A czy przekładnia w D3 jest jakaś magiczna ? Nie wiem co kto leje, ale nie spotkałem się z w/w podrobionym płynem do wspomagania.Apophis pisze:DO D3 nie zaleca się FEBIego ponieważ czesto słyszy się że mimo specyfikacji nie pracuje poprawnie. WIele problemów ucichło po zalaniu oryginalnego oleju z ASO.
[D3 05 4.2MPI ] Jaki płyn do wspomagania kierownicy?
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Black Cars Matters
Nie wiem czy magiczna ani nie znam szczegółowo specyfikacji płynów oryginalnego i tego FEBI'ego ale nie po raz pierwszy już to sprawdzono w praktyce, że magiel w D3 na FEBI poprawnie nie pracuje.dice111 pisze:A czy przekładnia w D3 jest jakaś magiczna ? Nie wiem co kto leje, ale nie spotkałem się z w/w podrobionym płynem do wspomagania.
Teorię tą sprawdziłem kiedyś także na swoim aucie dlatego z takim przekonaniem ją przedłużam.
A kolega powyżej również tą tezę sprawdził osobiście na swoim aucie i pozostaje mieć nadzieję, że nic mu się z tym wspomaganiem dziać później nie będzie bo krótko na FEBI jeżdził.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Około 45zł.raftor pisze:kupie ori , a ile kosztuje taki płyn ?
Co prawda w D2 ale wykręcam przewód powrotny z maglownicy i wkładam w butelkę 1,5l oraz zaślepiam stoperem wejście do chłodnicy. Uruchamiam silnik na 2-3sekundy i szybko wyłączam. Dolewam płynu pod sam korek i ponownie włączam silnik na 2-3sekundy.raftor pisze:zlewacie cały na sucho , czy na podmiankę strzyawką? jak lepiej ?
Bezpieczniej jest wyssać wszystko strzykawką, odkręcić i wyjąć zbiorniczek aby ładnie go z szlamu wyczyścić w środku nie zapominając o sitku. Warto wypsikać go zmywaczem np a potem wysuszyć sprężonym powietrzem
Pamiętaj nie odpalaj auta na pustym zbiorniku, lub jak w 1 procedurze nie trzymaj go dłużej bo pompa wyda ostatnie tchnienie.
dzieki za infokrzychu22.p1i pisze:Około 45zł.raftor pisze:kupie ori , a ile kosztuje taki płyn ?
Co prawda w D2 ale wykręcam przewód powrotny z maglownicy i wkładam w butelkę 1,5l oraz zaślepiam stoperem wejście do chłodnicy. Uruchamiam silnik na 2-3sekundy i szybko wyłączam. Dolewam płynu pod sam korek i ponownie włączam silnik na 2-3sekundy.raftor pisze:zlewacie cały na sucho , czy na podmiankę strzyawką? jak lepiej ?
Bezpieczniej jest wyssać wszystko strzykawką, odkręcić i wyjąć zbiorniczek aby ładnie go z szlamu wyczyścić w środku nie zapominając o sitku. Warto wypsikać go zmywaczem np a potem wysuszyć sprężonym powietrzem
Pamiętaj nie odpalaj auta na pustym zbiorniku, lub jak w 1 procedurze nie trzymaj go dłużej bo pompa wyda ostatnie tchnienie.
ale chyba zrobie na podmianke 2 litrami bo koszt mały , odpalac auta sie boje bo kumpel raz tak zarżną pompe tzn zaczeła mi hałasować a narazie mam i tak troche rzeczy do poinwestowania w aucie
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina