![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] FIS kontra LPG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 90
- Rejestracja: 24 lip 2014, 19:13
- Lokalizacja: Katowice
- marekp750
- Super Klubowicz
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
Sprawdź kodowanie licznika.
Licznik pokazuje prawidłowo obroty silnika?
Jedna z liczb określa ilość cylindrów. Używane do podawania zużycia paliwa.
Liczony jest jeden cylinder i mnożony przez ich ilość.
Kodowanie w postaci liczby: AABCD
C to liczba cylindrów.
Zakładając, że korekty długoterminowe masz OK (czyli od -10 do 10%)
to jest jedyna możliwość by pokazywało tak mało.
Licznik pokazuje prawidłowo obroty silnika?
Jedna z liczb określa ilość cylindrów. Używane do podawania zużycia paliwa.
Liczony jest jeden cylinder i mnożony przez ich ilość.
Kodowanie w postaci liczby: AABCD
C to liczba cylindrów.
Zakładając, że korekty długoterminowe masz OK (czyli od -10 do 10%)
to jest jedyna możliwość by pokazywało tak mało.
- Preston81
- Super Klubowicz
- Posty: 2737
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
- Lokalizacja: Poznań
co do prawidlowego ustawienia gazu proponuje wam wyjechac aukiem na jakas fajna droge i od podłogi cisnąć osemke do zamkniecia licznika lub do odciecia max 240-250 wiecej nie trzeba , wtedy wyjdzie dopiero czy gaz jest dobrze ustawiony
ja mialem problemy przy 210 220 ,juz ustawione w calym zakresie idealnie koleszka S8 d3 do 300 ponoc jechal poznan - gnizno na S5 bo cos mu lpg nie domagal przy 250...
. Bo ktoregos pieknego dnia bedziecie musieli tyle depnac i auto odmowi posluszenstwa ... a co jak by zgaslo przy tych 220 .... pozdrawiam
a i jeszcze nasuwa mi sie taka złota myśl przed taką akcja sprawdzcie sobie wczesniej indeks predkosci opon na waszym aucie by nie bylo jakiejs niespodzianki


a i jeszcze nasuwa mi sie taka złota myśl przed taką akcja sprawdzcie sobie wczesniej indeks predkosci opon na waszym aucie by nie bylo jakiejs niespodzianki
bądź sobą, wariatów też lubią
-
- Forum Audi A8
- Posty: 90
- Rejestracja: 24 lip 2014, 19:13
- Lokalizacja: Katowice
- Preston81
- Super Klubowicz
- Posty: 2737
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
- Lokalizacja: Poznań
no pepi mi tak sie zdazylo ze auto mi odmowilo wspolpracy na lpg i dzialosie to tylko na wiekszych predkosciach ja chcialem liczyc na auto w kazdej chwili i trzebabylo tak to poustawiac, zreszta pisalem o tym w odpowiednim temaci i sami pisaliscie ze mialem zle cisnienie ustawione i to bylo powodem ale gdybym nie szarzowal to bym sie nie dowiedzial
bądź sobą, wariatów też lubią
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Jeżeli masz kiepską instalację LPG to może to być szkodliwe dla silnika..... jeżeli taką maszpreston81 pisze:jakie sa zastrzezenmia by nie jezdzic powyzej 200 na lpg??

Ja właśnie przeleciałem trasę Polska - Niemcy, 1200km na LPG, gdzie się dało z prędkościami 180-190km/h ale było też oczywiście parę odcinków na 200+ i nic szczególnego mi się nie wydarzyło.
Spalanie LPG przy tych prędkościach to 16-17 litrów na 100km sprawdzane od tankowania do tankowania - spalanie na FIS ca. 13l/100km.
Jazda tylko na LPG, bez żadnej zabawy w przełączanie na PB, mojej świadomej czy też wymuszonej przez komputery sterujące.
Już to kiedyś pisałem - żeby oszczędzać trzeba najpierw zainwestować.
Jak ktoś zakłada LPG po taniości to potem doopa z oszczędzania i doopa z przyjemności - a to trzeba poprawiać instalację, a to coś się popsuło, a to mapy się rozjeżdżają, a to wtryski leją, a to nie przełącza się na LPG bo za zimno, a to przełącza się na PB jak się szybciej jedzie, a to obroty falują, a to wypadają zapłony, a to rozjechała się mapa PB.....
ja nie twierdzę, że tam gdzie drogo to zawsze dobrze ale tanio i dobrze to naprawdę bardzo rzadko idą ze sobą w parze

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-