[VW TOUAREG 4.2V8 AXQ ] Wypadanie zapłonu, wymiana silnika?
Witam!
Stefan.
To wyglada na bardzo trafne spostrzezenie.Samo jednak sprawdzenie znakow moze okazac sie niewystarczajace poniewaz pioerwszy walek moze byc ustawiony dobrze a drugi niekoniecznie.Sprawdz najpierw jeszcze raz cisnienie aby upewnic sie czy problem niskiego cisnienia dotyczy jednej grupy cylindrow.Kolego sprawdź rozrząd.
Stefan.
Witam,
Dzisiaj po przejechani 150km na Pb bez włanczania LPG żadnych błedów w sterowniku.
Wynika, że problemy generuje instalacja LPG - jutro umawiam się do gazownika.
Co do rozrządu - dziekuję z informację. Mój mechanior zgadza się z wami, że błedne ustawienie rozrządu moze generowac takie problemy - w piatek lub poniedziałek wymienimy cały zestaw i ustawimy rozrząd wg. zaleceń.
Jutro kolejna trasa 150km - tym razem na LPG. Jak błędy znów sie pojawią to będziemy mieli pewnośc co je generuje.
O efektach poinformuje jutro.
Pozdrawiam wszystkich.
Dzisiaj po przejechani 150km na Pb bez włanczania LPG żadnych błedów w sterowniku.
Wynika, że problemy generuje instalacja LPG - jutro umawiam się do gazownika.
Co do rozrządu - dziekuję z informację. Mój mechanior zgadza się z wami, że błedne ustawienie rozrządu moze generowac takie problemy - w piatek lub poniedziałek wymienimy cały zestaw i ustawimy rozrząd wg. zaleceń.
Jutro kolejna trasa 150km - tym razem na LPG. Jak błędy znów sie pojawią to będziemy mieli pewnośc co je generuje.
O efektach poinformuje jutro.
Pozdrawiam wszystkich.
dzisiaj po przejechaniu 150 km na lpg zero błędów w CPU.
Jutro po powrocie z pracy mechanik zabierze się za ponowny pomiar cisnienia i wymianę rozrządu. We wtorek furka wedruje do gazownika - opisałem porblemy w serwisie AG i zabieraja auto na dwa!?! napiszę co stwierdzili
Zobaczymy co dalej - będę pisał jak dowiem się cos ciekawego.
Jutro po powrocie z pracy mechanik zabierze się za ponowny pomiar cisnienia i wymianę rozrządu. We wtorek furka wedruje do gazownika - opisałem porblemy w serwisie AG i zabieraja auto na dwa!?! napiszę co stwierdzili
Zobaczymy co dalej - będę pisał jak dowiem się cos ciekawego.
Już po wymianie rozrządu - był lekko przestawiony ale błąd wypadania 5 cylindra dalej się powtarza.
Byłem już dwa razy u gazownika i stwierdzili, że błąd generuje się przy pracy na LPG. Wymienili wtryski i było dobrze przez ok. 150km później znów się zapalił "check". Dziwne jest to, że ten błąd zapala się w momencie przełączenia LPG (tak zaobserwowałem). Najpierw zaczyna mruga, a po chwili się zapala na stałe.
Jutro znów go zabieram do gazownika. już nie wiem co mam robić - Panowe pomóżcie, wskażcie jakiego fachowca, który potrafi to naprawić. Lokalizacja nie ma znaczenia
Byłem już dwa razy u gazownika i stwierdzili, że błąd generuje się przy pracy na LPG. Wymienili wtryski i było dobrze przez ok. 150km później znów się zapalił "check". Dziwne jest to, że ten błąd zapala się w momencie przełączenia LPG (tak zaobserwowałem). Najpierw zaczyna mruga, a po chwili się zapala na stałe.
Jutro znów go zabieram do gazownika. już nie wiem co mam robić - Panowe pomóżcie, wskażcie jakiego fachowca, który potrafi to naprawić. Lokalizacja nie ma znaczenia
smutne to ale na odległość nikt ci tego nie naprawi
jeśli twierdzisz że po przejściu na lpg się dzieją cuda
to albo sterownik zwalony
albo podłączenie jego
lub ustawienie .
Raczej na 99% wina lpg
Możesz albo zmienić sterownik na inny lub użerać się z tym co masz
ale wchodzi w grę prucie wiązki itp
sam sterownik z okablowaniem to koszt około 600 parę złoty
masz ich sporo na rynku każdy inny będzie lepszy
ja tylko jeden polecam
ale to tylko moje zboczenie
http://www.agcentrum.pl/gdzie_zalozyc_instalacje_lpg
może tu uderz zobacz kto jest najbliżej
jeśli twierdzisz że po przejściu na lpg się dzieją cuda
to albo sterownik zwalony
albo podłączenie jego
lub ustawienie .
Raczej na 99% wina lpg
Możesz albo zmienić sterownik na inny lub użerać się z tym co masz
ale wchodzi w grę prucie wiązki itp
sam sterownik z okablowaniem to koszt około 600 parę złoty
masz ich sporo na rynku każdy inny będzie lepszy
ja tylko jeden polecam
ale to tylko moje zboczenie
http://www.agcentrum.pl/gdzie_zalozyc_instalacje_lpg
może tu uderz zobacz kto jest najbliżej
w twoim wypadku to było tak to spartolone
przepraszam ale zakładał to kowal nie montażysta
Co do gwarancji i obsługi i naprawy tego różnie bywa potrafią odwijać kota ogonem
i nie kiedy jest lepiej zapodać inny sterownik
mieć spokój dla zdrowia swojego i auta .
Potrafią wmawiać że auto jest popsute tak było np w moim przypadku
przepraszam ale zakładał to kowal nie montażysta
Co do gwarancji i obsługi i naprawy tego różnie bywa potrafią odwijać kota ogonem
i nie kiedy jest lepiej zapodać inny sterownik
mieć spokój dla zdrowia swojego i auta .
Potrafią wmawiać że auto jest popsute tak było np w moim przypadku
na 101% to nie wina sprężania
dla sprawdzenia czy to nie motor to można by wywalić okablowanie lpg
fizycznie z auta i jeśli było by ok na paliwie
to masz przyczynę
Ale to dość pracochłonne i trzeba by zrobić ze 500-1 tys kilometrów przynajmniej
Głupio się spytam a kolektor był zdejmowany do wiercenia ???????????
bo może to jest przyczyna ?
dla sprawdzenia czy to nie motor to można by wywalić okablowanie lpg
fizycznie z auta i jeśli było by ok na paliwie
to masz przyczynę
Ale to dość pracochłonne i trzeba by zrobić ze 500-1 tys kilometrów przynajmniej
Głupio się spytam a kolektor był zdejmowany do wiercenia ???????????
bo może to jest przyczyna ?