![]() |
![]() |
![]() |
[VW TOUAREG 4.2V8 AXQ ] Wypadanie zapłonu, wymiana silnika?
-
majkaistefan
Witam!
Stefan.
To wyglada na bardzo trafne spostrzezenie.Samo jednak sprawdzenie znakow moze okazac sie niewystarczajace poniewaz pioerwszy walek moze byc ustawiony dobrze a drugi niekoniecznie.Sprawdz najpierw jeszcze raz cisnienie aby upewnic sie czy problem niskiego cisnienia dotyczy jednej grupy cylindrow.Kolego sprawdź rozrząd.
Stefan.
-
zeus81
Witam,
Dzisiaj po przejechani 150km na Pb bez włanczania LPG żadnych błedów w sterowniku.
Wynika, że problemy generuje instalacja LPG - jutro umawiam się do gazownika.
Co do rozrządu - dziekuję z informację. Mój mechanior zgadza się z wami, że błedne ustawienie rozrządu moze generowac takie problemy - w piatek lub poniedziałek wymienimy cały zestaw i ustawimy rozrząd wg. zaleceń.
Jutro kolejna trasa 150km - tym razem na LPG. Jak błędy znów sie pojawią to będziemy mieli pewnośc co je generuje.
O efektach poinformuje jutro.
Pozdrawiam wszystkich.
Dzisiaj po przejechani 150km na Pb bez włanczania LPG żadnych błedów w sterowniku.
Wynika, że problemy generuje instalacja LPG - jutro umawiam się do gazownika.
Co do rozrządu - dziekuję z informację. Mój mechanior zgadza się z wami, że błedne ustawienie rozrządu moze generowac takie problemy - w piatek lub poniedziałek wymienimy cały zestaw i ustawimy rozrząd wg. zaleceń.
Jutro kolejna trasa 150km - tym razem na LPG. Jak błędy znów sie pojawią to będziemy mieli pewnośc co je generuje.
O efektach poinformuje jutro.
Pozdrawiam wszystkich.
-
majkaistefan
-
zeus81
dzisiaj po przejechaniu 150 km na lpg zero błędów w CPU.
Jutro po powrocie z pracy mechanik zabierze się za ponowny pomiar cisnienia i wymianę rozrządu. We wtorek furka wedruje do gazownika - opisałem porblemy w serwisie AG i zabieraja auto na dwa!?! napiszę co stwierdzili
Zobaczymy co dalej - będę pisał jak dowiem się cos ciekawego.
Jutro po powrocie z pracy mechanik zabierze się za ponowny pomiar cisnienia i wymianę rozrządu. We wtorek furka wedruje do gazownika - opisałem porblemy w serwisie AG i zabieraja auto na dwa!?! napiszę co stwierdzili
Zobaczymy co dalej - będę pisał jak dowiem się cos ciekawego.
-
zeus81
Już po wymianie rozrządu - był lekko przestawiony ale błąd wypadania 5 cylindra dalej się powtarza.
Byłem już dwa razy u gazownika i stwierdzili, że błąd generuje się przy pracy na LPG. Wymienili wtryski i było dobrze przez ok. 150km później znów się zapalił "check". Dziwne jest to, że ten błąd zapala się w momencie przełączenia LPG (tak zaobserwowałem). Najpierw zaczyna mruga, a po chwili się zapala na stałe.
Jutro znów go zabieram do gazownika. już nie wiem co mam robić - Panowe pomóżcie, wskażcie jakiego fachowca, który potrafi to naprawić. Lokalizacja nie ma znaczenia
Byłem już dwa razy u gazownika i stwierdzili, że błąd generuje się przy pracy na LPG. Wymienili wtryski i było dobrze przez ok. 150km później znów się zapalił "check". Dziwne jest to, że ten błąd zapala się w momencie przełączenia LPG (tak zaobserwowałem). Najpierw zaczyna mruga, a po chwili się zapala na stałe.
Jutro znów go zabieram do gazownika. już nie wiem co mam robić - Panowe pomóżcie, wskażcie jakiego fachowca, który potrafi to naprawić. Lokalizacja nie ma znaczenia
-
zeus81
-
pepi
- Super Klubowicz

- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
smutne to ale na odległość nikt ci tego nie naprawi
jeśli twierdzisz że po przejściu na lpg się dzieją cuda
to albo sterownik zwalony
albo podłączenie jego
lub ustawienie .
Raczej na 99% wina lpg
Możesz albo zmienić sterownik na inny lub użerać się z tym co masz
ale wchodzi w grę prucie wiązki itp
sam sterownik z okablowaniem to koszt około 600 parę złoty
masz ich sporo na rynku każdy inny będzie lepszy
ja tylko jeden polecam
ale to tylko moje zboczenie
http://www.agcentrum.pl/gdzie_zalozyc_instalacje_lpg
może tu uderz zobacz kto jest najbliżej
jeśli twierdzisz że po przejściu na lpg się dzieją cuda
to albo sterownik zwalony
albo podłączenie jego
lub ustawienie .
Raczej na 99% wina lpg
Możesz albo zmienić sterownik na inny lub użerać się z tym co masz
ale wchodzi w grę prucie wiązki itp
sam sterownik z okablowaniem to koszt około 600 parę złoty
masz ich sporo na rynku każdy inny będzie lepszy
ja tylko jeden polecam
ale to tylko moje zboczenie
http://www.agcentrum.pl/gdzie_zalozyc_instalacje_lpg
może tu uderz zobacz kto jest najbliżej
-
pepi
- Super Klubowicz

- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
w twoim wypadku to było tak to spartolone
przepraszam ale zakładał to kowal nie montażysta
Co do gwarancji i obsługi i naprawy tego różnie bywa potrafią odwijać kota ogonem
i nie kiedy jest lepiej zapodać inny sterownik
mieć spokój dla zdrowia swojego i auta .
Potrafią wmawiać że auto jest popsute
tak było np w moim przypadku

przepraszam ale zakładał to kowal nie montażysta
Co do gwarancji i obsługi i naprawy tego różnie bywa potrafią odwijać kota ogonem
i nie kiedy jest lepiej zapodać inny sterownik
mieć spokój dla zdrowia swojego i auta .
Potrafią wmawiać że auto jest popsute
-
zeus81
-
pepi
- Super Klubowicz

- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
na 101% to nie wina sprężania
dla sprawdzenia czy to nie motor to można by wywalić okablowanie lpg
fizycznie z auta i jeśli było by ok na paliwie
to masz przyczynę
Ale to dość pracochłonne i trzeba by zrobić ze 500-1 tys kilometrów przynajmniej
Głupio się spytam a kolektor był zdejmowany do wiercenia ???????????
bo może to jest przyczyna ?
dla sprawdzenia czy to nie motor to można by wywalić okablowanie lpg
fizycznie z auta i jeśli było by ok na paliwie
to masz przyczynę
Ale to dość pracochłonne i trzeba by zrobić ze 500-1 tys kilometrów przynajmniej
Głupio się spytam a kolektor był zdejmowany do wiercenia ???????????
bo może to jest przyczyna ?







