Z tego co udało mi się ustalić to temat wygląda następująco:Głupio się spytam a kolektor był zdejmowany do wiercenia ?? ?????????
bo może to jest przyczyna ?
1. poprzedni - poprzedni właściciel założył LPG i nikt nie wie gdzie i jak.
2. kolejny właściciel kupił samochód i jeździł nim przez ok rok. Później zaczęły się problemy. Jego mechanik zdiagnozował, że nierówna praca silnika spowodowana jest słabym ciśnieniem na 5 cylindrze. No i przystąpił do naprawy. Zdemontował obie głowice i dał do regeneracji. wymienił oba napinacze łańcuchów oraz kompletny rozrząd. na nowo wstawił gwintowane krućce do kolektora ssącego (podobno poprzedni montażysta LPG wkleił je na jakiś klej). wymienił świece. wtrysk paliwa od 5 cyl i cewkę od 5 cyl. No i właściciel mu za to wszystko nie zapłacił bo prawdopodobnie nie było efektu (ja mam faktury na 5000 pln brutto tylko za robotę, mechanik powiedział mi że koleś wydał jeszcze 4 tys. na części) . Właściciel udał sie AG centrum i wymienił całą instalacje LPG (poza zbiornikiem). Wymienili wtryski, reduktor, sterownik LPG (zenith) - faktura n 3000 PLN i.....
cały czas ten sam problem.
nie ma już siły do tego auta. :-(