kowal nie montażysta :D

Co do gwarancji i obsługi i naprawy tego różnie bywa potrafią odwijać kota ogonem
i nie kiedy jest lepiej zapodać inny sterownik
mieć spokój dla zdrowia swojego i auta .
Potrafią wmawiać że auto jest popsute :D tak było np w moim przypadku
:)

zeus81

Post autor: zeus81 » 08 wrz 2014, 19:30

Jutro będą wymieniac sterownik - jak na razie wszystko robia na gwarancji.

Co do błedu to jest znów na LPG oraz Pb.

silnika nie pracuje tak jak powinien - czuć nierówna pracę - drgania na LPG oraz Pb.

może faktycznie wartość ciśnienia na 5 cyl jest zbyt mała 8 bar.
zaczynam szukać drugiego silnika.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 wrz 2014, 21:25

na 101% to nie wina sprężania
dla sprawdzenia czy to nie motor to można by wywalić okablowanie lpg
fizycznie z auta i jeśli było by ok na paliwie
to masz przyczynę :)
Ale to dość pracochłonne i trzeba by zrobić ze 500-1 tys kilometrów przynajmniej
Głupio się spytam a kolektor był zdejmowany do wiercenia ???????????
bo może to jest przyczyna ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl