części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Pix
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 09 paź 2014, 17:33
Lokalizacja: OBERSCHLESIEN

Post autor: Pix » 18 paź 2014, 22:11

Lewian pisze:No to cosik musiałeś spaprać przy montazu.
Nie, żebym coś tego, ale... <nienie>

Poszperałem trochę po sieci i znalazłem wiele podobnych przypadków, w których to po "śmiesznym" przebiegu zimmermanny dostają bicia, bez względu czy to w audi czy w innym dupowozie. Przypadek?

Lewian
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 204
Rejestracja: 12 mar 2012, 20:43
Lokalizacja: Kleczew

Post autor: Lewian » 18 paź 2014, 22:28

Pix pisze:
Lewian pisze:No to cosik musiałeś spaprać przy montazu.
Nie, żebym coś tego, ale... <nienie>

Poszperałem trochę po sieci i znalazłem wiele podobnych przypadków, w których to po "śmiesznym" przebiegu zimmermanny dostają bicia, bez względu czy to w audi czy w innym dupowozie. Przypadek?
Zamontowaliśmy kilka tysięcy kompletów, sprzedaliśmy kilkadziesiąt i brak takich sytuacji. Przypadek ? :p

Gość

Post autor: Gość » 18 paź 2014, 23:27

Ogólnie znany problem to że w D2 sa za słabe hebelki i kazdy może dostac kręćka..

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 19 paź 2014, 00:06

Pix, włóż zaciski z D3 i zapomnisz o pogiętych, przegrzanych tarczach 323m i mało wydajnym lucasie.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ernesto

Post autor: ernesto » 19 paź 2014, 01:39

krzychu22.p1i pisze:Pix, włóż zaciski z D3 i zapomnisz o pogiętych, przegrzanych tarczach 323m i mało wydajnym lucasie.
Święte słowa. Niestety Audi się nie popisało. Nie popisało się przy D11 i przy D2. Chcieli dobrze ale niestety im to nie wyszło.
Dlatego lepiej odżałować i zapodać w/w zestaw przez Krzyśka, ja niestety za późno się dowiedziałem o tym ale nic straconego poczekam aż wykończę swoje heble i zakładam D3.

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 19 paź 2014, 10:13

Ja u siebie zamontowalem Brembo, co okazało się wyrzuceniem 700zł w błoto - biły, piszczały, ogólnie makabra. Zamontowałem tarcze Zimmermany i klocki ATE - cichutko, nic nie bije.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 paź 2014, 10:30

Pix pisze:Nie, żebym coś tego, ale... <nienie>
-sprawdziłeś bicie piasty i czy tarcze było dotarte ?
Z reklamacją tarcz bywa zazwyczaj tak jak pisałeś ja kiedyś na pewnym aucie
w dodatku swym pogiłem dwa komplety tarcz
Też mi odpisali podobnie wyregulować hamulce i nie nadają się do sportowej jazdy
i że stwierdzili przegrzanie tarczy :)
Po tym zabiegu wymieniłem wszystko zrobiłem zaciski i zakupiłem ori tarcze dedykowane dla tej marki i wytrzymały około 1 tys
to znaczy do wiosny bo w zimie nie rozpędzałem się za bardzo .
Kupiłem potem następny zestaw i było dobrze nic nie biło nie piszczało
miód i malina
Potem tylko te tarcze preferowałem nie podaje marki bo potem ta marka zeszła na psy
jak 2-3 lata było spokoju to potem zaczęło się dziać pękały na dziurach
i tłukły
Teraz podobno już znowu są ok ale niesmak pozostał

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 paź 2014, 08:51

ernesto pisze:
krzychu22.p1i pisze:Pix, włóż zaciski z D3 i zapomnisz o pogiętych, przegrzanych tarczach 323m i mało wydajnym lucasie.
Święte słowa. Niestety Audi się nie popisało. Nie popisało się przy D11 i przy D2. Chcieli dobrze ale niestety im to nie wyszło.
Generalnie to przy żadnym ze swoich modeli się nie popisali no chyba że przy RS6 czy S8 gdzie włożyli ceramikę.

Nie ma co się pierniczyć w zakładanie jakichś super tarcz czy mega klocków od EBC za kupę siana - lepiej założyć większy zestaw hamulcowy i od razu połowę problemów ma się z głowy.
A jak dobrze dobierzesz nowy zestaw to klocki i tarcze będą kosztowały mniej niż te mega super ale na fabryczny wymiar a będą hamowały zdecydowanie lepiej.

Większa tarcza mniej się grzeje i szybciej to ciepło wytraca - jeżdżę na zestawie od S8 D3 (tarcze przód 385mm i tył 335mm) i muszę powiedzieć, że mało mam sytuacji kiedy te hamulce nie dają już rady.
Co najważniejsze, pomimo wielokrotnych hamowań z prędkości 200+ tarcze wciąż są w miarę proste i wciąż sprawne chociaż zestaw ten założyłem w kwietniu 2013 i zrobiłem już na nim spokojnie ponad 50kkm :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

gacuś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 27 gru 2013, 16:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 20 paź 2014, 12:55

witam,ma pytanie do znających się w temacie,bo szukam i nie kogę znaleźć(albo źle szukam).....czy do mojej eski przedlifta podchodzą bez problemu zaciski od D3,czy musze jeszcze coś przerobić?felgi mam na razie 17 cali na dystansach.

ernesto

Post autor: ernesto » 20 paź 2014, 14:00

gacuś, musisz założyć zwrotnice od lifta, aluminiową
Miłego czytania:
http://www.a8team.pl/d2-all-swap-hamulc ... &highlight

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 20 paź 2014, 14:02

[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

gacuś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 27 gru 2013, 16:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 20 paź 2014, 14:47

dzieki panowie,na razie odpuszczę bo za zwrotnicę trzeba troszkę zabulić,

zaxaz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 16 wrz 2013, 19:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zaxaz » 20 paź 2014, 16:56

U mnie problem bicia tarcz skoczyl sie od kiedy zregenerowalem zaciski, zalozylem nowy komplet tarcz i klockow ATE przod i tyl... Zdarza im sie piszczec, ale juz przejechalem na tym komplecie 3000km i jak na razie zero bicia.

Pix
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 09 paź 2014, 17:33
Lokalizacja: OBERSCHLESIEN

Post autor: Pix » 31 paź 2014, 23:20

Jakos niezbyt widzi mi sie przekladanie zaciskow z D3. Jestem zwolennikiem oryginalu.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 01 lis 2014, 11:17

Pix pisze:Jakos niezbyt widzi mi sie przekladanie zaciskow z D3. Jestem zwolennikiem oryginalu.
Nie żyj w ciemnogrodzie :P Po pierwsze to ori, po drugie zestaw pozbawiony wad poprzednika, po 3 koszty eksploatacji na tym samym poziomie a po 4 wydajność hamowania i odprowadzanie ciepła bez porównania.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl