Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 FL ALL ] Regeneracja głowicy - jedną czy od razu dwie?

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 11 sie 2014, 21:56

Zapodaj zdjęcie prostopadłe do płaszczyzny dolnej głowicy, będzie
coś więcej widać.

Coś w tym stylu:

Obrazek



Z tej perspektywy wygląda jakby zawory zgubiły płaszczyznę (ssące).

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 sie 2014, 21:56

Piękny masz zawór :P

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 sie 2014, 22:00

Na tej czapce miałeś wymieniany ślizg napinacza?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sie 2014, 22:03

marekp750 pisze:Zapodaj zdjęcie prostopadłe do płaszczyzny dolnej głowicy, będzie
coś więcej widać.
bardziej plasko sie nie da :) robione z dziwnej perspektywy :p

Obrazek
krzychu22.p1i pisze:Na tej czapce miałeś wymieniany ślizg napinacza?
tak...
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 sie 2014, 22:05

klepneło się to znaczy ;)

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 sie 2014, 22:10

martin_rs4 pisze:krzychu22.p1i napisał/a:
Na tej czapce miałeś wymieniany ślizg napinacza?


tak...
Coś poszło nie tak :( Sam wymieniałeś czy "szpec"?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sie 2014, 22:11

taaa.... :/

oto caly winowajca....

Obrazek

a w zasadzie caly rzad tych srodkowych, bo widac jak na tlokach sa poodbijane :

Obrazek

i one na pewno do wymiany a zobaczymy jak reszta...
Ostatnio zmieniony 11 sie 2014, 22:18 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 11 sie 2014, 22:17

krzychu22.p1i pisze: Coś poszło nie tak :( Sam wymieniałeś czy "szpec"?
"szpec" wymienial, ale u niego robie kazde moje auta jak i cala rodzina, znajomi i ich znajomi itp...ogolnie sie chlopak zna. A jak zdjal pokrywe to slizgu nie bylo. Tydzien wczesniej wymienial caly napinacz w A4 1.8T i tam bylo ok.

u mnie niestety to juz musialo sie wczesniej uksztaltowac, a moja ostatnia przyejazdzka ponad 260km/h byla....doslownie ostatnia ;(
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 12 sie 2014, 09:10

martin_rs4 pisze:a moja ostatnia przyejazdzka ponad 260km/h byla....doslownie ostatnia ;(
Oj tam, pojedziesz jeszcze nie raz.

Najważniejsze że nie połamało zaworów a tylko lekko się całowały. I co z drugą stroną planujesz robić ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 sie 2014, 09:20

a przed robotą chodził ok ? ;)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 12 sie 2014, 20:46

ernesto pisze:I co z drugą stroną planujesz robić ?
zrobie i to na pewno ale niestety nie teraz tylko przy wymianie rozrzadu. Czyli niedlugo :) Powod...aktualnie brak czasu, pieniedzy i ochoty a to ze wzgledu na to ze moj synek trafil do szpitala ;( i teraz to jest najwazniejsze.
pepi pisze:a przed robotą chodził ok ? ;)
no wlasnie od jakiegos czasu byl stukot przy rozruchu, ale to ten slizg / napinacz byl, natomiast na wolnych obrotach dalo sie uslyszec stukot zaworkow :/ ale ogolnie olalem bo w A4 mialem podobnie i dlugo na tym przejezdzilem i tak sprzedalem <niegadam>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 06 wrz 2014, 21:21

witam po dlugiej przerwie...bylo troche roboty ale auto zrobione <hura> wszystkie parametry w normie, jezdzi jak przedtem...ale zeby nie bylo tak pieknie to slychac mi ktorys popychacz :/ dzis wymienilem ich 7 u gory glowicy, czyli na zaworach wydechowych, ale ciagle gdzies ktorys stuka...grzalem go z 30min wg instrukcji ASO ale nic to nie dalo...za tydzien wymienie jeszcze olej....moze pomoze a jak nie to nie wiem.Moze macie jakies pomysly????

a chodzi o ta czesc :
Obrazek

jest to tzw. wkladka regulacyjna montowana w dzwigience na walku posrednim....bo jak to noe to to juz nie wiem... <niewiem>
to nie jest zwykły napęd...to

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 06 wrz 2014, 21:36

To elegancko <okioki> a z ciekawości regenerowałeś 2 głowice?co w nich robiłeś?nowe nastawniki też dawałeś?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 06 wrz 2014, 21:42

regenerowalem tylko jedna bo na druga nie mialem juz czasu ochoty ani funduszu :/ druga-prawa jest ok wiec zdecydowalemnie ruszac. nastawnik jeden tez wymienilem, nowe uszczelki, nowe zawory wydechowe, szlify gniazd zaworowych - generalnie glowica jak nowa ;) tak wiec to wszystko jest ok poza tym stukaniem ktoregos popychacza :/
w srodku w aucie oczywiscie cichuto jak winno bcy w A8 :D ale na zewnatrz stuka az wstyd...
to nie jest zwykły napęd...to

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 06 wrz 2014, 21:59

Są środki do uciszania popychaczy - liqui moly bodajże, ceramizer też powinien się nadać. Marcin nie byłbym sobą gdybym nie zapytał ile Cię ta cała operacja kosztowała? Planuję u siebie wziąć się za nastawnik. Nastawnik brałeś z aso, w jakiej cenie?łańcuch też wymieniałeś? A u Ciebie to całe zło spowodowane było tą wymianą ślizgu, czy coś innego zaważyło?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl